quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
hehe...misiex tutaj ludzie piszą o konfigach do fragów nie do filmów ;-)
FREESTYLE
Czy ktoś wie jak zrobic taka grafe? bardzo mi się podoba. 1 raz zrobiła sie przypadkiem na cpma 1.32 gdy odpalałem cfg ale teraz nie wiem jak ja zrobić na osp ? pomóżta:D
Wynik na ztnie to przypadek 1 raz grałem na cpma 1.32:DDDDDDD ale psychic bedzie twierdził co innnego:D
Sh1ver napisał:
>
> Czy ktoś wie jak zrobic taka grafe? bardzo mi się podoba. 1 raz zrobiła sie przypadkiem na cpma 1.32 gdy odpalałem cfg ale teraz nie wiem jak ja zrobić na osp ? pomóżta:D
>
>
> Wynik na ztnie to przypadek 1 raz grałem na cpma 1.32:DDDDDDD ale psychic bedzie twierdził co innnego:D
>
>
>
>
> thx:) for [ga88a](?id=users&details=10015) za cfg:)
>
r_mapoverbrightbits 12 lub 10 i pokombinuj tez z wartosciami r_gamma r_intensity
najwiecej zalezy od tych komend:
r_mapOverBrightBits
r_overBrightBits
r_intensity
r_gamma
r_vertexLight (tylko 0 lub 1)
r_picmip
mozesz wiec zrobic sobie podobne ustawienia na zasadzie prob i bledow, z tego co widze to napewno r_intensity jest wieksze od 1 pewnie cos kolo 1.5 - 2 a moze nawet wiecej i gamma spora pewnie w okolicach 2, r_overbrightbits 1 i r_mapoverbrighbits 5 (bez sprawdzania wiec nie musi tak koniecznie byc)
r_simplemipmaps moze tez sporo zmienic :) wartosci 0 i 1
mises.org / marksdailyapple.com
Natalunia napisał:
>
> r_simplemipmaps moze tez sporo zmienic :) wartosci 0 i 1
>
wielkie thx ravenku (bo chyba moge tak do Ciebie mowic? :D) za ta komende, myslalem ze znam juz wszystkie a tu prosze, rzeczywiscie wprowadza ona dosyc widoczne zmiany :*
MisieX napisał:
> Faketa - ja na takim fraguje :D
>
wiem, wiem...żartowałem; a jeśli już mowa - mógłbyś chociaż zmienić sobie kolor enemymodela; ten czerwony zlewa się z tłem w większości map
FREESTYLE
misiex - LOL! :D
jak tu się w ogóle skupić na tym, co jest ważne? :b
hud to tylko kwestia gustu, jedni chcą wygrywac a drudzy czerpać radość z grania :D
Radosc z grania jest wtedy kiedy sie wygrywa, a jesli ktos mowi inaczej to klamie.
niekoniecznie - ja lubię ładne akcje - i niejednokrotnie przegrywam , ale w demku mam zwykle dwie trzy fajne sytuacje lub fragi. Może kiedys filmik się zrobi?
Jednak i tak najwiekszą radochę ma sie gdy się wygrywa, choc nie zawsze jest to jedyny cel :D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
A ja mam takie male pytanko, czy moze ktos wie jak sie pozbyc efektow switlnych przy wystrzalach z broni, dla ulatwienia dodam jpg z takim efektem na rekawiczce ole :]
>
> niedozwolony r_picmip i cg_enemycolors
>
O co z tym chodzi?
Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.
Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.
junqer napisał:
>
> A ja mam takie male pytanko, czy moze ktos wie jak sie pozbyc efektow switlnych przy wystrzalach z broni, dla ulatwienia dodam jpg z takim efektem na rekawiczce ole :]
>
cg_muzzleflash "0"
niedozwolony r_picmip i cg_enemycolors
O co z tym chodzi?
Na wielu serverach i czesto na turniejach jest ograniczenie r_picimp do maximum 5
No a enemy colors to wiadomo - kolor przeciwnika - jest dozwolony byle jaki z tym, ze Daredevilowi po prostu nie przypadl do gustu :>
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
- no cóż na gram na r_picmip 0 , max detale , /nie podoba mi sie MOja ulubiona gra ja innych wartościach/
-=per aspera ad astra=-
nie problem zrobic gre efektowna, problem zrobic ja efektywna - a bez dobrego cfg nie masz o czym marzyc