Wg mnie aktualne bindy są dobre.
Po pierwsze - są naprawdę widoczne i nie trzeba się przypatrywać \"co tam jest napisane\", tylko z daleka (nawet po kolorkach) widać o co komu chodzi i można się do dnaego bindu w miarę szybko ustosunkować. Jakby ktoś jeszcze nie miał bindów, z których korzystają Wolf, BaCa i ja, to wklejam je tutaj:
bind g \"say_team ^4---=== ^7I NEED ^4=== ^7WEAPON ^4===---\"
bind t \"say_team ^4---=== ^6#t jest slaby, wykoncz go ^4===---\"
bind v \"say_team ^1#l ---- ^7ENEMY HERE!!!
bind 5 \"say_team ^4---===^5 QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 10 SEK ^4===---
bind ctrl \"say_team ^4---=== ^7ON MINE WAY ^4===---\"
bind MWHEELUP \"say_team ^4---=== ^7FREE ^4=== ^7#I ON #l ^4===---\"\"
bind MWHEELDOWN \"say_team ^4---=== ^1TAKEN ^1#p ^4===---\"
bind space \"say_team ^4---===^7ATTACK RA IN 5 SECONDS ^4===---\"
Zrezygnowałem z wklejania statusu życia na końcu każdego binda - jest na okrągło pokazywany w okienku \"team overflow\", które każdy z Was chyba ma :-)
Ponad to opracowałem dziś bindy dla coach\'a. Jak się okazało na ostanim sparze jego funkcja jest bardzo pomocna i dzięki bindom coach będzie mógł jeszcze szybciej wydawać polecenia/informować graczy.
bind 1 \"say_team ^4---=== ^1FREE RA ^4===---\"
bind 2 \"say_team ^4---=== ^3FREE YA ^4===---\"
bind 3 \"say_team ^4---=== ^5QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 10 SEK ^4===---
bind 4 \"say_team ^4---=== ^5QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 5 SEK ^4===---
bind 5 \"say_team ^4---=== ^7ENEMY AT ^1RA ^4===---\"
bind 6 \"say_team ^4---=== ^1ATTACK RA IN 5 SECONDS ^4===---\"
bind 7 \"say_team ^4---=== ^7SAFE YOUR POSITION !!! ^4===---\"
Jak widzicie bindy są zbudowane na tym samym schemacie, co te do TDM, tak więc nikt nie powinien mieć problemów z doczytywaniem podczas krwawej łaźni na arenie :-)