wie ktos jak przeniesc mapy z quakea 3 oczywiscie do jakiegos formatu oslugiwanego przez 3dstudio max??
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
wie ktos jak przeniesc mapy z quakea 3 oczywiscie do jakiegos formatu oslugiwanego przez 3dstudio max??
*Forgiveness is between them and God.
It’s my job to arrange the meeting.*
niebardzo , ale jesli powiesz co chcesz zrobic to moze jakos pomoge okrezna droga dobrnac do celu ;]
odi profanum vulgus et arceo
atak na marginesie ile wam wyciaga 3d studio max? mi wuchodzi cos okolo 3000 pt :/ a mam: duron 1000, gf2 mx400 64mb, 128 ram, win XP :| maloo :(
[71] ...niech moc będzie z nami... [71]
Tu chyba chodzi o 3D Studio MAX, a nie 3D Mark. ;o
[i]Zyczymy przyjemnego , uczciwego grania.[/i]
no wlasnie cos ci sie miszczu porabalo :D bo w 3ds karta grafiki to akurat malo ma do rzeczy :) procek jedynie
odi profanum vulgus et arceo
nie wiem jak to zrobić prostą drogą ale
programiści robią to tak:
tworzą sobie niemały progos w najlepiej c++ który konwertuje część kodu z q3 na tą potrzebną do 3dStudioMax
koniec filozofi :P
ps. chyby wiesz że c++ to jeden z języków programowania :)))
> nie wiem jak to zrobić prostą drogą ale
>
> programiści robią to tak:
>
> tworzą sobie niemały progos w najlepiej c++ który konwertuje część kodu z q3 na tą potrzebną do 3dStudioMax
>
> koniec filozofi :P
>
>
> ps. chyby wiesz że c++ to jeden z języków programowania :)))
no to zrob nam taki programik programisto :D
[b][white]OWNED![/b][/color]
chce moc manipulowac mapami w maxie, potrzebuje to do animacji :(
*Forgiveness is between them and God.
It’s my job to arrange the meeting.*
niestety bedziesz sie musial obejsc skryptami kamery napisanymi do q3 , a nimi mozna rowniez bardzo duzo zdzialac
odi profanum vulgus et arceo