ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

3 komendy odpowiedzialne za ...

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-15 18:32:49

... właśnie może ktoś wie =) co dają te komendy: cl_125hz "1" pmove_fixed "1" cg_pmove_fixed "1" i kiedy warto je stosować, bo szukalem po necie ale mój stopień angla nie jest najwyższych lotów ,wiem tylko ze "pmove_fixed" jest chyba odpowiedzialny za lepszą "skoczność" modeli przy problemach z fps

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-15 19:18:13

cl_125hz "1"
Komenda występująca na 1.16n OSP 0.99:
Był to stary sposób (i jeden z najgorszych) aby ten kto nie miał 125FPS mógł cieszyć się tak samo wysokimi skokami jak ci co mają 125FPS. Niestety ta komenda to tragedia bo nie dość ze dodaje multum innych bugów to jeszcze powoduje, że czasami obrażenia z RL nie są zadawane :-( W dawnych czasach jak łupano TDM’y to ludzie kazali to wyłączać bo psuło rozgrywkę. Era 1.16n OSP 0.99 już dawno się skończyła.
pmove_fixed "1"
Komenda występująca w PR 1.25 i wyższych, która jest lepszym odpowiednikiem cl_125hz. Mógł ją używać każdy mod, ale w miarę upływu czasu także z niej zrezygnowano bo lagowała fizykę i każdy komp miał te 125 FPS.
cg_pmove_fixed "1" - nie istnieje ani w PR, ani na OSP 99 czy też 1.03 więc nie wiem skąd to cudo jest.
BTW: Naprawioną i niezależną fizykę gry, która nie zależy od ilości FPS ma tylko Cpma i tam każdy skacze tak samo.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-15 19:29:29

thx alien znawco po raz 2 czy 3 !!! :D