Pisze ten news w zwiazku z prosba wielu graczy o niestandardowe kolory. Mam nadzieje ze rozjasnie wielu sposob ich pisania:
Kazdy wie ze w q3 mamy 10 standardowych kolorow od 1-0.
Aby stworzyc inny niz te kolory nalezy:
^x338844^n^x228811xywa
Pierwszy ciag 6 liczb - 338844 jest okresleniem tzw. pierwszego koloru
Drugi ciag 6 liczb - 228811 jest okresleniem cienia
Xywy sie tworzy kodem HEX tym samym co definiowanie kolorow w HTML. To znaczy ze oprocz cyfr mozemy wpisac rowniez litery z przedzialu od A-F. Dla przykladu:
^xFF33CC^n^x88FF22
Chce jeszcze zaznaczyc ze gdy wpiszemy w drugi ciagu 6 cyfr same 0 to nie zdefiniujemy cienia tzn. go po prostu nie bedzie.
WAZNE !!! Gdy chcemy sworzyc niestandardowy kolor bez cienia to nie wpisujemy tylko pierwszego czlonu (^x338844) tylko musimy napisac caly ten "KOD" (^x338844^n^x000000xywa) tylko ze w drugim ciagu same 0 !!
WAZNE !!! Gdy tworzymy niestandardowy kolor nie dzialaja takie komendy jak ^b, ^f. Tzn. niestandardowy kolor ani nie miga ani nie blyszczy czy jak chcecie to nazwac. Dopiero gdy po tym niestandardowym kolorze zrobimy normalne tzn. z przedzialu od 1-0 to dopiero one moga migac i blyszczec. Dla przykladu:
^xFF8822^n^x83355XY^7^bW^8A
XY - niestandardowy kolor
W - biale i migajace
A - zlote i migajace
Na koniec chcialbym jeszcze dodac ze dlugosc xywek jest ograniczona i ilosc znakow tez i tylko JEDEN niestandardowy color da sie zrobic !!!!. A w razie jakis klopotow na GG -> 2907661