ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Adobe affter effect - shine - help

RideMan

Od: 2003-06-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 17:47:45

Witam.
Mialbym do was ogromna prozbe.

Czy moglibyscie mi dosc dokladnie opisac uzycie efektu shine w after effect 5.0 ?Mam juz gotowe aviki,teraz chcailem dodac ten efekt do rakietek :-)

W rachube nie wchodzi nic zwiazanego dodawaniem plikow w q3 bo chodzi mi tutaj o unreal'a 2004 ;-)

Bede bardzo wdzieczny.
Z gory dziekuje,pozdrawiam

You all guys will die down here

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 18:32:05

importujesz avika do swojego projektu, przeciągasz go na edit line`a; następnie menu bodajże EFFECTS; TRAPCODE; SHINE i tam w nowym oknie ustalasz odpowiednie parametry.... każda zmiana parametru ma odzwierciedlenie w czasie rzeczywistym na aviku

FREESTYLE

RideMan

Od: 2003-06-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 19:48:37

wiem,wiem, ale ja wlasnie nie wiem jak ustawic te parametry za bardzo,chodzi o to ze chcialbym ten efekt miec w kazdej klatce w innym miejscu ...

You all guys will die down here

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-11 20:15:52

oo to chlopie czeka cie wieeeele roboty :) musisz dla tej klatki w ktorej chcesz zmienic source point, ustawic go w odpowiednim miejscu, aha i nie zapomnij ustawic opcji keyframingu czyli taki malutki zegareczek na LEWO od kazdej opcji, czyli jak chcesz ustawic shina dla klatek w roznych miejscach to w opcjach znajdz(wzrokowo:P) SOURCE POINT, na lewo od tych wyrazow bedzie takie okienko puste, jesli je wlaczyc powinna pokazac sie ikonka zegarka, powoduje ona to, ze jesli przykadowo: na 1 klatce ustawisz source point w lewym gornym rogu, a na ostatniej klatce ustawisz w prawym dolnym, to shine zrobi droge od lewego gornego rogu do prawego dolnego w czasie trwania avika:)

mises.org / marksdailyapple.com

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 20:48:59

jesli o mnie chodzi to ja jeszcze zmienialem wartosc \"opacity\" dla:

braku rakiety = 0

dla lecacej rakiety = 70

dla wybuchu = 100
dlugosc promieni = 10
ale od siebie dodam po przeczytanych opiniach ze moglby byc krotszy ;)

RideMan

Od: 2003-06-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 21:28:31

chmm moze dzis troche nie kumam ;-) bede msuail dla kazdej klatki ustawiac inne miejsce shine ?.Bo jak uzywam shine na (caly ekran) czyli normalnei wrzucam ten efekt to caly avik robi sie czerwony,a tu przeciez chodzi o rakietki.

Wiecie chcailem dodac ten efekt w aviku ale to bedzie meczace jak bede musial robic kazda klatke,mam tego troche :/ Takze jaki jest najszybszy i najprostrzy sposob zrobienia tego,sorki ze was tak mecze ale jestem laikiem w tym progsie :)Takze bede wdzieczny za krotki opis(tutorial) zrobienia tego efektu w filmiku.
pozdrawiam

You all guys will die down here

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 22:00:35

Jest jeszcze jedno do ustawienia, bo jesli nakladasz shine na poczatku i nic wiecej nie robisz to jeszcze ustaw Transfer mode na Normal, pozniej wlacz zegarki przy Source point i Shine opacity, tym pierwszym ustawiasz polazenie, drugim \"natezenie\"
Aha nie boj sie kombinowania, moze usyskasz cos ciekawego :)
A co nakaldania efektu na kazda klatke to po ok 1000 dojdziesz do wprawy ;)

RideMan

Od: 2003-06-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-11 23:47:52

no chlopaki juz prawie mi wyszlo :)) haha ale mam jeszcze jedno pytanie :> jak ustawiam shine to niestety caly obraz robi mi sie czerwony ://

You all guys will die down here