ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Base DS24Q-2 [reqdm6]

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-04 19:49:20

[img]requiem.and.pl/quake/galeria/reqdm6/reqdm6_promo.jpg[/img]
Baza kosmiczna na nieznanej planecie, w której przeprowadza się eksperymenty na ludziach. Znajdziecie tutaj więzienie, laboratoria, podziemia... Jest to mapa experymentalna, bardzo rozległa bardzo szczegółowa. Inspirowana była grą Quake2. Budowałem ją baaaardzo długo, ale z duzymi przerwami i kłopotami. Jednym z nich był błąd "Max_map_visibility_extended", przez co musiałem wywalić sporą część mapy. Nie liczcie na to, że level będzie grywalny... mape zrobiłem nie patrząc na grywalność, głównie chciałem zrobić coś w stylu wyżej wymienionej gry, dla zabawy. Mapy raczej nie zamierzam już edytować, jednak jak znajdą się poważniejsze błędy, to oczywiscie je poprawie. Szczerze mówiąc mam już dość tej mapki :)

Do zessania z mojej stronki albo [niedlugo] z BC

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-04 22:31:30

nie rozumiem calego zamieszania wokol mapy...

a przy okazji mam pytanie. ile to sie kompilowalo :D 12godzin?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-04 22:41:30

Zamieszania to i ja nie rozumiem, uprzedzalem ze nie bedzie grywalne, a zrobione 4fun.
Nie czytales pliku readme? Okolo 3 godzin kompilowania.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-04 23:36:20

troszke długo, ale nie najgorzej... co myśle o mapce... wiesz... testowaliśmy ją na serwie z Lukasem i Tekiem.... ;)))

Może nie nadaje się do gry 1v1, dm, tdm, ctf, itd... Ale jest grywalna, i to bardzo!!!!!! Obecni podczas beta testów to zauważyli... ahhh...

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 00:03:35

Ja mam wielki sentyment do singla q2, od razu poznalem motywy z q2, szczegolnie laboratoria i okolice bfg - piekne :)

Requ kupa dobrej roboty, po prostu roxujesz, jestem speechless. Normalnie powinni cie sciagnac na mappera do kolejnej gry singleplayer na silniku q3 - powaznie :)

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-05 00:23:18

hmm ale jeszcze troche bledow znalazlem ktore widocznie podczas kompilacji sie pojawily :(
[i]\"Speechless, speechless, that\'s how you make me feel\"[/i] - przypomniala mi sie piosenka Majkela :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-05 10:59:46

Q2 - yeah... skojarzyly mi sie tez te male pomieszczenie otwierane przyciskami (sporo ich tam bylo :P) - nie wiem dlaczego, ale jakos zeszlo na te cele dla wiezniow, wlasnie z q2 =P...

Juz napisalem, ze jestem pod chjolernym wrazeniem, bo sam taka mape bym zrobil z 30 lat (znajac moje tempo siedzenia w radiantosie ;p), a i tak by nie wyszla zapewne...
> Normalnie powinni cie sciagnac na mappera do kolejnej gry singleplayer na silniku q3 - powaznie :)

Ano ano :}
Po prostu kawal dobrej roboty, tylko sie zastanawiam, czy choc na kilku serverach byndzie grana :/ (tylko nie lotej, tylko nie lotej ;P)...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-05 11:30:23

> Po prostu kawal dobrej roboty, tylko sie zastanawiam, czy choc na kilku serverach byndzie grana :/ (tylko nie lotej, tylko nie lotej ;P)...

Chyba tylko na prywatnych serweerach... Tak jak wczoraj... Ale zajebiście sie grało na niej... Co nie? hyhy.... ;)
Btw:
> Pisze sie lol (c) by Faketa

eMku... Twój podpis roxuje :DDDDDDD

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 12:01:52

no kurcze jakos tak wyszlo ze nie przeczytalem ;)

ale 3 godzinki to bardzo szubciutko jak na cefalona! gdzies taka mapke mialem quimera czy jakos tak to koles pisal ze na p4costamcostam dwa dni sie sam vis robil! ale chyba bardziej skomplikowana byla.
tak se mysle ze mozna by z tego zrobic niezlego ctfa :-) no tylko bez tych sikretow bo sie ludziska chowali z flaga ;D
a bledy to bledami, ale jest jedno fajne miejsce. w tych lochach jest medkit i go widac przez sciane! z prawej strony jak sie stanie obok przycisku. jak wallhack prawie, tyleze legalnie ;-)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

eXe|R.W.G.

Od: 2002-07-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 12:05:09

mapqa fajna nawet bardzo fajna tylko gdzie są te 2 ukryte pomieszczenia??

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 12:57:12

Etam mapa nie musi byc grana wcale, wazne ze jest zajebista.

Ktos cos pisal o pomieszczeniu z amunicja do bfg, gdzie to je? ;o

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 14:09:01

jest pod szklana podlaga (taknie?), kto szuka nie bladzi. kto nie szuka nie znajdzie :P

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

november

Od: 2003-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 15:03:44

Nie no piękna mapa tak jak zapowiadałeś q2 się na każdym kroku przypomina :)

Fajnie by było żeby można boty wżucić tak aby chodziły po określonym terenie mapki to by ci pierwszy single player do q3 wyszedł :P
A tak poważnie powinieneś własną grę zrobić opartą na silniku q3 taką jak Sidtrial czy jakoś tak =D
Piękna żecz jedno o co się mogę przyczepić to to że znowu zainstalowałem q2 i ide od początku :D:D:D Bo mnie nostalgia za porządnym singlem z secretami itd. wzieła :P

Aby do doom 3 q4 i HL2 dotrwać :(

November

[red]I am a man who walks alone

And when I am walking a dark road....[/color]

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-10-05 21:40:33

... super hiper mega lux fajna mapka
req od dzisiaj zostajesz moim guru i masterem :DDD
(jedyne co to zauwarzylem ze w 1 miejscu nie mozna strzelac przez porecze - ale to w sumie nie przeszkadza)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-06 16:24:13

mapka miodzio :D
Req, to gdzie te sekrety?
Zaczynamy szukać? :D Ja jak dotąd nie znalazłem jeszcze ani jednego :d

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-06 16:38:56

Juz wiem dlaczego nie widzialem amunicji - po prostu zamiast bfg mam w osp ustawionego machineguna.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-06 16:42:21

są dwa, tylko trzeba dobrze szukac :) Do jednego trza urzyc BS.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-06 17:42:47

Miałem cichą nadzieję, że sekretów będzie więcej, bo obydwa znalazłem przy pierwszym posiedzeniu nad mapą :(.

Zamykane pomieszczenie z \"deszczem\" rakiet + głośno włączone głośniki = za I razem szok - podskoczyłem na krześle :].

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-06 19:06:39

hehe dAde ja tez prawie zwlasza ze odwrocilem glowe w tym monecie i nie wiedzialem co to :P

ja po znalezieniu dwoch sikretow zaczolem szukac latajac noclipem ale nie znalazlem :D

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Rozz

Od: 2002-02-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-06 20:40:30

No ja tez podskoczylem po tych rakietach hehe. I myslalem ze ta tarcza obrotowa nad ktoryms ze stolow to tylko atrapa :D

Noclip podstawa :)

Mapa naprawde nadaje sie do wlozenia w jakiegos singla.

-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-06 22:30:58

Najpierw moja postać poszła pod piłę, co skończyło się oczywiście zejściem. Potem \"bałem się\" wejść pod lasery, żeby znów nie zaczynać gry w innym miejscu :). Co do \"pokoiku\" z rakietami, to szkoda, że nie jest jakoś uruchamiany od środka. Także jeśli chodzi o taśmę, która prowadzi do zgniatarki - szkoda, że po minięciu pułapki także czeka śmierć :(.