ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Nieprzecietne linki - take #4

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-26 18:18:04

No nie mów, że jak oglądasz takie filmy, to Ci ślinka cieknie? :DDD

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-26 19:05:10

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-26 19:25:02

> No nie mów, że jak oglądasz takie filmy, to Ci ślinka cieknie? :DDD

A ni mnie to rusza, ani brzydzi, widziałem dużo chorych rzeczy już więc chyba jakieś uodpornienie organizmu :D

\m/

bonehunter

Od: 2005-01-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-11-27 09:45:23

bhr

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-27 09:53:23

Było w free trickjumpingu ^^

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-28 23:29:57

lol, alien. W kategorii stojących wacków na youtube bezapelacyjnie zwycięża ten gość.

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

grzegus

Od: 2008-03-30

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-11-29 18:22:23

grzegus

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-30 15:42:12

scratch aka zablotzky o/

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-30 16:28:19

Just luck , not skill.

\m/

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-11-30 19:03:04

MetalMaind napisał:
> Just luck , not skill.
A gdzie tam.

System spawnów QL właśnie w ten pojebany sposób działa. Jeśli zginiesz, system bierze pod uwagę gdzie stoi Twój przeciwnik. Automatycznie odrzuca 40% spawnów najbliższych i spośród 60% pozostałych losuje Twój spawn. Dlatego zawsze próbując robić spawnfragi trzeba w QL próbować stać JAK NAJLDALEJ spawnu, na którym masz nadzieję, że pojawi się Twój przeciwnik.

Ale żeby to wiedzieć i umieć to wykorzystać, to już nie jest "luck", tylko czysty "skill".

Jeśli obejrzysz ten filmik dokładnie, zobaczysz że po 6 spawn fragu walter troszeczkę zbyt blisko podszedł krawędzi. Albo to albo losowanie spowodowało, że przeciwnik zespawnował się za kolumną, a nie centralnie przed GL.

Ten system jest tragiczny na takich mapach jak ztn, gdzie spawnów jest dość mało (tak więc te 60%, to tak naprawdę będą 3-4 spawny, więc prawdopodobieństwo trafienia całkiem duże), ale są blisko siebie w miejscach, gdzie tak naprawdę nie powinno ich być, bo spawn w środku meczu jest fatalny w skutkach (np. przy GL są aż DWA spawny, nie jeden).

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-30 19:51:34

No to teraz wszystko jasne^^

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-30 22:08:50

Poza tym jets coś takiego jak opóźnienie respa. Takie to @#$% trudne?

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-30 23:50:28

\m/

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-01 17:17:02

bonehunter

Od: 2005-01-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-01 17:44:43

Cytat z posta - autor: SharK
> :)

Bylo 12 postow temu :D

bhr

SharK

Od: 2003-08-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-01 18:06:10

sory nie zauważyłem :)

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

bonehunter

Od: 2005-01-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-02 08:43:43

Cos dla Ciebie alien. Bo widze ze ostatnio szalejesz z tymi ukrytymi kamerami klik

bhr

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-02 08:54:48

Stare jak świat na dodatek końcówka ustawiona :))

bonehunter

Od: 2005-01-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-02 14:59:25

No co ty ustawiona? EE to lipa a ja myslalem, ze to tak naprawde.

bhr

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-02 18:31:06

Cytat z posta - autor: bonehunter
> No co ty ustawiona? EE to lipa a ja myslalem, ze to tak naprawde.

Pisało o tym kiedyś w necie, że ten koleś został podstawiony aby dodać pikanterii filmowi :P

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-03 10:12:21

...suck my disc

...!

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager