ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Antywirus sie ciepie? WTF? o_O

brachol

Od: 2005-08-12

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-05-16 23:07:52

Moj antywirus (avira) zaczal ciepac sie podczas lazenia po ORGowym forum:

Kumplowi avast podobnie:

Ktos zauwazyl moze cos podobnego?
Nigdy wczesniej czegos takiego nie mialem (na tej stronie).

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-05-22 17:37:51

mi na nodzie nic nie wyskakuje, ale nie mam zaktualizowanej bazy od kwietnia ....

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-05-22 18:33:29

Mi na nodzie nic nie wyskakuje a mam aktualna baze

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

brachol

Od: 2005-08-12

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-05-22 21:19:59

Patrzcie na daty...
Temat zalozylem jak tylko zaczelo sie to badziewie pojawiac.
Nastepnego dnia kilka osob zglosilo to takze w temacie o bledach na serwisie/forum.
Wyglada na to, ze administracja zajela sie tym szybko, bo od kilku dni nie widzialem podobnych komunikatow przy przegladaniu forum.

W sumie to mozna zamknac ten temat albo nawet i wywalic, bo jest juz zbedny.

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-05-23 11:41:59

przeskanowali zawartość naszych dyskow to i usunęli ;D

BrickBazooka

Od: 2002-04-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-04 00:32:28

Trojan był u mnie na kompie ;) Taki skurwysyn który kradnie hasła z total commandera, loguje się przez FTP i dopisuje takie gówno do plików. Sa tą specjalne linki (czasem zakodowane) do stron na których następuje zarażenie trojanem. Dotyczy użytkowników IE oczywiście.

Narobił mi trochę kłopotu, bo miałem jakąś kombinowaną jego wersję - ukradł hasła a poza tym pozarażał prawie wszystkie pliki exe.

Ostatnio jest bardzo dużo tego typu ataków. Na serwerach już wprowadzają blokady rózne.
Trojany bardzo szybko się przenoszą przez pendrive. Wystarczy tylko otworzyc pendrive w windows explorer (czyli Mój komputer -> dysk wymienny). Trojan nagrywa plik autorun.inf na pendrive, czyli plik ten jest automatycznie uruchamiany przez windows.

Nie miałem trojanów i wirusów od dawna ale pewna osoba mi podłączyła pen zarażony (oczywiscie nie celowo). Wniosek: nie dopuszczać nikogo do kompa!

Wszystko trzeba robić najprościej jak się da, ale nie prościej - A. Einstein
strony internetowe

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-18 20:21:19

wniosek używać linuxa, albo zaiwestować w licencję dobrego antyvira (ostatecznie skrakować ;)