ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

1.2 dziś w nocy

imbaczek

Gravatar

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 00:19:13

01/04/2004 02:30 PM 86,843,513 cpma120-full.zip

01/04/2004 02:30 PM 22,458,113 cpma120-upgrade.zip

final packages

hopefully

:)

which will take about 30 mins to u/l the upgrade, and 2 hours for the full if it even manages it at all
6 nowych map (w tym pewnie noctf1 i na 100% hub3aeroq3a, czyli ten nowy.) Pewnie starej gwardii się nie spodoba, jak zwykle :)

evolve or face extinction

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 01:31:01

lepiej pozno niz wcale :P
nie bede dzis czuwac w nocy zeby newsa napisac bo jutro do szkoly :ASD

zoom

Od: 2003-05-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 07:08:12

so cool :-DDD just like a fool :-D

D-link PGS

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-05 14:23:08

mozna zasysac :D

jedno mnie wqrwia na maxa ze jest ta pojebana metoda zabierania zycia przy rocket jumpie 28health & 28armor :/ dawniej bylo o wiele lepiej..

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 16:11:37

> which will take about 30 mins to u/l the upgrade

lul, co on przez modemik to uploaduje? ;0 chyba ze ma ujowy limit na upload ;p

a fula jeszcze nie ma jak to pisze, czyli cos mu sie nie chcialo ;)
ten kto zaglada regularnie na www.challenge-world.com/forum/ikonboard.cgi?s=afaac37de50f80d7102951ba8e4f9c5d;act=SC;c=1 forum challengeworld na pewno nie zdziwil sie zawartoscia paka :) w dziale mapy mozna obejrzec dwie ciekawe pozycje, ktore maja szanse znajezc sie w nastepnym mappaku ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

grzEs

Od: 2002-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-05 19:03:38

1.2 smierdzi, robi sie kolejne vq3.

sh1bby

Od: 2003-07-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-22 09:15:50

1.2 to najgorsze cpma jakie wyszlo [87]

trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!

oz4ru

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-22 10:24:17

> 1.2 to najgorsze cpma jakie wyszlo [87]

absolutnie sie nie zgadzam, fakt ma pare wad, ale ogólnie gra sie całkiem dobrze tym bardziej ze jakims magicznymn sposobem (nie wiem moze to u wszystkich, ale tak podobno MIAŁO nie być), jest kompatybilne z 1.11 i nie musze zamieniac katalogów. Mi tam 1.2 pasuje...

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-22 12:10:48

ja tam wielkich różnic nie widzę, ale w związku z tymi zmianami w prędkościach (coś tam pisali w readme) nie mogę na dm17 wracając z RG dolecieć do RL, tylko spadam trochę wcześniej, na kładce od ra. boty robią tak samo, więc to chyba nie moja wina. ogólnie: o ile da się z dołu jednym skokiem dolecieć (bez rj) na półkę z sg i stamtąd jednym skokiem przez mh do ra albo nawet z sg przez mh do rg ammo, ale pamiętam jak chyba jeszcze na 1.10 albo nawet wcześniej skakaliśmy z rl na ten \"funbox\" i dało się jednym skokiem (bez rj ani odbijania się od tego jumppada wiszącego koło ya) dolecieć na półkę z quadem a lecąc po rg jak się skoczyło (normalnie spod rgammo) nie naciskając nic w powietrzu, to jak się spadło na rg, to siła rozpędu zpychała z półki w otchłań. jakoś wyżej i szybciej się zkakało i m.in. właśnie dlatego przeniosłem się na pm.

btw, jak ostatnio w związku z wydaniem nowego pm postanowiłem zagrać na vq3, dla przypomnienia sobie, to na dm17 z badziewnym botem nie mogłem z minusa wyjść, bo non - stop spadałem. ja już chyba nie mogę grać w vq3.

ale dlaczego cpma wraca w stronę vq3?