ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Quake 2: REdux

pon, 10 grudzień 2018 16:31:00 | Autor: Woju

logo

Quake 2: REdux

LINK

Mod SP/MP. W skrócie to tak jakby q2, chaos mod, half-life i cs zmieszać w jedno. Nowych broni nie ma póki co, ale te co są zostały mocno zmodyfikowane żeby miały tego "kopa". Dodany dynamiczny odrzut broni i dynamiczną celność. Tzw. bobbing ekranu i broni został rozszerzony. Strzał w różne części ciała daje inne obrażenia.

Singleplayer:
A.I.: Wrogowie dużo częściej unikają ataków, strzelają dużo częściej, mają dużo wiecej hp. Np. Soldier Guard ma prawie tyle hp co Enforcer a jeszcze dodatkowo 100p powerscreen'a. Gunner celnie wali granatami w górę i w dół.
Tryb easy jest bardzo trudny, a w nim dostajesz tylko 5% obrażeń. Następne tryby 10%, 50% i 100%. Tryb nightmare(skill 3 w konsoli) jest teoretycznie nie do przejścia. :P

Na obrażenia nachodzą odpowiednie algorytmy, więc np. Super Shotgun nie zadaje 336 dmg :), a nawet shotguny mają maksymalny zasięg, który wynosi ok. 1260 jednostek.

Blaster: 30 dmg, strzela szybciej.
Shotgun: 12dmg/12kulek, strzela szybciej.
Super Shotgun: 14dmg/24 kulki, strzela szybciej.
Machinegun: 20dmg.
Chaingun: 25dmg, znacznie wolniejszy ale rozkręca się do 50 strzałów/s, a nie 30/s.
Grenade Launcher: 120dmg, strzela szybciej, granaty są 2x mniejsze, żeby odzwierciedlały model broni, bez śladu dymu, strzela znacznie dalej.
Rocket Launcher: 100+20 losowo bezpośrednio + 100+20 losowo w promieniu, strzela szybciej, po wystrzale przyśpiesza do dużych prędkości (podobne do half-life)
Hyperblaster: 20dmg.
Railgun: 200dmg, około sekunde zanim sie "naładuje" i odda strzał, efekt przeładowania po strzale.
BFG: 500/300dmg sp/mp, zabiera 35 nabojów na strzal(a nie 50).

Eksplozje odbijają przedmioty w inne miejsca(które respią sie potem w oryginalnych miejscach), odbijają granaty i rakiety. Razem z railgunem daja efekt ogłuszenia.

Strzał w szyję = 2x dmg, w głowę = 3x dmg, brzuch = 1x dmg, ręce i nogi = 0.66x dmg, klata= 1.2x dmg. Spadki z wysoka to około 2x więcej obrażeń.

Przedmioty:
Megaheath schodzi 1hp na 3 sekundy, a nie 1 na 1 sekundę. 250/300/350 max nabojów na mg i cg. Podwojono ilość zbieranej amunicji. Armor shards dają 4 punkty do szarej/2 złotej/1 czerwonej zbroi.
logo

Wyświetleń: 1227

Brak komentarzy.

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. khorne zaktualizował post: Witam... Błagam, nie śmiejcie się ze mnie, ale gram w Quake'a ]I[ ... / mod "Threewave", tryb "classic CTF", pytanie o boty
  2. khorne stworzył temat: mod "Threewave", tryb "classic CTF", pytanie o boty
  3. Św.Chooy zaktualizował post: Wesołych świat wszystkim! Pozdrowienia dla wszystkich, których tut... / Ciekawe #15
  4. szaky napisał post: O.. No ja też żyje..Chyba :D / Witam i o zdrowie pytam!
  5. NecrosiS napisał post: Ja Żyje dAde żyje reszta nie wiem xD / Witam i o zdrowie pytam!
  6. lader napisał post: Świetnie! Długo szukałem! / Quake III Arena - Seria
  7. akuma stworzył temat: Zagramy?
  8. akiro stworzył temat: Online automaty
  9. akiro napisał post: Możesz wypróbować rosyjską sieć VKontakte. Jestem pewien, że ten fi... / The First Encounter by Mav9l1ty
  10. szaky napisał post: To widzę, że nie tylko ja co rusz gdzie indziej... Szczecin (który ... / Gdzie Cię znajdę?
  11. ^M^ napisał post: @szaky: ociekurcze! Co porabiasz? :) Tak jak Xsi powiedział - obecn... / Gdzie Cię znajdę?
  12. Xsi zaktualizował post: Nie wiem czy ^M^ tu zagląda, ale jako że ostatnio się z nim widział... / Gdzie Cię znajdę?
  13. szkut_aka_wezeweze stworzył temat: Q3 legalne?

Pokaż więcej »

Gracze

  1. Woju - 99 pkt
  2. bfr_aka_pablonzo - 45 pkt
  3. tath - 5 pkt
  4. deus_mortis - 5 pkt
  5. aiken - 4 pkt
  6. khorne - 4 pkt
  7. RysiuWroc - 3 pkt
  8. Vymmiatacz - 2 pkt
  9. nergal - 2 pkt
  10. Św.Chooy - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 171135 / 177064
  • Trafień / strzałów: 101532045 / 334939211
  • Fragów / zgonów: 5179803 / 4474814

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

Uważasz, że QC przyczyni się do porządnego resetu serii?

Głosów: 393