soomal napisał:
>
> Czytam troche o tym slynnym juz graczu, jak pokonal w towarzyskim matr0xa, ze az pokusilem sie o obejrzenie dem. Znalazlem na razie jedno
>
>
>
>
> avek vs quad.wrath na ztn1
>
>
>
>
> i nie chce mi sie wierzyc, ze ten gracz wygral te pare ostatnich turnieji. To demo to chyba jakis fejk. Nie chce mi sie wierzyc, ze tak gra miszcz. Ktos rozwieje moje watpliwosci albo wytlumaczy powod slamazarnych ruchow i ciaglego czajenia sie na tym demie?
>
>
>
>
> Druga sprawa. Czemu tyle osob gra na picmip 5? Jak dla mnie gra wtedy wyglada beznadziejnie. Sam wole grac na picmip 16. Sciany wtedy sa rowno jednokolorowe co czyni gre zajebiscie przejrzysta.
>
Z całym szacunkiem... podeślij jakieś swoje demo, to się pośmiejemy :b To jest net a nie lan, więc nie wiem czego się spodziewałeś - 40% shafta i 60% rg? No niestety, online grają tak tylko szwedzi z łączami z BBB pomiędzy sobą. Po prostu niektórych rzeczy nie widać na pierwszy rzut oka. Nabierzesz trochę doświadczenia i nauczysz się patrzeć na szczegóły, które odróżniają avka od całej rzeszy plebsu. A będą to naprawdę małe rzeczy. Ciężki do wykonania unik powodujący, że nmy ma Cię na celowniku przez sekundę dłużej, ale jednak trudniej mu trafić, przesunięcie celownika o kilka milimetrów w tą a nie inną stronę czy mądre - powolne, ale pewne - zagranie zamist rycia się non-stop. No właśnie, "czajenie się"... weź koleś popatrz sobie jak grają najlepsi na największych turniejach? Czy oni się pchają na siebie i grają all-aim (daler to wyjątek)?. Nie - tak grają Polacy na pickupach a pomiędzy nimi a najlepszymi jest spora przepaść. Sam jestem zwolennikiem gry defensywnej a często ludzie są po prostu wqrwieni tym, że gram "inaczej" niż do tego przywykli. Jednak czy to świadczy o mnie?
Nabierz trochę doświadczenia a nie rób takie idiotyczne topici. A co do r_picmip 5 - tak, jest to najwyższa dozwolona wartość na wielu zawodach. Wzięło się to stąd, że q3 oferuje bardzo bogate możliwości tweakowania całego gfx, więc narzucono pewne zasady mówiące o tym, że muszą być jakieś granice ułatwień. Tak jak w CSie nie wolno używać gl_nomip innego niż defaultowe. Ten sam cvar.