ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Gliwice QuakeLive LAN Party #2 - zapisy

nie, 23 listopad 2014 17:56:00 | Autor: aiken | Quake Live

Gliwice turniej

Zapraszam do zapisywania się na turniej.

Informacje ogólne

Miejsce: Klub Mrowisko, Gliwice, ul. Pszczyńska 85
Termin: 13 grudnia 201420 grudnia 2014 - ~12:00 start
Limit graczy: 30
Tryb: QL Duel - BYOC
Wpisowe: 20 zł
Map pool: Aerowalk, Blood Run, Cure, Furious Heights, Sinister, Lost World, Toxicity

Nagrody

Nagrody pieniężne z wpisowego i donacji:
Podział nagród zostanie podzielony dla top6 graczy
Nagroda losowa dla jednego z uczestników lub np. turniej FFA.

Donacje

Zadeklarowane (wpłacone):
KoDPrey - 300 zł
aiken - 100 zł
bonczek - 100 zł (+krata piwa)
yac - 100 zł
m0nia - 100 zł
tath - 50 zł
STING - 50 zł
penicylina - 50 zł (+krata piwa lub wódka 0.7)
matr0x - 50 zł

Donacje można wpłacać na moje konto:

50 1020 5558 1111 1415 8060 0018
Szymon Kordyaczny

Tytułem: Donacja - twój nick

Wpisowe

Wpisowe 20 zł proszę wpłacać na moje konto:

50 1020 5558 1111 1415 8060 0018
Szymon Kordyaczny

Tytułem: Wpisowe - twoje konto QL

Aktualna pula nagród: 900 zł + 300 zł = 1200 zł

Turniej już w najbliższą sobotę!!! Kto się nie zapisał to niech to zrobi czym prędzej, bo ilość miejsc ograniczona. Jeśli ktoś z różnych przyczyn nie może przyjechać to proszę o takie informacje w komentarzu. Poznanie listy graczy znacznie ułatwi nam przygotowanie sali i systemu rozgrywek. Osoby, które nie wpłaciły wpisowego najlepiej potwierdzą swój udział opłacając wpisowe, w przeciwnym przypadku również warto poinformować.

Formularz rejestracyjny

Lista zapisanych

50% Obniżka ceny - CyberMonday

wto, 02 grudzień 2014 13:15:00 | Autor: OriPL | Quake Live

Dzisiaj rozpoczyna się Cyber Poniedziałek którego przejawem jest obniżka cen różnych rzeczy.
Nie inaczej jest z naszym ulubionym QuakeLive!
ID Software przygotowało promocję w której za 12 miesięczną subskrypcje zapłacicie o 50% mniej!

Oferta kończy się 9 Grudnia o godzinie 7:00!

CyberMonday

Gliwice QuakeLive LAN Party #2 - zapowiedź

pią, 14 listopad 2014 18:10:00 | Autor: aiken | Quake Live

Dobra nowina! Razem z wolf-em i Rexxar-em przygotowujemy dla Was (jak się zapowiada) jedyny w tym sezonie turniej lanowy w Quake-a. Miejscem akcji będzie Klub Mrowisko tak jak rok temu. Miejscówka doskonale się spisała i liczymy na udaną powtórkę. Tym razem turniej nie będzie częścią większej imprezy lecz indywidualnym eventem na naszych warunkach. Minusem tego jest brak zewnętrznych sponsorów, ale są i jasne strony, np. ta że całą kwotę z wpisowego przeznaczymy na nagrody pieniężne, gdyż lokal dzięki znajomości Rexxara będzie użyczony nam za darmo. Liczymy też na donacje od graczy, na zachętę m0nia i ja dorzucamy po 100 zł.

Miejsce: Klub Mrowisko, Gliwice, ul. Pszczyńska 85
Termin: 13 grudnia 2014 - ~12:00 start
Limit graczy: 30
Tryb: QL Duel - BYOC
Wpisowe: 20 zł
Map pool: Aerowalk, Blood Run, Cure, Furious Heights, Sinister, Lost World, Toxicity

Nagrody pieniężne z wpisowego i donacji:
1) ~50%
2) ~25%
3) ~15%
Nagroda losowa dla jednego z uczestników: 10%

Donacje

m0nia - 100 zł
aiken - 100 zł
bonczek - 100 zł (+krata piwa)

Więcej informacji i otwarcie zapisów wkrótce! Szykować skilla!

Turniej Darkhouse CA 1v1 #2 Zapraszamy!

nie, 02 listopad 2014 13:03:00 | Autor: deus_mortis | Quake 3 Arena

Darkhouse CA 1vs1 #2

Witajcie!

Czas by rozruszać zmęczone kości graczy. Od ostatniego turnieju minęło sporo czasu. Najwyższa pora by ogłosić drugą odsłonę turnieju Darkhouse CA 1vs1. Jednak radości nigdy dosyć i wracamy po dłuższej przerwie ze świetną informacją. Przed wami system turniejowy Darkhouse (wersja beta). Czymże jest ten wynalazek? Dzięki niemu, usprawniona zostanie organizacja turniejów. Będą pojawiać się często (także na innych trybach jak Duel vq3/CTF itp.) i w zdecydowanie atrakcyjniejszej formie. Co się tyczy Was graczy, macie automatyczny system powiadomień, który wyśle wam na maila lub na gg wiadomość na temat nadchodzącego turnieju. Dodatkowo stworzyliśmy zupełnie nowy system zdobywania poziomów mistrzowskich, dlatego za każdą wygraną lub udział w turnieju zostaną naliczone punkty. Za zdobycie odpowiedniej ich liczby uzyskacie… no właśnie, musicie przekonać się sami :-)

Turnieje w sporej części będą opierać się o składki, które możecie płacić ze swojego profilu. Tym samym pula nagród będzie tym większa i atrakcyjniejsza im więcej osób zgłosi się do turnieju.
Prosimy o dokonanie rejestracji na stronie turniej.darkhouse.pl. Przemyślcie dobrze wybór loginu (nicku) gdyż można go wpisać tylko raz.
Zapoznajcie się również z FAQ (najczęsciej zadawane pytania) na stronie turnieju.

Szczegóły dotyczące turnieju:

Składka indywidualna: 15zł (poprzez panel uzytkownika na stronie turnieju)
Zapisy: otwarte (koło tygodnia+)
Czas na odbycie rundy meczu: 4dni
Map pool: pro-q3dm6, ospca1, overek, ts_ca1, ospdm8, academy

Pula nagród do podziału:

60% składek - 1 miejsce
25% składek - 2 miejsce
15% składek - 3 miejsce

Serwer: Turniejowy, na hasło, włączone PB + sędzia.

\connect darkhouse.pl:27970

Hasło serwera: przed pojedynkiem wysyłane do graczy

Klient gry w dziale Download na stronie darkhouse.pl

Zapraszamy wszystkich chętnych!

Reflex - dynamiczny FPS na kickstarter

śro, 24 wrzesień 2014 10:05:00 | Autor: tath | Inne

Na Kickstart'erze ruszyła kampania finansująca grę Reflex, która ma być powrotem FPS'ów do ich dynamicznej rozgrywki. Oglądając trailer można zauważyć, że gra wzoruje się na Quake 3 z modem CPMA bazując na autorskim silniku graficznym.

Kwota, którą potrzebują autorzy to 360 000 AUD ( ~1 000 000 PLN) i w razie jej uzbierania gra zostanie wydana w grudniu 2016 roku.

Wersja filmu 1080@60fps: link

Jest to druga gra starająca się przywrócić dynamiczna rozgrywkę do FPS'ów a'la Q3. Pierwszym z nich jest Reborn tworzony pod nadzorem James'a "2GD" Harding'a.

Wrześniowa aktualizacja QUAKELIVE

czw, 11 wrzesień 2014 22:46:00 | Autor: OriPL | Quake Live

Nowe nagrody w grze

Dzisiaj o 22:00 serwery QUAKELIVE zostały wyłączone by wprowadzić kolejne zmiany do gry.

Jedna z najbardziej widocznych zmian to przede wszystkim nowy głos informujący nas o różnych osiągnięciach podczas gry (Impresive, Exelent itd).
Od teraz usłyszymy takie nowości jak:

  • COMBOKILL - Zadanie obrażeń jedną bronią, i dobicie przeciwnika Railem.
  • RAMPAGE - Rozwal 3 przeciwników na kawałki, w odstępie nie większym niż 3 sekundy
  • MIDAIR - Zdejmij przeciwnika w powietrzu używając broni "non-instant" (Rakieta, Plazma, BFG, Granatnik)
  • REVENGE - Zabij przeciwnika który zabił cie 3 lub więcej razy, od kiedy ty zabiłeś jego.
  • FIRST FRAG - Nagrodę zdobywa zawodnik który jako pierwszy zdobędzie fraga w trybie FFA lub Duel.

Zostały też wprowadzone lekkie zmiany w mechanizmie "Play Now", od teraz możemy wybierać pomiędzy:

  • TEAM COMBAT - Zawieta on tryby "Team Deatchmatch", "Domination" oraz "Freeze Tag"
  • CLAN ARENA - Wrzuca nas do rozgrywki w trybie CA.
  • CAPTURE THE FLAG - Wrzuca nas na serwer w trybie CTF.
  • FREE FOR ALL - Dołączamy do rozgrywki na serwerze FFA.
  • VARIETY PACK - Zawiera tryby "Attack & Defend", "Harvester", "Instagib FFA", "One Flag CTF", "Red Rover" oraz "Quad Hog FFA"
  • DUEL - Wchodzimy na serwer w klasycznym trybie DUEL

Z ważniejszych zmian w grze można jeszcze wymienić:
- Przywrócenie odrzutu z Lightning Gun.
- Wskaźnik obrażeń od teraz wyświetla sumę obrażeń w przypadku broni Shotgun.

Do tego ogromna ilość zmian na mapach oraz bugfix'y

Pełna lista zmian

Today's update brings us a new announcer voice, several new in-game reward medals, new Play Now playlists including public standard servers for all game types, and a round of polish to address outstanding issues.

New Announcer Voice, along with New In-Game Reward Medals!

Combokill, damage with one weapon, and follow up with a rail kill.
Rampage, gib three opponents, each within 3s of eachother.
MidAir, kill an airborne enemy with a projectile.
Revenge, kill a player who has killed you 3 or more times since you last killed them.
First Frag, awarded to the player who earns the first frag of the match in FFA or Duel.

New PlaylistsPlayers may now select Playlists from the Play Now menu that host multiple game modes. When playing on these servers, during the end-game map vote players will be able to vote to transition to a new game mode. All playlists are available for all players to join. Current playlist include:

Team Combat: Team Deathmatch, Domination, and Freeze Tag.
Clan Arena
Free For All
Capture the Flag
Variety Pack: Attack & Defend, Harvester, Instagib FFA, One Flag CTF, Red Rover, and Quad Hog FFA.
Duel

Code Updates:

Restored lightning gun knockback (while maintaining it's recent damage reduction).
No longer dropping Machinegun in Classic.
Damage Indicators now show the total shotgun damage dealt.
Added spectator support for Damage Indicators.
Enemy skulls now drop from fallen carriers in Harvester.
Obituary messages now queue, so that we don't lose death messages.
Obituary icons now fade out after displaying.
Item pickup icons now fade out after displaying.
All reward medal icons now fade out after being displayed.
Added Infected VO when you're turned!
Added Go! VO on Race countdown
Added Bite! VO on Infected countdown
Simplified flag VO (your/enemy instead of red/blue, and reduced amount of VO in places).
Reward VO randomizes between 3 variants for Impressive, Excellent, Humiliation, ComboKill, Rampage, MidAir, Revenge.
Fixed a bug with Holy Sh*t, it would trigger when dying near your empty flag stand.
Fixed Weapon Toggle when switch to empty is disabled.
The "Vote Yes / Vote No" callvote popup menu no longer appears during Intermission votes.
Fixed the Invert Mouse option in the controls menu.
Fixed not being able to pickup items after a score in Freeze Tag configured with no round delay.
Tweaked distance fading behavior for item timers and powerup indicators.
Added Pause support for world item timers and powerup indicators.
Added cg_itemTimers to disable timer pies.
Added cg_flagPOIs to disable flag POIs.
Improved weapon auto switch behavior with empty primary/secondary weapons.
Fixed stetched caster/compHUD respawn timers
Allow weapon drops in A&D w/ loadouts.
Removed g_weaponRespawn from rulesets so that the option would work in Create Match.
Restored the zombie speed 1.15x
Fixed quadHog POI shader.
Added Your Team Scores / Enemy Scores in place of Red/Blue unless you're spec.
Removed red/blue scores and rank change (lead taken / lead loss) from Attack & Defend, because these events only occur at the time of other VO playing (flag taken, round over, etc).
Updated preview shots on the callvote menu to match the new levelshots.
Default to the smaller text for low ammo warning.

Map Updates:

Almost Lost - QA fixes.
Asylum - QA fixes.
Battleforged - Fixed floating ammo pack near pg/ra
Brimstone Abbey - Fixed floating ammo.
Campgrounds - Fixed DOM initial spawn locations
Demon Keep - Fixed levelshot.
Dredwerkz - Fixed floating ammo pack near LG
Eye to Eye - Disabled loadouts, let the map give the weapons.
Japanese Castles
- Converted non-ctf chaingun to hmg
- Fixed art alignment
- Removed info_rune_start points.
Grim Dungeons
- Fixed floating ammo box
- Fixed ceiling texture misalignments
Hearth
- Fixed floating ammo packs
- Added a drop down at GL
- Changed the 50hp at GL to a MH, and placed it at the bottom of the drop down.
- Added shards in drop down hallway.
- Removed MG
- Moved HMG to center of the map, moved PG to a side wing.
- Disabled LG and RG from loadouts.
Hell's Gate - QA fixes
Retribution - Fixed floating ammo.
Siberia
- Fixed missing medkits
- A few fixes, model origins were in solids. Converted the geo in question to detail brushes.
- Fixed a shader issue found on Siberia, no lightmap stage.
Space CTF - lg loadout disabled
Stonekeep
- Clipped the barred gate door.
- Integrated DOM ents
- Fixed a gap at the new mid stone model
Tornado
- Added levelshot
- Fixed cellids
Vortex Portal - Fixed spawn orientation

Zobacz wszystkie newsy » / Zobacz wszystkie artykuły »

Live Streamy

Obecnie brak streamów online.

Co nowego

  1. tehace333 napisał post: @El-Mo: po polsku bys napisal to bym mogl cos odpowiedziec, general... / ReflexFPS
  2. vfj napisał post: @xXSoobekXx: Odświeżanie monitora na maksymalne jakie możesz.Jak ut... / QL Konsola i CFG
  3. xXSoobekXx napisał post: To jak ustawic fpsy i odswiezanie pod lcd ;> bo spokojnie moj l... / QL Konsola i CFG
  4. El-Mo napisał post: Dziwne są te krawędzie niebieskie. Niby nie jest wielkiej różnicy w... / ReflexFPS
  5. Mariano zaktualizował post: Biblia była pisana w czasach monitorów CRT i komputerów, które częs... / QL Konsola i CFG
  6. tehace333 napisał post: http://thc333.com/reflex/#eight / ReflexFPS
  7. xXSoobekXx napisał post: Siema, w Bibli pisze zeby ustawic tamie samo odswiezanie co ilos... / QL Konsola i CFG
  8. Mariano napisał post: Jak dla mnie są one lepsze, bo ładują ustawienia automatycznie w za... / QL Konsola i CFG
  9. tofu napisał post: w sam raz na SG xD / Satanic
  10. vfj zaktualizował post: @Mariano: > > Przykładowe ustawienia dla Rocket Launchera z uży... / QL Konsola i CFG
  11. folty napisał post: no ale np. jak zmniejszę rozdzielczość, kreski na lagometrze idą mi... / QL Konsola i CFG
  12. Mariano zaktualizował post: Opóźnienia strzałów nie zależą od monitora tylko od pingu. / QL Konsola i CFG
  13. folty napisał post: jak odpowiednio dostosować rozdzielczość w ql? W komputerze mam ust... / QL Konsola i CFG
  14. xXSoobekXx napisał post: To ja chetnie kupie Quake 4 nowke w boxie, napisalem priv juz wczes... / KUPIĘ dowolną część, dodatek do Quake BOX
  15. tehace333 zaktualizował post: @majki: uzylem wszystkich reflex narazie nie ma narzedzi do obslugi... / ReflexFPS

Pokaż więcej »

Gracze

  1. OriPL -4 - 506 pkt
  2. aiken -4 - 328 pkt
  3. majki -1 - 164 pkt
  4. Mariano +3 - 152 pkt
  5. Xsi -9 - 88 pkt
  6. xXSoobekXx +2 - 72 pkt
  7. amaru - 67 pkt
  8. Marcin_Mielniczek -1 - 58 pkt
  9. AL|EN - 58 pkt
  10. oktyp007 -3 - 54 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 119787 / 121405
  • Trafień / strzałów: 71415742 / 236797708
  • Fragów / zgonów: 3583260 / 3138421

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quake is a hobby, and you can't really retire from a hobby.

Źródło: zero4 @ quakeCon 2013

Dodał: tath