ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Help co zrobic z czyms

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-11-18 12:44:27

Włączam radianta i nie mogę go wyłączyć! Musze siedzieć godzinami i udawać, że robię mapę! Help co zrobić?! Nie działa nic i muszę stawiać brushe albo latać kamerą po pustej przestrzeni jak jakiś upośledzony karp w wannie! Proshe o pomoc bo google nic nie umie!

NecrosiS

Unholy trinity

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-11-18 12:47:51

Marna prowokacja :D

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-18 13:15:44

Raczej próba uwolnienia się z nałogu :D

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-18 13:36:35

Śmiejecie się z kolegi, a ja tam myślę, że to zupełnie poważna sprawa! Niestety, w tym przypadku nie ma odtrutki. Kto raz użyje radianta, będzie go używać po wsze czasy :P.
Także po prostu pogódź się ze swym losem kolego. i skończ %^&*(( w końcu te wszystkie mapy które naobiecywałeś przez ostanie lata :P:P.

pluskff4

5741

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-11-18 17:53:37

eee format c: ? xD

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-11-24 18:27:52

Alien ma racje - z jednej strony nałóg i ciągłe wracanie do Radianta, a z drugiej strony Shadow ma również rację. Tylko, że moja poważna sprawa polega raczej na braku kreatywności i dążenie do perfekcji, co przekłada się na to, że ciągle zmieniam mapy, nad którymi aktualnie "siedzę". To mnie dobija, bo nie mogę ich skończyć od ponad roku...

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-24 19:09:00

Req, powiem ci tak - nie ma czegoś takiego jak perfekcyjna mapa. Są tylko mniej lub bardziej idealne. W twoim przypadku cokolwiek co zrobisz nie może być mniej idealne racji tego ze jesteś dobrym i doświadczonym mapperem. Tak więc twoje pojecie "ściana//pomieszczenie/mapa jest ok" jest 10 razy wyższe od naszego. Z tego faktu możesz się zadowolić, że np: mapa nie jest wyjebanym w kosmos dziełem bo na nasze postrzeganie nawet "średniej jakości" mapa będzie zajebista ^^

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

srakal1ty

9724

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-24 21:20:48

No ale jednak, mapa nigdy nie jest tak dobrze zrobiona, żeby nie mogła być zrobiona lepiej! Zawsze coś można w niej ulepszyć żeby upłynnić gameplay czy polepszyć wygląd mapy...

A na serio - robisz mapy do ponad 10-letniej gry, w którą gra garstka ludzi. Rzuć to w cholerę! (ta, powiedział koleś, co robi film z defraga...... :DD)

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-11-24 23:13:02

Najlepsze jest to, że jeżeli już coś robię, to robię to w zaciszu swojego domu bez chwalenia się nikomu - pomijając to co tu pisałem. Bez gadania z kimkolwiek o mappingu - właściwie jakieś tam kontakty utrzymuję tylko z dwoma mapperami, w tym z moją dziwką. Bez interesowania się tematem... przyznam się bez bicia, że na orga wchodzę już tylko na forum, bo zainteresowanie samą tematyką turniejów/q3 dawno odeszło. Mimo to, ciągle coś chcę robić, wracam do starych map, do radianta, tylko nie wychodzi tak jak ja to widzę :D Taka ślepa uliczka, masło maślane i inne powiedzenia. Na to raczej nie ma lekarstwa, więc mogę was jedynie zanudzać swoimi smutkami.

W każdym razie próbowałem jeszcze sił w Cod mw1 i UT3, ale głównie dla siebie, nie publikowałem tego nigdzie.

Idę polatać kamera po radiancie, a co! Może jakąś ścianę uda się postawić jak trzeba.

srakal1ty

9724

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-25 01:45:21

Spróbuj może jakąś mapkę do quake live machnąć, ID często dodaje jakieś szity w kolejnych updatach, może jakieś Twe dzieło będzie miało szczęście się też znaleźć w tym gronie :P

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Choooy

17813

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-25 01:57:18

Przecież zrobił :D I to zajebistą w @#$% tylko nikt nie chce jakoś na niej grać :/ All dm6 :/

Ni Chooyah!

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-25 01:58:29

ale Req'u to normalka - ostatnio sie dowiedziałem, że ludzie robią cuda na kiju z AMIGA'mi i od 10 lat nadal te komputery stoją u nich w domu i działają :D
UT3 nie powiem, mapy przepiękne ale co z tego jak gra + gampelay to jedna z największych porażek w historii MP FPS.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-25 08:16:50

Req - będę brutalnie szczery, nie bardzo rozumiem czemu marudzisz :). ktoś wspomniał, że to 10 letnia gra w któr nikt nie gra. I co z tego, robię to dla siebie. Lubię czasem pograć w piłkę. Lubię czasem posłuchać jakiejś muzyki, wyskoczyć z kumplami na piwko i bilarda. I lubię sobie podłubać w radiancie. Robię to przede wszystkim dlatego, że to pozwala mi się trochę zrelaksować, odskoczyć od codzienności itp, hobby jak każde inne, tak więc nie rozumiem co to za żale :P.

A jeśli brak Ci motywacji, czy może celu. Warto było dłubać mapy do q3 przez te wszystkie lata, i dalej to robić. Wbrew pozorom Ql daje duże możliwości do wykazania się, czego jestem skromnym przykładem ;).

@AL|EN
> UT3 nie powiem, mapy przepiękne ale co z tego jak gra + gampelay to jedna z największych porażek w historii MP FPS.

Totalnie się zgadzam, niestety, bo dalej mam sentyment do UT99, które odpalam 2-3 razy do roku :/.

Choooy

17813

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-25 13:35:51

Sorry pojebało mi się :D To Shadow zrobił nie Req :D

Ni Chooyah!

Fruity

Gravatar

Od: 2016-06-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2019-08-18 14:37:10

Wy tu o hobby a ja się tu morduje z shaderami... :-O