ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

E+ Komendy

Lame

Od: 2008-04-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-26 23:33:26

Lista zmiennych:

zmienna [wartości dozwolone] wartość domyslna

xp_country [] X+ - Flaga państwa umieszczona przy nicku. X+ detekcja automatyczna. Zawsze można wpisać ręcznie. Pełna lista flag!

xp_noBlink [0-3] 0 - Wyłączenie efektów nicków. 1 - wyłączenie wszystkich efektów, 2 - jak wcześniej z tym, że nicki mają biały kolor, 3 - jak wcześniej + nicki w konsoli mają biały kolor.

xp_drawSpeed [0/1] 1 - Rysowanie szybkości w jednostkach na sekundę (UPS), 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_drawStats [0/1] 1 - Wyświetlanie statystyk acc pod koniec meczu, 1 - Enabled, 0- Disabled.

xp_onExit [] "screenshotJPEG" - Miejsce na skrypt uruchamiany automatycznie pod koniec meczu. Komendy oddzielamy średnikiem. Zamiast klikać bind GooD Game po każdym meczu można ustawić: "screenshotJPEG; say Good Game".

xp_crosshairColor [] 7 - Kolor twojego celownika.

xp_drawNames [0/1] 0 - Pokazuje nick nad głową każdej postaci w grze, 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_enemyModel [] "tankjr" - Tutaj ustawimy model dla naszych przeciwników.

xp_enemyColors [] "0000" - Tutaj ustawimy kolor modeli dla naszych przeciwników (2222 - zielone modele). Każda z cyfr odpowiada kolejno za kolor raila, głowy, tułowia, nóg.

xp_colors [] "2222" - Jak wyżej z tym, że ustawiamy kolor własnego modelu.

xp_oldScoreboard [0-2] 0 - Przywrócenie standardowej tablicy wyników, 1 - tej znanej z vQ3, 2 - z wesji 1.0 moda E+

xp_noSnow [0/1] 0 - Wyłączanie śniegu we FreezeTagu, 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_noVoiceChat [0/1] 0 - Wyłączenie czata głosowego, 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_noRadioChat [0/1] 0 - Wyłączenie czata radiowego, 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_noChatBeep [0/1] 0 - Wyłączenie dźwięku czatu, 1 - Enabled, 0 - Disabled. Polecam wartość 1, gdyż dźwieki z czata mogą przeszkadzać.

xp_version [] "xp 1.03 (Dec 10 2005)" - Wersja twojego modu.

xp_name [] "UnnamedPlayer" - Twój nick.

xp_validTLD [0/1] 0 - Pokazuje prawdziwe kraje zawodników, 1 - Enabled, 0 - Disabled.

xp_holyshit [0/1] 0 - Jeśli włączona słyszysz dźwięk "holyshit", gdy wróg zabije cię z BFG, 1 - Enabled, 0 - Disabled.
xp_crosshaircolor [] 7 - kolor celownika.

Komendy:

/help - Pokazuje podczas gry listę wszystkich dostępnych komend.

/ref [password] - Zamiast password wpisujemy hasło sędziego i możemy korzystać z komend sędziego (/ref [commands])

/lock [password] - Zablokowanie drużyny na hasło.

/joinword [password] - dołączenie do zablokowanego teamu.

/unlock - Odblokowanie twojego teamu.

/invite [PlayerNum] - Zapraszanie gracza do zablokowanego teamu bez przymusu wpisywania przez niego hasła. Numer gracza można sprawdzić komendą /players

/ready - Oznacza gotowość do gry. Gdy wszyscy zawodnicy są gotowi gra zaczyna się bezzwłocznie.

/teamready - Oznacza gotowość drużyny.

/notready - Nie jestesmy gotowi do gry :)

/away - Powoduje, że cały czas będziesz tylko oglądał mecz.

/motd - Wyświetlanie wiadomości dnia. Ta sama którą widzisz po połączeniu z serwerem.

/scores - Wyświetlanie rozszerzonych wyników w konsoli.

/players - Wyświetla w konsoli wszystkich obecnych na serwerze wraz z numerem ID oraz dodatkowymi informacjami.

/stats [PlayerNum] - Wyświetlanie Acc broni oraz szczegółowych informacji.

/locations - Wyświetlanie lokacji graczy dostępnych na serwerze.

/speconly - Jesteś tylko widzem.

/callvote - Komenda potrzebna do robienia głosowań.

/weaplast - Zmienia aktualną broń na poprzednią.

/+vstr - Używana do skryptów.

/wallhack [rCONpassword] - Jak jesteś adminem możesz mieć legalny CZIT :)

/drop [arg1 [arg2] ] - Używana do wyrzucania przedmiotów. Może być wyłączona przez administratora.
/drop flag
weapon [ Ilość|NumerBroni[ Ilość] ]
ammo [ Ilość|NumerBroni[ Ilość] ]
armor [ Ilość]
health [ Ilość]
holdable
powerup [ powerupName ]

Komenda pisana kolorem żółtym jest dostępna jeśli jest odpowiednio ustawiona komenda xp_matchmode.

Voice CHAT
Jeśli wpiszemy do chata dany tekst usłyszymy go w naszych głośnikach :)
• cover me
• escort me
• follow me
• good shot
• haha
• i will hold this position
• move
• no
• ok
• take over this position
Jest mozliwość kolorowania powyższych komend.

Radio CHAT
Podczas rozmowy możesz użyć plików dźwiękowych do puszczenia podczas gry:
def_depdisp.wav - Dispenser deployed.
• def_deppipe.wav - Pipe trap deployed.
• def_depsen.wav - Sentry deployed.
• def_dropflag.wav - Defend the dropped flag.
• def_fixsenty.wav - Repair our sentries.
• def_flag.wav - Defend our flag!
• def_flagdanger.wav - The flag is in danger.
• def_flagprimexit.wav - Flag outgoing primary exit.
• def_flagsafe.wav - Base secure.
• def_flagsecexit.wav - Flag outgoing secondary exit.
• def_iam.wav - I’m defending.
• def_incflag1.wav - Incoming flag.
• def_incflag2.wav - They’re coming for the flag!
• def_incprimrte.wav - Incoming primary route.
• def_incsecrte.wav - Incoming secondary route.
• def_needsupp.wav - Requesting support.
• def_obj.wav - Defend the objective.
• def_wpt.wav - Defend the waypoint.
• gen_anytime.wav - Any time.
• gen_ceasefire.wav - Cease fire.
• gen_firehole.wav - Fire in the hole!
• gen_giveammo.wav - Give me some ammo.
• gen_gogogo.wav - Go go go!
• gen_goodbye1.wav - Goodbye.
• gen_goodbye2.wav - Goodbye.
• gen_halt.wav - Halt!
• gen_hello1.wav - Hello!
• gen_hello2.wav - Hello.
• gen_inpos.wav - In position.
• gen_isbasesec.wav - Is our base secure?
• gen_moveout.wav - Move out.
• gen_movepls.wav - Move please.
• gen_no1.wav - No.
• gen_no2.wav - No.
• gen_noprob.wav - No problem.
• gen_objcplt.wav - Objective complete.
• gen_objfld.wav - Objective failed.
• gen_oops.wav - Oops.
• gen_pass.wav - Pass.
• gen_reportin.wav - Report in.
• gen_sorry.wav - Sorry.
• gen_stop.wav - Stop!
• gen_unlucky.wav - Unlucky.
• gen_wait.wav - Wait.
• gen_waitord.wav - Awaiting orders.
• gen_watchfire.wav - Watch your fire.
• gen_yes1.wav - Yes.
• gen_yes2.wav - Yes.
• off_attobj.wav - Attack the objective.
• off_attsentry.wav - Attack the enemy sentry.
• off_attwpt.wav - Attack the waypoint.
• off_carrsupp.wav - Our flag carrier needs support.
• off_coverme.wav - Cover me.
• off_defhvy.wav - Enemy defense heavy.
• off_deflight.wav - The enemy defense is light.
• off_dephe.wav - Heavy explosive deployed.
• off_flagget.wav - Get the enemy flag.
• off_flaggive.wav - Give me the flag.
• off_flaghave.wav - I have the enemy flag.
• off_flagtake.wav - Take the flag from me.
• off_imatt.wav - I’m attacking.
• off_needsupp.wav - I need reinforcements!
• off_spotpipe.wav - Pipe spotted.
• off_spotsen.wav - Sentry spotted.
• tap_alright.wav - All right.
• tap_aw.wav - Awww.
• tap_goaway.wav - Go away.
• tap_goodgame1.wav - Good game.
• tap_goodgame2.wav - Great game.
• tap_myflag1.wav - My flag.
• tap_myflag2.wav - My flag, you can’t have it.
• tap_nicecapture1.wav - Nice capture.
• tap_nicecapture2.wav - Nice capture.
• tap_nicemove1.wav - Nice move!
• tap_nicemove2.wav - Nice move!
• tap_niceshot.wav - Nice shot.
• tap_sneakybastard.wav - You sneaky bastard.
• tap_thatsucks1.wav - That sucks!
• tap_thatsucks2.wav - That sucks!
• tap_thegreatest.wav - We’re the greatest!
• tap_wellplayed1.wav - Well played.
• tap_wellplayed2.wav - Well played!
• tap_werock1.wav - We rock!
• tap_werock2.wav - We rock!
• tap_yourmine.wav - You’re mine!
• tap_yourock.wav - You rock!
A możesz tego użyć tak: say &gen_wait.wav Poczekaj

Ponadto w bindach można użyć zmiennych $(ammo), $(armor), $(health) i $(location) - odpowiednio ilość amunicji, pancerz, zdrowie, lokacja.

WKMotaro

Od: 2008-04-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-05-11 12:09:13

dobra robota :) eleganacko wszystko spolszczone :)

koszmit

Od: 2007-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-09-15 01:58:32

Ładnie, przy okazji dodam że w konsoli można pisać czcionka z qname tutaj macie szyfr:

DJSEBA1521

Od: 2008-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-06 20:04:03

a jak zrobic zeby w konsoli te literki z qname byly kolorowe??:D

koszmit

Od: 2007-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-11-06 20:12:38

W konsoli nie da rady, jak ustawisz kolor czcionce qname to bedzie się on jedynie wyświetlał w przypadku komend /say_team lub /tell id na dole ekranu - w konsoli czcionka ta zawsze będzie biała.