CO NA POCZĄTEK
Instalacja Defrag'a
Dokładnie przeczytaj ten topic przed założeniem nowego tematu.
.:: ZANIM ZACZNIESZ GRAĆ::.
- zainstaluj oddzielną kopię Quake III Arena w katalogu "Q3 Defrag" - unikniesz problemów z innymi modami
.:: PODSTAWOWE USTAWIENIA DeFRaG’a**::.
**df_name - twój nick w plikach dem. Nie używaj przedrostka klanu bo będą problemy z tabelami !
df_country - twój kraj czyli Polska :P
pmove_fixed "0"
g_synchronousClients "1"
sv_fps "125"
com_maxfps "125"
.:: INNE PRZYDATNE USTAWIENIADeFRaG’a*::.
*
bind c "kill" - działa offline i online gdy jesteśmy na serwerach.
bind c "map_restart 0" - działa tylko offline ale szybciej restartuje mapę i nie trzeba klikać +attack.
df_accel_Draw "1" - włączenie AccelMeter’a
df_chs_UsePredicted "1" - użycie mniej dokładnych, ale bardziej płynnych informacji dla mierników szybkości i AccelMeter’a - przydatne online
df_ar_StopDelay "3500" - czas w ms po jakim demo będzie jeszcze nagrywane gdy ukończymy mapę
df_demos_ReplayMode "0" - wyłączenie kamery z za pleców podczas odtwarzania dem
df_chs0_draw "2" - spowoduje że podczas odtwarzania demek, zobaczysz naciskane przez gracza klawisze
df_ghosts_automode "0" - wyłączenie "Duchów"
df_ghosts_miniviewdraw "0" - wyłączyenie MiniView
df_hud_cgaz "1" - zawansowany HUD Camping_Gaz’a, wartości 1,2 lub 3
df_hud_drawStatus "0" - wyłączenie ilości życia, zbroji i amunicji wyświetlanej na ekranie
df_mode_fastcaps - tryb gry FastCaps, wartości 1,2,3
df_mode_tricksmode - tryb gry FreeStyle, wartości 1,2,3
df_ob_Fast "0" - użycie bardziej dokładnego algorytmu detakcji bounców
df_promode - przełączenie fizyki poruszania się na tryb cpm z modu Chellenge ProMode Arena.
Włączenie detektora bounców:
df_chs1_draw 1
df_chs1_info1 50 (wykrywa ’podstawowe’ bounce) lub 56 (wszystkie)
Włączenie formatu nazywania demek używanego na www.speedcapture.com(i tak trzeba potem przerabiać "cyferki"):
df_ar_speedcapture_format "1"
Wyłączenie "bujania" ekranu:
cg_bobpitch "0"
cg_bobroll "0"
cg_bobup "0"
cg_runpitch "0"
cg_runroll "0"
Wyłączenie krwi na ekranie:
cg_drawDamage "0"
Wyłączenie flaków po zabiciu się:
cg_gibs "0"
Wyłączenie "bzyczka" przy pisaniu:
cg_nochatbeep "1"
.:: WSZYSTKIE DOSTĘPNE SERWERY::.
[](/../images/square.png) Servery które są podłączone do bazy rekordów - Click!
.:: WSZYSTKIE DOSTĘPNE MAPY::.
[](/../images/square.png)http://ws.q3df.org
Największa serwis map który jest podłączona do serwerów z bazą rekordów. Z niej należy korzystać gdy nie mamy jakiejś mapy i nie możemy wejść na serwer.Tutaj też możemy wysłac swoją mapkę i po chwili będzie ona dostępna na serwerach.
.:: BAZA REKORDÓW SERWERÓW ::.
[](/../images/square.png)http://www.q3df.org/
Tu tutaj sprawdzamy jakie są wyniki online na mapach. Nie nie należy przejmować się wynikami typu 3s na dwu-minutowych mapach z powodu stosowanego "timeresetu" i każdego możliwego buga podczas gry online.
.:: OFICJALNE MAPPAKI::.
[](/../images/square.png)MapPack #1 (fdcj2, fdrj2, fdsj2, runackman, runforest)
[](/../images/square.png)MapPack #2 (nrjt, runnionio, runrl, tow1f, unrealrun)
[](/../images/square.png)MapPack #3 (acc_penguinz, pcd, runpilo1f, runrs, sjt2)
[](/../images/square.png)MapPack #4 (rdrun, runbeamer, runbfg, runcgg, spacerun)
[](/../images/square.png)MapPack #5 (acc_homer, glt1, glt2, level-168, RunFrag)
[](/../images/square.png)MapPack #6 (CPM) (o3j-velocity, o3j-fusion, run2_b3, RunBunny, RunBoo, ujump)
[](/../images/square.png)MapPack #7 (acc-lapinou, coldrun, runfredd, si, simple-eye)
[](/../images/square.png)MapPack #8 (run@@@ (CPM), runpharao, station7 (CPM), strafe3)
[](/../images/square.png)MapPack #9 (Acid_Defrag_2, flow, RunPayze2, RunSuka, sjt)
[](/../images/square.png)MapPack #10 (dpt, instabfgt1, psykorun, rundtc, sjt3)
[](/../images/square.png)MapPack #11 (cpmpg1(CPM), cpmrl1(CPM), cpmrl2(CPM), dbrj(VQ3), somethings, vineyard(VQ3/CPM))
.:: MAPY FreeStyle::.
[](/../images/square.png)Cos1_beta7b
[](/../images/square.png)Csu1_a (głównie bardzo porządny freestyle room)
[](/../images/square.png)l33t-tr1ck1ing-beta7 (pady, acz nie tylko)
[](/../images/square.png)Opc1
[](/../images/square.png)Opc2
.:: MAPY CTF FastCaps::.**
**[](/../images/square.png)q3wpak0 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak1 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak2 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak3 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)q3wpak4 (mapy z modu Threewave)
[](/../images/square.png)CTctf
[](/../images/square.png)Mapy OSP (uwaga to są tylko mapy a nie pełny mod)
[](/../images/square.png)X3maps (pak 8 map z serii X3maps)
.:: INNE MAPY **::.
**[](/../images/square.png)df_rusher_mappack - pak 20 map df_vq3x oraz df_cpma3x
[](/../images/square.png)Promode i Vanilla mappack - pak 20 map vainlla-xx oraz cpm_x
.:: PROGRAMY::.
[](/../images/square.png)DefragDeath 1.5 by LaM4 - analizator logów z Defraga (nie działa jeżeli używamy "map_restart 0")
Reszta plików na [PTC](../ptc/?page=download&kat=6&run=list). Jeżeli tam nie ma czego szukacie niżej znajdują się linki do przydatnych stron...
.:: STRAFEJUMPING::.
1. Zajrzyj na PTC do działu [Artykuły](../ptc/?page=article&kat=1)
[StrafeJumping #1](../ptc/?page=article&kat=1&artid=4) - dla nowicjuszy
[Halfbeat a białe pady cos1_beta7b by Platine](../ptc/?page=article&kat=1&artid=5) - dla bardziej zawansowanych
2. Poczytaj te tematy:
[](/../images/square.png)[Strafowanie moje](index.php?action=post&fid=53&tid=4769)
[](/../images/square.png)[Perfekcyjny cyrcle ?](index.php?action=post&fid=53&tid=6117)
[](/../images/square.png)[Strafe’y ...](index.php?action=post&fid=53&tid=3342)
[](/../images/square.png)Half Beat Strafejumping
.:: BOUNCE ::.
1. Zajrzyj na PTC do działu [Artykuły](../ptc/?page=article&kat=1)
[](/../images/square.png)[Defrag dla dzięciołów. Bounce](../ptc/?page=article&kat=1&artid=2)
[](/../images/square.png)[Bounces tut by demon0r](../ptc/?page=article&kat=1&artid=3)
2. Poczytaj te tematy:
[](/../images/square.png)ach te bouncy
[](/../images/square.png)b0uncy =) (ten był często odwiedzany)
.:: INNE *::.
*
[](/../images/square.png) FAQ mapperskie by SzakaL - [Click!](index.php?action=post&fid=9&tid=13905)
**
.::** LINKI ::.
[](/../images/square.png)http://breakdown-hq.com - Słowacki defrag. Organizacja Defrag World Cup. Obecnie Cenrum Defraga.
[](/../images/square.png)http://www.defrag.ru - Rosyjski Defrag. Dużo map i demek.
[](/../images/square.png)http://www.speedcapture.com - Światowy Ranking FastCaps czyli bieganie z flagą na mapach CTF.
Pamietajcie takze, ze dla poczatkujacych stworzone zostalo specjalne [forum](?action=topic&fid=195). Prosze wiec na początek zajrzec tam w razie watpliwosci i pytac.
AL|EN - 27.09.2009 100% done