ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż HUDa, świntuchu :)

MisieX

Od: 2003-01-04

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-06-18 20:46:26


PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-18 22:23:45

hehe...misiex tutaj ludzie piszą o konfigach do fragów nie do filmów ;-)

FREESTYLE

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-06-19 10:14:07

Czy ktoś wie jak zrobic taka grafe? bardzo mi się podoba. 1 raz zrobiła sie przypadkiem na cpma 1.32 gdy odpalałem cfg ale teraz nie wiem jak ja zrobić na osp ? pomóżta:D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wynik na ztnie to przypadek 1 raz grałem na cpma 1.32:DDDDDDD ale psychic bedzie twierdził co innnego:D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
thx:) for [ga88a](?id=users&details=10015) za cfg:)

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-19 12:43:57

Sh1ver napisał:

>
> Czy ktoś wie jak zrobic taka grafe? bardzo mi się podoba. 1 raz zrobiła sie przypadkiem na cpma 1.32 gdy odpalałem cfg ale teraz nie wiem jak ja zrobić na osp ? pomóżta:D
> Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>
> Wynik na ztnie to przypadek 1 raz grałem na cpma 1.32:DDDDDDD ale psychic bedzie twierdził co innnego:D
>
> Free Image Hosting at www.ImageShack.us
>
>
> thx:) for [ga88a](?id=users&details=10015) za cfg:)
>
r_mapoverbrightbits 12 lub 10 i pokombinuj tez z wartosciami r_gamma r_intensity

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-19 12:56:38

najwiecej zalezy od tych komend:

r_mapOverBrightBits

r_overBrightBits

r_intensity

r_gamma

r_vertexLight (tylko 0 lub 1)

r_picmip
mozesz wiec zrobic sobie podobne ustawienia na zasadzie prob i bledow, z tego co widze to napewno r_intensity jest wieksze od 1 pewnie cos kolo 1.5 - 2 a moze nawet wiecej i gamma spora pewnie w okolicach 2, r_overbrightbits 1 i r_mapoverbrighbits 5 (bez sprawdzania wiec nie musi tak koniecznie byc)

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-19 14:10:32

r_simplemipmaps moze tez sporo zmienic :) wartosci 0 i 1

mises.org / marksdailyapple.com

MisieX

Od: 2003-01-04

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-06-19 14:17:17

Faketa - ja na takim fraguje :D

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-19 15:53:59

Natalunia napisał:

>
> r_simplemipmaps moze tez sporo zmienic :) wartosci 0 i 1
>
wielkie thx ravenku (bo chyba moge tak do Ciebie mowic? :D) za ta komende, myslalem ze znam juz wszystkie a tu prosze, rzeczywiscie wprowadza ona dosyc widoczne zmiany :*

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-19 16:30:57

MisieX napisał:

> Faketa - ja na takim fraguje :D
>
wiem, wiem...żartowałem; a jeśli już mowa - mógłbyś chociaż zmienić sobie kolor enemymodela; ten czerwony zlewa się z tłem w większości map

FREESTYLE

MisieX

Od: 2003-01-04

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-06-19 17:51:00

to jest team model...enemymodel masz na dm7 po prawej

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-19 18:39:02

ja gralem na takim hudzie jak pierwszy raz gralem w quake

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-19 18:51:11

misiex - LOL! :D
jak tu się w ogóle skupić na tym, co jest ważne? :b

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-19 19:32:14

hud to tylko kwestia gustu, jedni chcą wygrywac a drudzy czerpać radość z grania :D

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-20 09:09:19

Radosc z grania jest wtedy kiedy sie wygrywa, a jesli ktos mowi inaczej to klamie.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-06-20 09:35:29

niekoniecznie - ja lubię ładne akcje - i niejednokrotnie przegrywam , ale w demku mam zwykle dwie trzy fajne sytuacje lub fragi.  Może kiedys filmik się zrobi?
Jednak i tak najwiekszą radochę ma sie gdy się wygrywa, choc nie zawsze jest to jedyny cel :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-10 11:39:21

Witam, to ja tez moze pochwale sie hudem :p
Prosze tez o analize i co by mozna bylo zmienic waszym zdanim.

hud osp

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-07-11 09:30:05


Mój hud :)

chujzordon

Gravatar

Od: 2005-06-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-12 09:53:18

Link nie podoba mi się niedozwolony r_picmip i cg_enemycolors :D

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-07-12 17:49:49

troche się ściemnił jak screnka zrobiłem =] mam r_gamma 2.2

^^

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-12 23:30:47

A ja mam takie male pytanko, czy moze ktos wie jak sie pozbyc efektow switlnych przy wystrzalach z broni, dla ulatwienia dodam jpg z takim efektem na rekawiczce ole :]

>
> niedozwolony r_picmip i cg_enemycolors
>

O co z tym chodzi?

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-07-12 23:51:20

junqer napisał:

>
> A ja mam takie male pytanko, czy moze ktos wie jak sie pozbyc efektow switlnych przy wystrzalach z broni, dla ulatwienia dodam jpg z takim efektem na rekawiczce ole :]
>
cg_muzzleflash "0"

rAko

Od: 2004-02-22

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-07-13 00:06:24

niedozwolony r_picmip i cg_enemycolors

O co z tym chodzi?

Na wielu serverach i czesto na turniejach jest ograniczenie r_picimp do maximum 5

No a enemy colors to wiadomo - kolor przeciwnika - jest dozwolony byle jaki z tym, ze Daredevilowi po prostu nie przypadl do gustu :>

Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.

UVM-Maluszek

Od: 2002-09-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-07-14 16:12:27

 - no cóż na gram na r_picmip 0 , max detale , /nie podoba mi sie MOja ulubiona gra ja innych wartościach/ 

-=per aspera ad astra=-

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-07-14 21:37:06

nie problem zrobic gre efektowna, problem zrobic ja efektywna - a bez dobrego cfg nie masz o czym marzyc

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-07-14 23:55:55

świetnie ujęte l1nk ;)