ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ATM pifpaf

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 13:03:44

Mav9l1ty napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Pawuj](?id=users&details=7643)
> >
> > Mav9l1ty napisał:
> > >
> > > Bo picmip powinien być wszędzie ograniczony na 5. Jeśli kiedykolwiek zorganizuję turniej LANowy - będzie on miał włączony pb i ograniczenie picmipa do 5.
> > >
> > >
> > > Zauważ, że np. w CSie w ogóle zmiana komendy gl_picmip na jakąkolwiek wartość poza 0 jest zabroniona.
> > >
> > No ale nadal nikt nie wyjaśnił dlaczego tak jest @#$%!? :| ;b
> >
> Kiedyś to wyjaśniałem, nie pamiętam gdzie i nie chciało mi się 2 raz pisać ;)
>
>
> Jest tak dlatego, że q3 i cs są bardzo starymi grami. Każdy wiedział, że kiedyś gra się zestarzeje i poziom skilla jaki będą prezentować gracze musi drastycznie wzrosnąć. Tak więc aby nie ułatwiać na maxa takich podstawowych rzeczy jak celowanie, ustalono pewne ograniczenia, których nie wolno przekraczać, ponieważ byłoby to zbyt duże ułatwienie, tak aby powstał pewien "skill gap". Dzięki temu odróżnia się łatwiej najlepszych od słabszych graczy. Słabszy gracz nie będzie umiał się skoncentrować na tym co ważne podczas milisekund celowania kiedy będzie miał więcej szczegółów na monitorze. Z kolei lepszy będzie umiał to zrobić.
>
>
> Jeśli dozwolone byłyby komendy r_picmip czy gl_picmip na jakiekolwiek wartości - cała scena miałaby dużo bardziej wyrównany poziom co nie byłoby zbyt atrakcyjne np. na turniejach.
>
>
> Jeśli nie chce Ci się czytać całego posta - bo to by było za duże ułatwienie :)
>
:ASD:DAS:DSA Mnie się lepiej nie celuje, tak samo bo teraz jestem zmuszony grać na 5... Po prostu mnie wkurwiają te plamy na picmipie 5. Wytłumaczenie do dupy :)

be'Pawuj

Lotto wyniki

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 13:48:30

Pawuj napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Mav9l1ty](?id=users&details=3846)
> >
> > Pawuj napisał:
> > >
> > > Cytat z posta - autor: [Mav9l1ty](?id=users&details=3846)
> > > >
> > > > Bo picmip powinien być wszędzie ograniczony na 5. Jeśli kiedykolwiek zorganizuję turniej LANowy - będzie on miał włączony pb i ograniczenie picmipa do 5.
> > > >
> > > >
> > > > Zauważ, że np. w CSie w ogóle zmiana komendy gl_picmip na jakąkolwiek wartość poza 0 jest zabroniona.
> > > >
> > > No ale nadal nikt nie wyjaśnił dlaczego tak jest @#$%!? :| ;b
> > >
> > Kiedyś to wyjaśniałem, nie pamiętam gdzie i nie chciało mi się 2 raz pisać ;)
> >
> >
> > Jest tak dlatego, że q3 i cs są bardzo starymi grami. Każdy wiedział, że kiedyś gra się zestarzeje i poziom skilla jaki będą prezentować gracze musi drastycznie wzrosnąć. Tak więc aby nie ułatwiać na maxa takich podstawowych rzeczy jak celowanie, ustalono pewne ograniczenia, których nie wolno przekraczać, ponieważ byłoby to zbyt duże ułatwienie, tak aby powstał pewien "skill gap". Dzięki temu odróżnia się łatwiej najlepszych od słabszych graczy. Słabszy gracz nie będzie umiał się skoncentrować na tym co ważne podczas milisekund celowania kiedy będzie miał więcej szczegółów na monitorze. Z kolei lepszy będzie umiał to zrobić.
> >
> >
> > Jeśli dozwolone byłyby komendy r_picmip czy gl_picmip na jakiekolwiek wartości - cała scena miałaby dużo bardziej wyrównany poziom co nie byłoby zbyt atrakcyjne np. na turniejach.
> >
> >
> > Jeśli nie chce Ci się czytać całego posta - bo to by było za duże ułatwienie :)
> >
> :ASD:DAS:DSA Mnie się lepiej nie celuje, tak samo bo teraz jestem zmuszony grać na 5... Po prostu mnie wkurwiają te plamy na picmipie 5. Wytłumaczenie do dupy :)
>
Kolejny szatański wymysł wydarty od jakiegoś kolesia co tym wszystkim rządzi i sam gra na picmipie 0 [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)

(c)sENSEI®

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 14:02:46

właściwie, to nabiera to sensu jak się o tym głębiej pomyśli

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 14:04:59

Mi podobnie jak Pawujowi przeszkadzają plamki na ścianach a wcale lepiej się nie gra na 16, choć wygodniej.

(c)sENSEI®

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 14:06:51

właśnie o to chodzi, żeby Ci przeszkadzały! nie wyjaśniałem tego jush? =o

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 14:08:51

Mav9l1ty napisał:

>
> właśnie o to chodzi, żeby Ci przeszkadzały! nie wyjaśniałem tego jush? =o
>
Jak kogoś walniesz w łeb kijem i powie "boliii!" to mu odpowiesz "o to chodzi żeby bolało!"? Po prostu stwierdzam, że mi to przeszkadza. Poza tym moim zdaniem jest to w pewien sposób ograniczanie ludzi, tak samo jakby ktoś mógł mieć czułość myszy 3-5 a jak inna to kick [](//htmlarea/images/smiles/6.gif) I choć na picmipie 5 mają być większe różnice umiejętności jak na 8+ to myśle, że gdybym grał z Coollerem i miałbym picmip 999 a on 0 to bym i tak go ani razu nie sfragował i podobnie by było gdybyśmy razem mieli po 8.

(c)sENSEI®

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 14:56:05

Mav9l1ty napisał:

>
> właśnie o to chodzi, żeby Ci przeszkadzały! nie wyjaśniałem tego jush? =o
>
Acha gram dla zabawy i jakieś jebane plamki mi ją psują, kończe z q3... :DD

be'Pawuj

Lotto wyniki

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 16:34:12

Pawuj napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Mav9l1ty](?id=users&details=3846)
> >
> > właśnie o to chodzi, żeby Ci przeszkadzały! nie wyjaśniałem tego jush? =o
> >
> Acha gram dla zabawy i jakieś jebane plamki mi ją psują, kończe z q3... :DD
>
alleluja! W końcu! :D

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 18:05:37

Pawuj napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Mav9l1ty](?id=users&details=3846)
> >
> > właśnie o to chodzi, żeby Ci przeszkadzały! nie wyjaśniałem tego jush? =o
> >
> Acha gram dla zabawy i jakieś jebane plamki mi ją psują, kończe z q3... :DD
>
Dobrze mówi, przecież gra nie jest po to żeby wstawiać kolejne ograniczenia tylko po to żeby jej nabywcy czerpali radość z gry - jednak jak można osiągać radość kiedy się ogranicza pewne przywileje w grze? [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)

(c)sENSEI®

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 20:10:51

Radość z gry kończy się wtedy, kiedy gra nie stwarza jakiegoś wyzwania. Muszą być stwarzane jakieś granice, z którymi gorsi gracze muszą umieć się uporać aby stać się lepszymi.

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 20:35:11

Mav9l1ty napisał:

>
> Radość z gry kończy się wtedy, kiedy gra nie stwarza jakiegoś wyzwania. Muszą być stwarzane jakieś granice, z którymi gorsi gracze muszą umieć się uporać aby stać się lepszymi.
>
Ten kto gra na picmipie 8+ nie może stać się lepszy?

(c)sENSEI®

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-21 21:02:24

tia, ale jeśli gra na 5, to jest mu trudniej. doh

vOlkan

Od: 2004-04-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-21 21:06:19

a jak gra na 0 to juz jest ***** ("Wole być 0 niz Leszkiem Millerem:DD)

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-22 10:24:54

Czasami jak nie mam pingu włączam na "zetnie" TankJra na nightmare i go jade. Mam 2 konfigi (normalny i "highlights" - tej nazwy nie trzeba tłumaczyć) i czasami na lepszej grafie mam więcej procent ze spawarki, snajperki...
Zrobił się troszke burdel bo ten temat dotyczy obrażen karabinku na serwerze [](//htmlarea/images/smiles/15.gif)

(c)sENSEI®

m4mut

Gravatar

Od: 2003-10-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-23 07:58:41

Sensei napisał:

>
> Mi podobnie jak Pawujowi przeszkadzają plamki na ścianach a wcale lepiej się nie gra na 16, choć wygodniej.
>
lepiej sie gra na 16 ? z tego co wiem picmip jest od 0 do 9 nie ?

Inni niz wszyscy

choc na ulicy tak pogodne pyski

chcesz liczyc zyski

ja poporstu chce byc bystry

mijac takich wszystkich , którzy nie wiedza po co zyją

moze niech sie zastanowią , ja tym czasem zyję chwilą

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-23 08:20:41

m4mut napisał:

>
> Cytat z posta - autor: [Sensei](?id=users&details=12803)
> >
> > Mi podobnie jak Pawujowi przeszkadzają plamki na ścianach a wcale lepiej się nie gra na 16, choć wygodniej.
> >
>
>
> lepiej sie gra na 16 ? z tego co wiem picmip jest od 0 do 9 nie ?
>
Ja grałem na 6 i było ok, a teraz sobie biegne to mi @#$% plamki rażą w oczy ;b

be'Pawuj

Lotto wyniki

shiv

Od: 2002-04-29

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-23 12:21:47

Niedlugo wogole jakis debil wymysli ze tylko na defaultowym cfg bedzie mozna grac i @#$%, jak hoolsy ostatnio grali z ruskimi to tam jakis cmul wymyslil zakaz uzywania skryptow, jak dla mnie paranoja.
Jak sie ma wladze i mozliwosci to rozne debilne idiotyzmy przychodza do glowy.
=o

............

[c]sENSEI174

Od: 2005-05-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-23 13:34:25

shivus napisał:

>
> e ma wladze i mozliwosci to rozne debilne idiotyzmy przychodza do glowy.
> =o
>
I tu trzeba by przytoczyć jakiś mój tekst lub Andrzeja Leppera.

(c)sENSEI®