ja tam wielkich różnic nie widzę, ale w związku z tymi zmianami w prędkościach (coś tam pisali w readme) nie mogę na dm17 wracając z RG dolecieć do RL, tylko spadam trochę wcześniej, na kładce od ra. boty robią tak samo, więc to chyba nie moja wina. ogólnie: o ile da się z dołu jednym skokiem dolecieć (bez rj) na półkę z sg i stamtąd jednym skokiem przez mh do ra albo nawet z sg przez mh do rg ammo, ale pamiętam jak chyba jeszcze na 1.10 albo nawet wcześniej skakaliśmy z rl na ten \"funbox\" i dało się jednym skokiem (bez rj ani odbijania się od tego jumppada wiszącego koło ya) dolecieć na półkę z quadem a lecąc po rg jak się skoczyło (normalnie spod rgammo) nie naciskając nic w powietrzu, to jak się spadło na rg, to siła rozpędu zpychała z półki w otchłań. jakoś wyżej i szybciej się zkakało i m.in. właśnie dlatego przeniosłem się na pm.
btw, jak ostatnio w związku z wydaniem nowego pm postanowiłem zagrać na vq3, dla przypomnienia sobie, to na dm17 z badziewnym botem nie mogłem z minusa wyjść, bo non - stop spadałem. ja już chyba nie mogę grać w vq3.
ale dlaczego cpma wraca w stronę vq3?