ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Babole w becie QL

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-13 00:48:50

Jak w temacie - co Was wkurwiło w becie QL? Jakie błędy znaleźliście i czy zamierzacie się nimi podzielić ze staffem QL?

Mnie nieziemsko wkurwiły ze 2 rzeczy: nie dostałem medalu :P za ostatniego capa przy wygranej jednym punktem i druga rzecz najlepsza, dobitnie świadcząca o tym, że w kodzie maczał palce (i zasadził klocka) arqon - biegnę ze szmatą z full health i 200 armora, przede mną mój teammate. Włazi na jumppad, ja za nim i... kto widział film 'bad juju' (w okolicy 13 minuty) ten wie o co biega - prawie zdechłem :D. 15 hp, zresztą zaraz mi raila w ryj wpakował przeciwnik no tralalala :D

EDIT: no i gdzie wcięło menu 'LEADERS'?!

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-04-13 02:07:15

Leaders jak widać wycięte i dobrze bo nie będzie tylu farmerów.

Co do wkurwiających rzeczy to te dziwne freezy i brak nomipu.

=)

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-04-13 11:43:20

brak nomipu ? a w ktorym miejscu? bo z tego co ja widze to nomip jest na kazdym elemencie poza texturami mapy ...

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-04-13 11:48:23

bloodpa1ntowi pewnie chodzi o to ze w momencie ustawienia wyzszego picmipu, nomip na lg, plazme, wybuchy rakiet itp. zostaje caly czas ten sam 1 ;]

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-04-13 13:59:52

Xsi napisał:
> brak nomipu ? a w ktorym miejscu? bo z tego co ja widze to nomip jest na kazdym elemencie poza texturami mapy ...
Ostro pijesz w te święta.

Każdy się chyba domyślił, że chodziło mi o komendę (zmienną dla masturbantów) nomip.

=)

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-13 16:41:11

Czasem wydaje mi się że QL to jeden wielki Babol
Dlaczego:

TDM:
Po minucie każdy ma pełen zestaw broni nawet plebs który chodzi po mapce z prędkością 320u. Czasem myślę że lepiej będzie całkowicie wyłączyć respown broni i armoru, niech pojawiają się "od ręki"

CA:
Dobry respown i spamujemy RL, GL cokolwiek się ruszy. Movement pierdolić co to?.
Było światełko w tunelu Serwery testowe 100/200 prawie jak ra3, ale po co je dalej ciągnąć. Promode do ca też trudno wsadzić

Duel:
Nie wiem nie gram. Nie lubię.

CTF:
Kompletny crap.
(Brakuje jeszcze itemów giveall, godmode, kickall. aimbot.)

FFA:
Mało gram.

Ogólny spam w konsoli kto jest online powodujący zacięcia (ostatnio wywaliłem wszystkich i jest wyraźna poprawa). Można jeszcze zablokować wszystko od CDN.quakelive.com w ścianie ale FF się wiesza. Po wyjściu z gry trzeba wyłączać zasady w FW.

Czitować można wszystkimi znanymi narzędziami do myszki nazwy nie podam wiadomo. W prosty sposób po 10 minutach pracy można mieć wypaśny AF lub aimbot. ID software ma wyraźnie w dupie czy są czity czy nie ma. Sam fakt założenia tematu na forum QL do zgłoszeń potencjalnych czitów.

Wkurwiająca sprawa z rate 8000 po zmianie serwera.

Floodowanie każdego gracza pakietem z google.ads wiadomo po co.

Brak timein, timeout, komend timowych typu #S #A i bla bla bla.
możliwość upuszczania broni/flagi.

Serwery niemieckie.
Wiadomo Niemiec wszystko spierdoli jak będzie sam stawiał serwer.
Prosty przykład mam do niemieckich serwerów ~35-45ms skaczący ostatnio do 60ms, już na Holenderskich jest stabilniej (dupy daje router firmy hostującej serwery niemieckie tak miałbym teraz po zmianie łącza około 40ms).

Nie udostępnimy prywatnych serwerów wszystkim bo boimy się o oszustwa. U nas bezpieczniej będzie -- ID.Software.

Gówno prawda - Ja.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-13 18:11:45

Dokładnie to ins1de. FFA nie można brać pod uwagę. Na razie Q3>QL koniec kropka. Acha: gramy w to co lubimy prawda ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-04-13 19:36:57

ins1de napisał:
> CA:
>
> Dobry respown i spamujemy RL, GL cokolwiek się ruszy. Movement pierdolić co to?.
>
> Było światełko w tunelu Serwery testowe 100/200 prawie jak ra3, ale po co je dalej ciągnąć. Promode do ca też trudno wsadzić
te testy sa dla mnie zagadka. nie wiem po co to bylo ale wiem ze masa ludzi plakala ze 200/200 jest lepsze bo tak. niestety w momencie gdy gra zaczynala przypominac ra3 (150/150, 100/150, 200/100), widac bylo kto potrafi grac a kto spamowac. liczyl sie movement i aim nie stanie w miejscu z rl :\

jak to napisal w czasie testow moj znajomy "jezeli teraz szukaja ustawien do 9 letniej gry to w zyciu ich nie znajda". cos w tym jest

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-13 21:38:02

Cytat z posta - autor: AL|EN
> Dokładnie to ins1de. FFA nie można brać pod uwagę. Na razie Q3>QL koniec kropka. Acha: gramy w to co lubimy prawda ?

I tu jest ANAL, i pytanie co pozostało graczowi z paroletnim stażem który pamięta jak się grało na starej dobrej wersji q3 parę lat temu, wracający do q3 i widzi w przeglądarce tylko serwery eerwweryhifhknbkjewnoiuyhfjknfihfuyodskljfuyhd0slfkhdsnilfkudh98we7rt4jpoue-plus+ parę serwerów CPMA, i 3 serwery osp/ca/pm gdzie są ludziki.

Odpowiedź jest prosta zostaje quakelive. Ale taki QL jest co najmniej niechciany. Wkurwia mnie to że mając jakiś tam movement, wpadam na arene z myślą "tak @#$% ins1de jesteś szybki masz około 800u sam sobie zrobię loda.................."
............ a lama z niespełna 320u bije mnie z RL'a za rogiem :], bo przyfarci.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-14 00:52:18

Jakoś mnie tam lamy nie biją w QL :D

mises.org / marksdailyapple.com

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-14 01:08:08

No właśnie to samo chciałem napisać =) Trzeba mieć naprawdę wieeeelkiego pecha żeby dać się zabić lamie...no albo po prostu być lamą :D

Mi się tam ogólnie przyjemnie gra. Owszem wiele rzeczy naprawdę wkurwia, ale nie zniechęcam się.

CA rzeczywiście ssie pałę.

TDM jest fajny bo każdy może jakiegoś fraga zdobyć i nie ma czegoś takiego, że nowi gracze biegają non stop z mg. Ja tam uważam to za plus. A pro i tak będą kosić.

FFA fajne jak dla mnie za wyjątkiem BFG. No sorry, ale np. na takiej DM12...zgarniam MH, RA, większość broni i quda...i wyskakuje taki koleś z BFG i nie ma mnie w ułamku sekundy. Do dzisiaj nie mam zbindowanego BFG i trochę mi to utrudnia wygrywanie kiedy 10 debili biega po mapie z tą giwerą...

Duel - nie mam zastrzeżeń...no może poza tymi popierdoleńcami co podczas rozgrzewki stoją nieruchomo albo udają lamy...a po warmupie jadą człowieka do zera. To sa dopiero pokurwieńcy.

CTF - mieszane uczucia mam. Te runy są całkiem fajne choć nie zawsze. Po respawnie bez runy jest się jak bez broni. No i sorry, ale 4 strzały z RG żeby @#$%ć guarda albo ammo regena to lekka przesada...3 strzały to 7.5 sekundy...ale mało kto tak strzela. Powiedzmy, że 3 strzały to jakieś 8-9 sekund. Dodatkowo strzał w plecy dodaje nam prędkości. Na Reboundzie w tym czasie mamy już capture...Ogólnie podobają mi się te runy, ale jak dla mnie CTF to @#$% CTF, a Team Arena to @#$% Team Arena...

Ni Chooyah!

chr0m.

Od: 2004-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-04-14 02:44:59

A gówno ! Dlamnie te runy są akurat dobre why? Bo wprowadzają pewien elemęt takiego jakby większego kombinatorstwa....

facebook.com/damnDT

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-14 04:21:02

No zwłaszcza, że dzisiaj na Reboundzie wjebałem w kolesia 6 slugów zanim padł...miał Guarda i pewnie armora i se jeszcze skorzystał z medkita :icon_crashed: Guard zmniejsza DMG o 50%, armor o 25% czyli w sumie mój rail miał 25% DMG czyli całe @#$% 20 DMG. Jak na handicapie 25 normalnie.

Ni Chooyah!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-14 09:38:54

ins1de napisał:
> AL|EN napisał:
>
> > Dokładnie to ins1de. FFA nie można brać pod uwagę. Na razie Q3>QL koniec kropka. Acha: gramy w to co lubimy prawda ?
>
>
>
>
>
> I tu jest ANAL, i pytanie co pozostało graczowi z paroletnim stażem który pamięta jak się grało na starej dobrej wersji q3 parę lat temu, wracający do q3 i widzi w przeglądarce tylko serwery eerwweryhifhknbkjewnoiuyhfjknfihfuyodskljfuyhd0slfkhdsnilfkudh98we7rt4jpoue-plus+ parę serwerów CPMA, i 3 serwery osp/ca/pm gdzie są ludziki.
>
>
> Odpowiedź jest prosta zostaje quakelive. Ale taki QL jest co najmniej niechciany. Wkurwia mnie to że mając jakiś tam movement, wpadam na arene z myślą "tak @#$% ins1de jesteś szybki masz około 800u sam sobie zrobię loda.................."
>
> ............ a lama z niespełna 320u bije mnie z RL'a za rogiem :], bo przyfarci.
to jeden z najgorszych postów jaki ostatnio czytałem :D

dobra, wytykacie jego błędy, ale co z zaletami? naprawdę uważacie, że ta gra jest aż tak zła?

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-14 10:20:41

Mav’ napisał:_
> dobra, wytykacie jego błędy, ale co z zaletami? naprawdę uważacie, że ta gra jest aż tak zła?
nazwa tematu jest mocno sugerująca.

Drażni mnie mocno kulejący system dobierania przeciwników, ale mam nadzieję, że z czasem się mu poprawi.

Единый, могучий Советский Союз!

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-14 10:28:25

Cytat z posta - autor: Mav_’
> ins1de napisał:
>
>
>
> > AL|EN napisał:
> >
> >
> > > Dokładnie to ins1de. FFA nie można brać pod uwagę. Na razie Q3>QL koniec kropka. Acha: gramy w to co lubimy prawda ?
> >
> >
> >
> >
> > I tu jest ANAL, i pytanie co pozostało graczowi z paroletnim stażem który pamięta jak się grało na starej dobrej wersji q3 parę lat temu, wracający do q3 i widzi w przeglądarce tylko serwery eerwweryhifhknbkjewnoiuyhfjknfihfuyodskljfuyhd0slfkhdsnilfkudh98we7rt4jpoue-plus+ parę serwerów CPMA, i 3 serwery osp/ca/pm gdzie są ludziki. Odpowiedź jest prosta zostaje quakelive. Ale taki QL jest co najmniej niechciany. Wkurwia mnie to że mając jakiś tam movement, wpadam na arene z myślą "tak @#$% ins1de jesteś szybki masz około 800u sam sobie zrobię loda.................."............ a lama z niespełna 320u bije mnie z RL'a za rogiem :], bo przyfarci.
>
>
>
> to jeden z najgorszych postów jaki ostatnio czytałem :D
>
>
> dobra, wytykacie jego błędy, ale co z zaletami? naprawdę uważacie, że ta gra jest aż tak zła?

Pisałem go pod wpływem dużej ilości %, to faktycznie może być LOW.

Cytat z posta - autor: Chooy
> (...)
>
> TDM jest fajny bo każdy może jakiegoś fraga zdobyć i nie ma czegoś takiego, że nowi gracze biegają non stop z mg. Ja tam uważam to za plus. A pro i tak będą kosić.

Co sprowadza ten tryb do zera, zwykła napierdalanka bez taktyki. Bo po co taktyka jak wszystko masz od ręki no oprócz quada, i MH. TDM jest tylko z nazwy. Pro? nie spotkałem.

Co mnie wkurwia to sytuacja że napierdalam się z kimś dobrym zostaje mi np. 25/0 widzę 50H biegnę a tu lama która stoi w miejscu spamuje z RL we mnie, w siebie, w swój team, we wszystko co się rusza. Gdyby był normalny system respawnu broni miałby tylko MG.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-14 11:52:39

"Pro? nie spotkałem."

Widocznie mało grałeś. Na serwerach jest zbyt duża mieszanka graczy żeby mówić o jakiejkolwiek taktyce. Na TDMie to bitwa o itemy bo większość ludzi idzie jak po sznurku i zbiera wszystko co się świeci i mryga. Z resztą ja tam wielkim TDM playerem nie jestem więc się i tak pewnie gówno znam.

Na CTFie z taktyką jest jeszcze gorzej. Wychodzisz z respa, a koleś obok Ciebie zbiera Armor Regena i YA. Na obronie nigdy nie ma kto stać. Każdy chce być hiro of de macz i kraść flagi. Gram bardzo dużo CTFów i w 90% zajmuję pozycję na obronie. I szczerze się przyznam, że gdyby nie ja to teamy, w których mam "przyjemność" grać dostałyby w dupe do zera. Na Reboundzie wygląda to najlepiej. Na fladze zazwyczaj nikogo nie ma prócz mnie. Nikogo. Nawet po raila strach zejść i zostawić flagę bez obrony. Czat można by w ogóle wyjebać bo ludzie ślepi są i jak piszę, że sam siedzę w bazie i przydałaby mi się pomoc to nikt nie słucha. Posyłanie uśmieszków i wyzywanie ludzi od @#$% i lam - taaak do tego czat się świetnie nadaje i ludzie nawet reagują. Zdarzyły mi się może 3 albo 4 mecze, w których team był naprawdę zgrany, każdy miał swoje zadanie i wszyscy nawzajem się uzupełniali.

Mimo tych wszystkich wad i tych @#$%ów na serwerach co psują tylko nerwy...nie mogę się od tego QL oderwać, a powrót do Q3 jest dla mnie nie do wyobrażenia. Nie wiem po prostu jak odpalam tego Q3 to wydaje mi się jakiś obleśny mimo, że ma więcej plusów niż QL. Chyba dałem się zrobić w chuja panom z ID i połknąłem ich marketingowy haczyk. Mam to w dupie. Idę fragować dalej. Cya.

Ni Chooyah!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-14 12:08:21

ins1de napisał:
> Mav’ napisał:_
> > ins1de napisał:
> >
> >
> >
> >
> > > AL|EN napisał:
> > >
> > >
> > > > Dokładnie to ins1de. FFA nie można brać pod uwagę. Na razie Q3>QL koniec kropka. Acha: gramy w to co lubimy prawda ?
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > I tu jest ANAL, i pytanie co pozostało graczowi z paroletnim stażem który pamięta jak się grało na starej dobrej wersji q3 parę lat temu, wracający do q3 i widzi w przeglądarce tylko serwery eerwweryhifhknbkjewnoiuyhfjknfihfuyodskljfuyhd0slfkhdsnilfkudh98we7rt4jpoue-plus+ parę serwerów CPMA, i 3 serwery osp/ca/pm gdzie są ludziki. Odpowiedź jest prosta zostaje quakelive. Ale taki QL jest co najmniej niechciany. Wkurwia mnie to że mając jakiś tam movement, wpadam na arene z myślą "tak @#$% ins1de jesteś szybki masz około 800u sam sobie zrobię loda.................."............ a lama z niespełna 320u bije mnie z RL'a za rogiem :], bo przyfarci.
> >
> >
> >
> >
> > to jeden z najgorszych postów jaki ostatnio czytałem :D
> >
> >
> >
> > dobra, wytykacie jego błędy, ale co z zaletami? naprawdę uważacie, że ta gra jest aż tak zła?
>
>
>
>
>
>
>
> Pisałem go pod wpływem dużej ilości %, to faktycznie może być LOW.
>
>
>
>
>
> Chooy napisał:
> > (...)
> >
> > TDM jest fajny bo każdy może jakiegoś fraga zdobyć i nie ma czegoś takiego, że nowi gracze biegają non stop z mg. Ja tam uważam to za plus. A pro i tak będą kosić.
>
>
>
>
>
> Co sprowadza ten tryb do zera, zwykła napierdalanka bez taktyki. Bo po co taktyka jak wszystko masz od ręki no oprócz quada, i MH. TDM jest tylko z nazwy. Pro? nie spotkałem.
>
>
> Co mnie wkurwia to sytuacja że napierdalam się z kimś dobrym zostaje mi np. 25/0 widzę 50H biegnę a tu lama która stoi w miejscu spamuje z RL we mnie, w siebie, w swój team, we wszystko co się rusza. Gdyby był normalny system respawnu broni miałby tylko MG.
Właśnie z tym najbardziej nie zgadzam się w Twoim poście.

Najprostszy i najlepszy przykład - Counter-Strike. Dobra gra? Możecie jej nie lubić, ale chyba jednak musi być w niej coś zajebistego, skoro to obecnie najpopularniejsza gra E-Sportowa na całym świecie. A bycie grą w której nawet największy noob może od czasu do czasu przyfarcić fraga i się podjarać jak cholera to jedna z jej najistotniejszych cech. I -- czy Wam się to podoba czy nie -- to jest właśnie jedna z rzeczy, która czyni grę dobrą. Noob-friendly, gdzie nawet największy dekiel sobie sfraguje czasami, ale trudna do opanowania na mistrzowskim poziomie. To jest dobra gra.

Patrz, masz na razie TYLKO publiczne serwery. Nic dziwnego, w końcu to BETA. Kiedy będziesz miał pełną wersję gry, wtedy rzeczywiście będzie można narzekać na brak vote'ów do zmiany tych opcji. Ale na razie to dobra rzecz, bo jest ustawiona pod jak największą liczbę graczy, a nie tylko pod wąską grupkę pro-de facto-@#$%-plebsu spamującego na ORGu czy ESR.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-04-14 13:05:59

masz sporo racji ale chyba najwiekszym problemem jest to ze na lepsze wcale sie nie zanosi. popatrz na dwa ostatnie updaty. to jest smieszne ;p

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-04-14 14:26:32

Ktoś tu pisał, że q3 > ql. Jestem graczem duelowym od zawsze na zawsze i muszę powiedzieć, że jednak duel w ql jest bardziej interesujący niż w q3 (gdzie przez zjebanego arkuna czy jak mu tam mamy same walki lg vs lg).

=)

chr0m.

Od: 2004-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-04-14 14:51:24

Ja od q3 mialem przerwe ok 3lata i wrocilem na QL i swietnie się bawie - niejestem pr0 playah ja poprostu zabijam ta grą czas ...

... a id software stworzylo QL i widząc , że jest dobre tworzyli dalej :P....

facebook.com/damnDT

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-04-14 16:31:05

Cytat z posta - autor: O)))satan
> masz sporo racji ale chyba najwiekszym problemem jest to ze na lepsze wcale sie nie zanosi. popatrz na dwa ostatnie updaty. to jest smieszne ;p

Co update to coraz gorzej niestety. Jeszcze mógłbym zrozumieć jakby to było na neostradzie z pingiem 60-80ms.

DEMO
"Centralne trafienie z reila".
Akcja w 14.41
Oglądać w /timescale 0.1

Bongo

Od: 2007-04-11

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-04-14 16:44:13

Ja tam w niuansy nie wchodzę, bo jestem noob i ta gra jest dla mnie stworzona.
Poprostu mi sie podoba i dobrze się bawię. Jedynym "babolem" imo jest Clan Arena, zdecydowanie wolę z promode i dlatego wracam do Q3 czasem. Bo w QL się męcze na CA i jeśli nie ma już pm, to zdecydowanie ciekawszy jest TDM.

Nec Temere Nec Temide

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-04-14 16:52:59

Tak jak mówił Mav, QL jest nubfriendly i w TDM/duelu dużo łatwiej się zestackować i odbić mapę (chociaż brakuje mi mg 7 dmg w duelu...).

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-04-14 16:55:08

że QL jest nubfriendly to się zgodzę, ale że łatwiej odbić mapę w duelu, to już się na pewno nie zgodzę :D