Nie, nie! nie mam zamiaru dyskutować na temat wyższości jednego nad drugim, lub odwrotnie ;)
Chciałbym się tylko dowiedzieć jakie są różnice pomiędzy tymi trybami.
W Q3 grałem jakiś czas temu, w latach świetności 1.17 oraz modu Promode (czyli (chyba) obecnego CPMA). Wtedy powstawało OSP. Chwilę grałem na OSP, już za czasów 1.32 gdy CPMA dopiero raczkowało.
Mam pewien uraz z dzieciństwa do promode z CPMA, gdy dawno temu włączyłem z ciekawości CPMA i po włączeniu promode okazało się, że wszystko lata jak szalone (opcja pmove zapewne) :)). Stwierdziłem wtedy z CPMA to g**** dla lam i nie warto sobie tym zawracać głowę ;)
Gram teraz trochę na CPMA, mój serwerek stoi na tym modzie. Do CA wybrałem gameplay PMC, ze względu na obrażenia raila - 100. Na CPM rail zabiera 80HP... W tym momencie chciałem właśnie zadać pytanie:
Jake są jeszcze różnice pomiędzy CPM a PMC? Czy różni się fizyka gry, obrażenia, sposób sumowania armorów, itd
Wiem jedynie, żę PMC to ten promode znany mi z 1.17 zaimplementowany potem w OSP.
Czym w takim razie jest CPM?
Szukałem jakiegoś porównania tych trybów gry. niestety nie znalazłem nic ciekawego. Z góry dzięki za informacje.