> Chciałbym poruszyć temat robienia mapek pod Defraga. Otóż największym problemem (no np. dla mnie) jest brak tutoriali poświęconych właśnie temu zagadnieniu, ponieważ różni się to diametralnie od robienia \"zwykłych\" map do Q3. Jeśli takie tutorki są (pewnie in english, ale tak samo miałem jak zaczynałem ze zwykłymi mapami, więc zasadniczo no problem :P), to dajcie linki...
>
> Innym problemem dla mnie - jako marnego trickera - jest odpowiednie ustawienia poziomu trudności mapy, co jest już masakrą... Wiem, doświadczenie, to jest najważniejsze, ale patrz punkt 1 - brak podstaw.
Spoko majonez...
Niestety texty same sie nie pisza, a i nie kazdy ma dar tlumaczenia.
Jako-takie podstawy, jak juz wspomniala SzakaL, sa - w soomie ogolny zarys \'mapmejkingu\' pod defraga jako calosc.
Jak to zwykle bywa - kolejne czesci prawie zawsze mam w planach, jedak czas nie zawsze pozwala na zrealizowanie ich wszystkich...
Poziom trudnosci mapa inna droga, bo tu, praktycznie nie ma szans na poczatku, by obejsc sie bez beta testerow, ktorzy powiedza gdzie co jest zle/upierdliwe/za latwe/za trudne..
Moze tak worce do tematu na troszke ;p... pomysl pomyslem, ale chyba nie zrobicie nic bez Bricka [17] :)