ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

2 mapy do ca

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 00:06:27

Witam
Dosyc dawno temu zaczolem robic 2 mapy ca do pewnego konkursu :], niestety jednej z nich nie dokonczylem. Dzisiaj przypomnialem sobie o nich i postanowilem je jednak pokazac(co sie beda marnowac na moim twardzielu ;).

ts_ca1 - Pare osob moze kojarzy ta mape(to ta ktora dalem na konkurs). Jest to sredniej wielkosci mapka 1vs1 i 2vs2, pewnie mozna na niej zarac tez 4vs4(jak na prodm6 mozna to na tej tymbardziej ;) Mapa nie jest zbyt latwa w poruszaniu sie, powiedzialbym ze mapa jest techniczna. Jesli masz slabego movementa to mozesz miec klopoty ;). Zrobilem przerobke tej mapy na potrzeby q4, a wlasciwie q4world, ale to nie to samo co promode.

ts_ca2 - To juz inna historia. Mapa jest duza, przeznaczona do gry 4vs4 i wiecej. Mozna osiagnac na niej niezle predkosci i daje duze pole do popisu jesli chodzi o movement, zrobic na niej 2-3 kolka zmieniajac plynnie poziomy to naprawde duza przyjemnosc :) Niestety mapa nie wyglada zbyt dobrze, nie dokonczylem jej pod wzgledem textur i swiatel(brak checi, czasu, motywacji, poza tym jest q4;)

DOWNLOAD
hf

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 01:48:50

z glownych wad rzuca mi sie w oczy nie docenienie mocy raila, poskakalem chwile po tych mapach i wszedzie wypatrzylem punkty umozliwiajace gnebienie na duza odleglosc przeciwnika. jak zagram z kims zywym to powiem cos wiecej :)
edit: wczoraj po pijaku chyba nie udalo mi sie odpalic ts_ca1 bo dzis byla dla mnie nowoscia :)

1 mi sie podoba, nawet bardzo

2 ma zle proporcje neiktorych pomieszczen, sa za duze.
wrzuce je zaraz na s2k
edit2: lol ts_ca1 byla na serwie :)

zapomnialem o TYM konkursie

dziwna sprawa bo w ogole nei pamietam tej mapki

a wszystkie pozostale tak

s2k.pl

b4m

Gravatar

Od: 2005-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 02:17:39

juz jest na hdd teraz tylko poczekac kilka miechow jak sie pojawi na jakims serwie :P

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 08:33:00

psc:

Jesli mapa jest duza, to raczej nie da sie uniknac tego, ze mozna przwalic z RG z duzej odleglosci(np. ospra1, ospra12), chodzi raczej o to, zeby wyeliminowac miejsca, z ktorych mozna bezpiecznie kampic i ciezko zaskoczyc takiego kampera. Staralem sie takie miejsca wyeliminowac, jesli mi nie wyszlo to dajcie znac gdzie, a przerobie to miejsce odpowiednio.

b4m:

dokladnie :)

TrapH

Od: 2005-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 11:24:28

Mi sie ca1 podoba, ca2 troche mnie ale może być

Fuck the System

kicek5555

Od: 2005-11-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 12:25:31

mi sie ca1 tez podoba, tylko w nie ktorych miejscach tych dziur mogło by nie być: DDD

Burn

Od: 2006-02-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 12:25:38

hhehe mi ssie obydwie podobaja :D

>Życie jest jak szachy raz posuwasz dame ,a raz walisz konia xD

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 12:28:09

ta ta, ale wlasnie jak jest duza otwarta przestrzen to ciezko kogos zajsc. wiec zreguly nastepuje nudna wymiana railami
propozycje zmian w ts_ca1:

  • wiecej respow - gralismy dzis 5v5 czy nawet 6v6 i o dziwo nie bylo tak ciasno :)

  • bardziej roznorodne tekstury dla glownych pomieszczen, mapa jest skomplikowana i latwiej bedzie ja ogarnac (chodzi oczywiscie o gre na duzym picmipie)

  • co do budowy to nie podoba mi sie najnizsze pietro, tam gdzie jest teleport,

moze by je calkowicie podniesc w gore? albo zmienic jumppada aby wyrzucal na sama gore :)

..albo moze zrobic 3 jumppady obok siebie i kazdy by wyrzucal na inna wysokosc (inne pietro)

-bug
generalnei gj

bardzo grywalna mapka

s2k.pl

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-04-09 13:28:39

hmm niewiem czego ale jak wloze ts_ca2 do baseq3 to klak mi sie sypie

tzn gina tekstury w menu/w grze liter nie ma oO i ogolnie burdel sie robi[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 13:29:55

kicek555: o jakie dziury chodzi?

psc: 5vs5 ? niezle:) Dodam respy, naprawie buga, ze zmiana textur moze byc klopot, ale zobacze czy cos da sie zrobic, najnizsze pietro, hmm zrobilem tak speciajlnie, zeby mozna bylo dostac sie na goryn poziom rj+jumppad, albo 2x rj od scian(nie z najnizszego poziomu tylko tego troche wyzej), ale moge dodac jumpada poprawej(patrzac od pomieszczenia z tele, zeby wybijal na sama gore(moza zabudowac go w scianie)

thx za zainteresowanie

neo

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 14:13:05

ogolnie fajne mapeczki gj pracuj dalej :} przydaloby sie pare mapek typowo do CA bo chyba przyznacie mi racje ze te non stop grane sie juz przejadly

Kiedys cos tu bedzie :] (c) by owl :)

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 19:07:06

mozna sie odbijac ale nie sadze aby pod ostrzalem przeciwnika ktos sie decydowal na taki powrot na gore :)
zrobilem maly schemacik pokazujacy jak osoba ktora spadnie na dol ma przejebane oraz jak trudno wrocic na gore. wazna sprawa przy klanowkach. gora to strategiczny punkt i zawsze o niego trwaja najwieksze bitwy. kto spadnie przyczyni sie do przegrania rundy bo zanim wroci to juz zostanie sam w teamie.
na #1 widac jak nie oplaca sie korzystac z tego jumpada (nawet babcia ripa by trafila) :) czyli pozostaje ucieczka do tp... tylko tez daleko oraz na #3 widac jak latwo mozna dostac po dupie.
imo trzeba zrobic albo cos w stylu #2 (jumpady o ktorych pisalem wczesniej)

albo/i przesunac tp jak na #3

ps

sam tak ladnie namalowalem :P

s2k.pl

Burn

Od: 2006-02-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 19:47:04

psc dlugo malowales :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

>Życie jest jak szachy raz posuwasz dame ,a raz walisz konia xD

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 20:42:12

Dzieki psc za screeny. Zaraz cos wykombinuje w radiancie i wysle to do neta. Cos pokombinuje moze z drugim tele prowadzacym do gory odrazu, albo cos innego, bo te 3 jumpady niebardzo mi sie podobja.

San-Marciano

Od: 2006-02-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 21:43:43

U mnie też dziwna sprawa, przy załadowaniu ca1 quake pada... wyskakuje kursor windowsa i koniec.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-09 21:53:02

cholera nie wiem czemu tak sie dzieje.

EDIT:

Dodalem drugiego juppada tam na dol, pozatym przerobilem w niektorych miejscach mapke oraz dodalem korytarz, ktory pozwala na plynne przemieszczanie sie miedzy dwoma glownymi pomieszczeniami.

ssanie

ryyyAv

Od: 2003-08-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 00:15:58

Qrde jakym sie tak nie za je bal to bardzo chetnie byum przezsteowal ta mapke : DDD puki co musz eto przlozyc na jutro ;) yo :]]]]]    

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 01:45:13

Chyba odkrylem przyczyne problemow z mapami u niektorych ludzi, otoz blad mogl powodowac plik .shader w jednej z map, sry za to.poprawione wersje

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-04-10 04:09:35

nom teraz jest wszystko w porzadku

bardzo mi przypadla do gustu ca2 :*
znalazlem jeszcze dwa takie male buraczki...
1.  dwie tekstury nakladaja sie troche na siebie:

img62.imageshack.us/my.php?image=shot00094cb.jpg
2. niedociagniete do dolu brushe:

img62.imageshack.us/my.php?image=shot00103vu.jpg

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 10:25:04

No na ca2 mozna bardziej poszalec :) Dzieki za bugi - poprawie.

gerappa_rys

Od: 2006-03-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 13:08:42

hmm gralem dzis wlasnie i moge powiedziec ze...... DLACZEGO WY @#$% MYSLICIE ZE MAPY DO CA MUSZA BYC JAKIES @#$% WIELKIE OGROMNE I WOGOLE..... ta mapa ma za duze pomieszczenia.. schody wkurzaja lepsze sa kladki... i wogole jakos tak smutno na tej mapie :( bezpluciowo... trzeba cos tam dodac ale idzie w dobrym kierunku... jakby ja przeciac na pol to powstalyby calkiem fajne 2 mapki bo jako calosc to za duze. ale widac ze masz talent bo nie ma jakichs syfow na mapie. GL w tworzeniu

ogolnia ja preferuje mapy w stylu OSPCA1 ... i bardziej kolorkowe :) bo naprawde smutno jest na tej mapie : (

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 14:10:43

Pewnie chodzi Ci o ts_ca2. Jest duza, ale bez przesady znowu, napewno jest mniejsza niz ospra1, wystarczy ja dobrze poznac. Dla odmiany masz ts_ca1, jest duzo mniejsza :)

owl

Gravatar

Od: 2003-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-10 22:10:07

sorry za oderwanie od tematu ale czy ktoś może powiedzieć jak zakońćzył się ten konkurs? ca-tamb? :)

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-12 00:30:17

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-04-15 08:31:44


a) na moim cfg w tym tunelu jest strasznie ciemno

b) tez ciemno i troche chybiona konstrukcja, bardzo latwo bedzie mozna oberwac rakeita, ktora zawsze trafi

c) krawedz w ktora sie wali glowa - jumpad e) + rj
w tej chwili to wyglada tak ze F jest najlepsza kamp miejscowka i wskakiwanie D to tylko wystawinie sie na trafienie. mozna by to porownac z RL na overkillu, tam wlasnie kamp na gorze do ostatniej sekundy nie widzi osoby wskakujacej jumpadem ( ze wzgledu na bardzo maly kąt, musi sie ostro wychylic aby zobaczyc wroga)
imo mozna zrobic tak:

d) wywalic

e) bedzie wyrzucalo az do F)

a

zamiast jumpada E zrobic schody 2 stopniowem (skrecjace 90 stopni)

najpierw od tp w rog pomieszczenia. i zrogu na wyzsze pietro
co o tym myslisz? :)

s2k.pl