ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Animacja modelu z pliku md3

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-02-19 15:41:15

Szukam programu, który umożliwia otwarcie i zaanimowanie istniejącego modelu zapisanego w md3 (czyli modele postaci z Q3). Nie chodzi o żaden kombajn, ale możliwie najprostszy, do podstawowych zmian w istniejącej już animacji.

Ściągnąłem kilka programów, ale albo nie obsługują tego typu pliku (mimo opisu, ze obsługują), albo nie radzą sobie z ich otwarciem albo w ogóle to jakieś niestabilne wersje działające wyłącznie u jego twórcy. Gmax odpada, Misfit Model 3D się wysypuje podczas otwierania pliku, 3DStudio nie obsługuje albo nie potrafie znaleźć właściwej wersji/plugina. Może mi ktoś wskazać działający istabilny program do tego celu?

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-02-24 10:55:42

ZModeler?

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-02-24 12:20:13

ZModeler nie obsługuje plików md3.

Znalazłem converter do blendera, ale blender się wysypuje przy konwersji albo pokazuje bzdury.

[edit] Najciemniej pod latarnią... MilkShape ładnie wczytuje pliki md3, ale gubi większość ich ustawień. Nie ma animacji, tekstur itd. Trzeba praktycznie od nowa pisać model, więc mała to dla mnie pociecha:/

NHFL

Od: 2007-07-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-30 19:36:32

znalazłem to na wikipedii może któryś z tych programów będzie Ci należycie działał tylko że coś mi się wydaje że są to"kombajny"

  • Autodesk Softimage
  • Cinema 4D
  • LightWave 3D
  • Maya 3D
  • Rhinoceros 3D