Mav9l1ty napisał:
>
> Cytat z posta - autor: [Pawuj](?id=users&details=7643)
> >
> > Mav9l1ty napisał:
> > >
> > > Bo picmip powinien być wszędzie ograniczony na 5. Jeśli kiedykolwiek zorganizuję turniej LANowy - będzie on miał włączony pb i ograniczenie picmipa do 5.
> > >
> > >
> > > Zauważ, że np. w CSie w ogóle zmiana komendy gl_picmip na jakąkolwiek wartość poza 0 jest zabroniona.
> > >
> > No ale nadal nikt nie wyjaśnił dlaczego tak jest @#$%!? :| ;b
> >
> Kiedyś to wyjaśniałem, nie pamiętam gdzie i nie chciało mi się 2 raz pisać ;)
>
>
> Jest tak dlatego, że q3 i cs są bardzo starymi grami. Każdy wiedział, że kiedyś gra się zestarzeje i poziom skilla jaki będą prezentować gracze musi drastycznie wzrosnąć. Tak więc aby nie ułatwiać na maxa takich podstawowych rzeczy jak celowanie, ustalono pewne ograniczenia, których nie wolno przekraczać, ponieważ byłoby to zbyt duże ułatwienie, tak aby powstał pewien "skill gap". Dzięki temu odróżnia się łatwiej najlepszych od słabszych graczy. Słabszy gracz nie będzie umiał się skoncentrować na tym co ważne podczas milisekund celowania kiedy będzie miał więcej szczegółów na monitorze. Z kolei lepszy będzie umiał to zrobić.
>
>
> Jeśli dozwolone byłyby komendy r_picmip czy gl_picmip na jakiekolwiek wartości - cała scena miałaby dużo bardziej wyrównany poziom co nie byłoby zbyt atrakcyjne np. na turniejach.
>
>
> Jeśli nie chce Ci się czytać całego posta - bo to by było za duże ułatwienie :)
>
:ASD:DAS:DSA Mnie się lepiej nie celuje, tak samo bo teraz jestem zmuszony grać na 5... Po prostu mnie wkurwiają te plamy na picmipie 5. Wytłumaczenie do dupy :)