ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Quake 2: REdux

pon, 10 grudzień 2018 16:31:00 | Autor: Woju

logo

Quake 2: REdux

LINK

Mod SP/MP. W skrócie to tak jakby q2, chaos mod, half-life i cs zmieszać w jedno. Nowych broni nie ma póki co, ale te co są zostały mocno zmodyfikowane żeby miały tego "kopa". Dodany dynamiczny odrzut broni i dynamiczną celność. Tzw. bobbing ekranu i broni został rozszerzony. Strzał w różne części ciała daje inne obrażenia.

Singleplayer:
A.I.: Wrogowie dużo częściej unikają ataków, strzelają dużo częściej, mają dużo wiecej hp. Np. Soldier Guard ma prawie tyle hp co Enforcer a jeszcze dodatkowo 100p powerscreen'a. Gunner celnie wali granatami w górę i w dół.
Tryb easy jest bardzo trudny, a w nim dostajesz tylko 5% obrażeń. Następne tryby 10%, 50% i 100%. Tryb nightmare(skill 3 w konsoli) jest teoretycznie nie do przejścia. :P

Na obrażenia nachodzą odpowiednie algorytmy, więc np. Super Shotgun nie zadaje 336 dmg :), a nawet shotguny mają maksymalny zasięg, który wynosi ok. 1260 jednostek.

Blaster: 30 dmg, strzela szybciej.
Shotgun: 12dmg/12kulek, strzela szybciej.
Super Shotgun: 14dmg/24 kulki, strzela szybciej.
Machinegun: 20dmg.
Chaingun: 25dmg, znacznie wolniejszy ale rozkręca się do 50 strzałów/s, a nie 30/s.
Grenade Launcher: 120dmg, strzela szybciej, granaty są 2x mniejsze, żeby odzwierciedlały model broni, bez śladu dymu, strzela znacznie dalej.
Rocket Launcher: 100+20 losowo bezpośrednio + 100+20 losowo w promieniu, strzela szybciej, po wystrzale przyśpiesza do dużych prędkości (podobne do half-life)
Hyperblaster: 20dmg.
Railgun: 200dmg, około sekunde zanim sie "naładuje" i odda strzał, efekt przeładowania po strzale.
BFG: 500/300dmg sp/mp, zabiera 35 nabojów na strzal(a nie 50).

Eksplozje odbijają przedmioty w inne miejsca(które respią sie potem w oryginalnych miejscach), odbijają granaty i rakiety. Razem z railgunem daja efekt ogłuszenia.

Strzał w szyję = 2x dmg, w głowę = 3x dmg, brzuch = 1x dmg, ręce i nogi = 0.66x dmg, klata= 1.2x dmg. Spadki z wysoka to około 2x więcej obrażeń.

Przedmioty:
Megaheath schodzi 1hp na 3 sekundy, a nie 1 na 1 sekundę. 250/300/350 max nabojów na mg i cg. Podwojono ilość zbieranej amunicji. Armor shards dają 4 punkty do szarej/2 złotej/1 czerwonej zbroi.
logo

Wyświetleń: 5978
Gravatar

BRUXH | 2020-02-04 19:34:26

BRUXH

Petuk | 2020-07-21 16:20:22

Chłodny! Na razie mogę robić tylko takie gry
https://polskie-kasyno-online.pl/magic-fruits/

Gravatar

nikol | 2020-11-19 13:32:50

A ja mam doświadczenie na https://playamo-casino.online/.

plajer | 2020-11-19 17:26:46

A ja nie mam doświadczenia na playamo-casino.online/.

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

Pokaż więcej »

Gracze

  1. _Vh - 325 pkt
  2. Czarna_Bakłażana - 125 pkt
  3. yac - 47 pkt
  4. Requiem - 28 pkt
  5. ZenoPopo - 9 pkt
  6. tofu - 7 pkt
  7. bfr_aka_pablonzo -1 - 5 pkt
  8. kaboom -1 - 4 pkt
  9. Xsi -1 - 4 pkt
  10. liha - 4 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 170718 / 176461
  • Trafień / strzałów: 101332428 / 334124146
  • Fragów / zgonów: 5166665 / 4461858

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 19