ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

AAA :/ (skryptowy rj - problem)

rzu

Od: 2003-12-30

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-01-24 17:58:40

Mam zbindowany rjump, o tak:

seta rjump ''+lookdown.wait.wait.+attack.+moveup.wait.wait.-attack.-moveup.-lookdown.wait.wait.centerview'' - oczywiście zamiast . są ; bo coś się MySQL wywalał przy dopisaniu tematu :>

na single player działa bez zarzutu, ale kiedy pomykam po necie (gram tylko cpma 1.1) to rjump nie centruje widoku na koniec ('centerview') tylko gdzieś na suficie (oś Y 90stopni). Jedynie jedna na 10-12 prób centruje :—/

O co chodzi..?

źródło: my own

Mav6r1ck

Od: 2005-01-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 19:50:29

Na scryptach nie znam się zbytnio ( przyznaję się bez bicia ;) i dlatego skorzystałem z czyjegoś pomysłu, ale ... może spróbuj tak: seta rjump "centerview; cl_pitchspeed 99990000; +lookdown; +moveup; +attack; wait 2; -lookdown; -moveup; -attack; cl_pitchspeed 200; centerview"

[;

tymek.

Od: 2004-12-04

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-01-24 21:49:09

Rzurzu ja mam tak. Sprawdz moze zadziala
//*** Rocketjump

set dzamp "centerview; cl_pitchspeed 9999000; +lookdown; +attack; +moveup; wait 3; -lookdown; -attack; -moveup; wait 6; centerview; cl_pitchspeed 0"
;)

"Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami."

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-24 22:16:22

Spróbuj dać o 2-4 więcej wait przed centrem.

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-01-27 20:40:36

rzurzu na cpma 1.11 to przeciez najlepszy skrypt na rjumpa wyglada tak :p :

set rjump "cl_pitchspeed 9999;+lookdown;wait;+moveup;+attack;wait;-attack;-moveup;-lookdown;cl_pitchspeed 140;centerview"

edit: ja sie nei znam ale ttroche inna kolejnosc niz u Ciebie moze to tez ma znaczenie :D

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-30 16:19:23

tutaj tez chyba chodzi o komende cl_pitchspeed ;) ona jest dostosowana do fps i jezeli dasz zbyt duzy cl_pitch speed to przy ninji krzywo obraca;p podobnie powinno byc tutaj ale nie jestem pewien;p

mises.org / marksdailyapple.com

rzu

Od: 2003-12-30

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-02-01 20:20:27

dobrze jest! skrypt fiszona dziala. thx dr. green!

zamykajta

źródło: my own