Witam serdecznie,
jestem studentem IV roku Neurokognitywstyki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Możliwe, że część z was już widziała to badanie, mianowicie jest to druga tura.
Na skróty:
- Badanie może wypełnić każdy.
- Czas badania wynosi około 15 minut.
- Po zakończeniu rekrutacji do badania, wśród uczestników zostanie rozlosowany bon 100PLN do empiku.
- ZAPRASZAM OSOBY KTÓRE JESZCZE NIE BRAŁY UDZIAŁU.
Bardziej szczegółowo:
Interesuje mnie jaki wpływ na codzienne funkcjonowanie użytkowników ma „zawodowe” granie on-line. Moje badanie dotyczy poziomu tendencji agresywnych i wzorców osobowości pośród użytkowników gier on-line, które zawierają akty przemocy. Chciałbym sprawdzić czy gracze „zawodowi” wyróżniają się na tle innych osób (grających lub nie) pod względem tendencji agresywnych i wzorca osobowości.
Badanie jest całkowicie anonimowe a uzyskane wyniki posłużą wyłącznie celom naukowym. Udział w badaniu jest oczywiście dobrowolny. Badanie prowadzone jest w internecie na stronie www.Qlabo.eu i polega na wypełnieniu przedstawionych tam kwestionariuszy. Czas, jaki należy przeznaczyć na udział w tym badaniu nie powinien przekroczyć 20 minut.
Badanie dostępne będzie przez 3 tygodnie (do 12.06.2011).
Aby przystąpić do badania należy wejść na stronę www.Qlabo.eu/register.php i zarejestrować się, podając swój adres e-mail oraz dowolne hasło. Po potwierdzeniu rejestracji (w wiadomości e-mail, którą otrzymasz) i zalogowaniu się do serwisu będziesz już mógł/a brać udział w badaniu (Poziom tendencji agresywnych i wzorce osobowości a gry on-line).
Do udziału w badaniu zapraszam przede wszystkim graczy Counter-Strike’a i Quake Live, oraz wszystkich, niezależnie od wieku, płci i zamiłowania do gier on-line (lub jego braku :)).
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy: lukasz.lojewski@vp.pl
Pozdrawiam,
Łukasz Łojewski