No nie mów, że jak oglądasz takie filmy, to Ci ślinka cieknie? :DDD
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
No nie mów, że jak oglądasz takie filmy, to Ci ślinka cieknie? :DDD
> No nie mów, że jak oglądasz takie filmy, to Ci ślinka cieknie? :DDD
A ni mnie to rusza, ani brzydzi, widziałem dużo chorych rzeczy już więc chyba jakieś uodpornienie organizmu :D
\m/
lol, alien. W kategorii stojących wacków na youtube bezapelacyjnie zwycięża ten gość.
scratch aka zablotzky o/
MetalMaind napisał:
> Just luck , not skill.
A gdzie tam.
System spawnów QL właśnie w ten pojebany sposób działa. Jeśli zginiesz, system bierze pod uwagę gdzie stoi Twój przeciwnik. Automatycznie odrzuca 40% spawnów najbliższych i spośród 60% pozostałych losuje Twój spawn. Dlatego zawsze próbując robić spawnfragi trzeba w QL próbować stać JAK NAJLDALEJ spawnu, na którym masz nadzieję, że pojawi się Twój przeciwnik.
Ale żeby to wiedzieć i umieć to wykorzystać, to już nie jest "luck", tylko czysty "skill".
Jeśli obejrzysz ten filmik dokładnie, zobaczysz że po 6 spawn fragu walter troszeczkę zbyt blisko podszedł krawędzi. Albo to albo losowanie spowodowało, że przeciwnik zespawnował się za kolumną, a nie centralnie przed GL.
Ten system jest tragiczny na takich mapach jak ztn, gdzie spawnów jest dość mało (tak więc te 60%, to tak naprawdę będą 3-4 spawny, więc prawdopodobieństwo trafienia całkiem duże), ale są blisko siebie w miejscach, gdzie tak naprawdę nie powinno ich być, bo spawn w środku meczu jest fatalny w skutkach (np. przy GL są aż DWA spawny, nie jeden).
Poza tym jets coś takiego jak opóźnienie respa. Takie to @#$% trudne?
Ni Chooyah!
Stare jak świat na dodatek końcówka ustawiona :))
No co ty ustawiona? EE to lipa a ja myslalem, ze to tak naprawde.
bhr
Cytat z posta - autor: bonehunter
> No co ty ustawiona? EE to lipa a ja myslalem, ze to tak naprawde.
Pisało o tym kiedyś w necie, że ten koleś został podstawiony aby dodać pikanterii filmowi :P