ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

2 komendy....

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-28 17:09:22

1:Jaką komendą można usunąć ten śmieszny trójkącik znad głowy członków teamu?????
2:Jaką komendą można usunąć napisy w lewym górnym rogu typu "sarge railed tankjr"???

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-10-28 17:27:55
  1. cg_Drawfriend 0
  2. Masz na mysli ten z konsoli? To sie nie usunie, mozesz co najwyzej wywalic ten co pojawia sie na srodku ekranu. ch_fragmessage 0.

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-28 17:57:50

Jeszcze 2 pytanka
1:Co robi komenda ch_obituaries??
2:Jak można usunąć znaki znad głowy typu Exellent i Impressive??

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-10-28 22:18:19

ch_obituaries usuwa Fragmsg i printy consoli. Same printy consoli mozesz usunac komenda "con_notifytime -1" lub "cl_noprint 1". Nie da sie usunac znakow znad glowy za pomoca komendy, ale mozesz wrzucic przezroczyste tekstury do oddzielnego paka podmieniajace oryginalne excellenty i impressive’y. 

mises.org / marksdailyapple.com

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-29 20:05:02

>
> mozesz wrzucic przezroczyste tekstury do oddzielnego paka podmieniajace oryginalne excellenty i impressive’y
>

Zna ktoś namiary do tej tekstury i wie jak sie nazywa?? bo ja przeszukałem chyba wszystkie i nie znalazłem....

>
> cg_Drawfriend 0
>

ta komenda działa tylko na 1.32 a ja nagrywałem demka na 1.16... chciałbym tą teksture także podmienić tylko że znowu nie wiem gdzie się znajduje......... licze na waszą pomoc........

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2007-11-30 10:25:15

a nie mozesz przekonwertowac dema do 1.32 za pomoca seismovison ?

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 16:44:25

>
> a nie mozesz przekonwertowac dema do 1.32 za pomoca seismovison
>

Przekonwertowałem pliki .dm3 na dm48 a następnie na dm.68 ale kiedy odpalam demo w 1.32 to najpierw sie demko ładuje a następnie wychodzi mi z niego i pisze "CL_PARSESERVERMESSAGE:ILLEGIBLE SERVER MESSAGE" HELP ME!!!!!!!!!

Lech

Od: 2007-11-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 17:10:05

zmień końcówkę zamiast dm3 to na dm68

ujta ujta pocałujta w dupę wujta

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 17:30:22

>
> zmień końcówkę zamiast dm3 to na dm68
>

Próbowałem tak zrobić zanim jeszcze napisałeś tego posta Lechu ale to nic nie daje..... po zainstalowaniu seismovision pojawiła mi sie opcja zmiany rozszeżenia klikając PPM na plik.dm3(1.16n) i skorzystałem z tego. Zamieniłem ten plik na dm48 a następnie zamieniłem plik dm48 na dm68(1.32) i nadal nie da się odpalić demka tylko pisze "CL_PARSESERVERMESSAGE:ILLEGIBLE SERVER MESSAGE" wie ktoś co jest grane????

Lech

Od: 2007-11-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 17:41:41

nazwę zmień a nie przez seimowisiony

ujta ujta pocałujta w dupę wujta

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-11-30 20:25:26

zanim zaczniesz się mądrzyć Lechu to odpowiedz mi na jedno pytanie... czy ty wogule sprawdzałeś to o co ja pytam i czy Ci to działa??? Jak ja pisałem wcześniej zmiana nazwy plików nic nie daje....

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-02 17:48:49

Jest ktokolwiek na tym forum kto zmieniał format demek i mu one działają na różnych wersjach gry??

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-07 20:34:41

no odpowiedz ktoś na Boga bo codziennie wchodze na te forum i dupa....

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-08 21:18:25

Nie będą Ci działać te demka. Jedynie z 1.31 na 1.32 działają, ale nie odwrotnie. A jeżeli chodzi o 1.16 to tylko i wyłącznie pod 1.16.

^ ^

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-04 21:51:05

> >
> > g_Drawfriend 0
> >
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ta komenda działa tylko na 1.32 a ja nagrywałem demka na 1.16... chciałbym tą teksture także podmienić tylko że znowu nie wiem gdzie się znajduje......... licze na waszą pomoc........
>
>

właściwie to chodziło mi wtedy o komende cg_nofriendshader 1 ale to już bez znaczenia