ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Bindy TDM dla klanowiczów - propozycje

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-20 00:42:30

Założyłem ten wątek w celu ujednolicenia bindów wszystkich naszych zawodników. Jak każdy będzie miał takie same, to wszystko stanie się bardziej klarowne widoczne i ogólnie user-friendly. Czekam na Wasze propozycje w tej kwestii. Dzieki temu na pewno wniesiemy troche ładu i składu do gry zespołowej.

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-20 05:24:50

Mysle ze powinnismy miec jakies proste bindy bez przegiec i fajerwerkow :P ponizej podaje 3 przyklady ;)
inzagi.fm.interia.pl/bindy.txtKLIK
Mozna by pozmieniac troszke kolorki tak zeby bylo jasne ze jak np wyskoczy jakis niebieski bind to widadomo ze chodzi o quada ;P
Ps. musialem zapakowac to na pliczek txt bo jak wklejalem w poscie to sie wszytsko kaszanilo :/

...BaCa...

Od: 2003-07-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-20 11:16:22

heh a te co mamy (tzn te co dalem wolfowi jak bylem w Dn jeszcze a on poslal je dalej w swiat - tutaj czytac do Yack00\'a :D) to sa zle ? Mamy juz je ja, wolf, yacko i reszta to nie wiem ale req chyba nie z tego co widzialem na demku. nie sa jakies wydziwiane i wszystko widac, jak jest quad to jest na niebiesko, jak ra to na czerwono, ya na zolto, reszta (czyli te mniej wazne) na bialo :D Wiec nie ma sensu zmieniac tylko reszta co nie ma tych bindow niech sobie je doda :D Dodalem je w bacaaa.fm.interia.pl/bindy.cfgpliku cfg :D

[big][#0066FF#] Nie Palisz, Nie Jarasz, Nie Pijesz, Nie Zyjesz :D No i HWDP :D [big][/color]

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-21 14:26:49

Wg mnie aktualne bindy są dobre.

Po pierwsze - są naprawdę widoczne i nie trzeba się przypatrywać \"co tam jest napisane\", tylko z daleka (nawet po kolorkach) widać o co komu chodzi i można się do dnaego bindu w miarę szybko ustosunkować. Jakby ktoś jeszcze nie miał bindów, z których korzystają Wolf, BaCa i ja, to wklejam je tutaj:

bind g \"say_team ^4---=== ^7I NEED ^4=== ^7WEAPON ^4===---\"

bind t \"say_team ^4---=== ^6#t jest slaby, wykoncz go ^4===---\"

bind v \"say_team ^1#l ---- ^7ENEMY HERE!!!

bind 5 \"say_team ^4---===^5 QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 10 SEK ^4===---

bind ctrl \"say_team ^4---=== ^7ON MINE WAY ^4===---\"

bind MWHEELUP \"say_team ^4---=== ^7FREE ^4=== ^7#I ON #l ^4===---\"\"

bind MWHEELDOWN \"say_team ^4---=== ^1TAKEN ^1#p ^4===---\"

bind space \"say_team ^4---===^7ATTACK RA IN 5 SECONDS ^4===---\"
Zrezygnowałem z wklejania statusu życia na końcu każdego binda - jest na okrągło pokazywany w okienku \"team overflow\", które każdy z Was chyba ma :-)
Ponad to opracowałem dziś bindy dla coach\'a. Jak się okazało na ostanim sparze jego funkcja jest bardzo pomocna i dzięki bindom coach będzie mógł jeszcze szybciej wydawać polecenia/informować graczy.
bind 1 \"say_team ^4---=== ^1FREE RA ^4===---\"

bind 2 \"say_team ^4---=== ^3FREE YA ^4===---\"

bind 3 \"say_team ^4---=== ^5QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 10 SEK ^4===---

bind 4 \"say_team ^4---=== ^5QUAD ^4===^5 SOON ^4===^5 IN 5 SEK ^4===---

bind 5 \"say_team ^4---=== ^7ENEMY AT ^1RA ^4===---\"

bind 6 \"say_team ^4---=== ^1ATTACK RA IN 5 SECONDS ^4===---\"

bind 7 \"say_team ^4---=== ^7SAFE YOUR POSITION !!! ^4===---\"
Jak widzicie bindy są zbudowane na tym samym schemacie, co te do TDM, tak więc nikt nie powinien mieć problemów z doczytywaniem podczas krwawej łaźni na arenie :-)

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-24 09:06:20

Według mnie bindy do TDM niekoniecznie powinny byc takie same dla kazdego klanowicza - chodzi o wyglad nie o znaczenie (bo to oczywiscie powinno byc takie samo)...Rozmawialem z kolesiem z t5 na temat bindów i jak pokazal mi jakich oni uzywaja to... :) Uważam, że nie powinnismy sie zastanowić nad bindami typu \"ATTACK RA IN 15 SEC\"....A u mnie to wygląda tak:
/////////////////////////////////////////////////////////

//**************************************//

//********** muCh4\'s CONFIG **********//

//^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^//

//*********** PART NO.4 - TDM ***********//

//^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^//

//******** LAST UPDATE 17.07.2003 *******//

//^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^//

////////////////////////////////////////////////////////

//tdm

bind t \"say_team ^1>>^3> ^7FREE ^3** ^2#i ^3<^1<<\"

bind 4 \"say_team ^1>>^3> ^7TAKEN ^3** ^1#p ^3<^1<<\"

bind 3 \"say_team ^4>>^1> ^5QUAD SOON ^1** ^5QUAD SOON ^1<^4<<\"

bind 2 \"say_team ^4>>^1> ^5QUAD DEATH ^1<^4<<\"

bind 5 \"say_team ^7>>^2> ^3ROGER THAT^2/^3COMING ^2<^7<<\"

bind 6 \"say_team ^7>>^2> ^3DON\'T NEED^2/^3U TAKE ^2<^7<<\"

bind g \"say_team ^6>>^5> ^4#l ^5** ^7ENEMY HERE ^5<^6<<\"

bind v \"say_team ^6>>^5> ^7#t ^5** ^4KILL HIM ^5<^6<<\"
:) Zauważcie że starałem się pogrupować bindy kolorkami (dotyczy też strzałek)

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-24 09:07:30

Cos sie jeblo :(

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-24 09:52:22

Czemu miałoby nie być attack ra? :>

BWT ja mam co 5s :d

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-25 19:36:43

nie powiedzialem \"nie ma byc ra\" tylko zeby sie zastanowic jak to sprytnie zrobic :D jakis skrypcik :) Moge to opracowac :D

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-26 19:50:34

Skrypcik na \"attac ra\"? o_0 chodzi ci chyba o skrypcik na odliczanie ra przeznaczony dla coach\'a.. nom mozna by cos takiego opracowac.. z moim laczem i tak nie pozostaje mi nic innego jak wciskanie zbindowanych komend :/

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-06 13:55:38

HA! :) oto bindy t5*kap które proponuje używać!!! :D Sądze że nasze typu \"say_team ^4---=== ^6#t jest slaby, wykoncz go ^4===---\" są poprostu smieszne i nie funkcjonalne..i po co te \"======\" :) niech bedzie tak:

bind v \"say_team ^2safe\"

bind b \"say_team ^1lost\"

bind t \"say_team ^2item ^7(^2#i^7)\"

bind 3 \"say_team QUAD SOON!\"

bind z \"say_team ^5need hlth^7/^5weap\"

bind 2 \"say_team ^5quad dead\"

bind 6 \"say_team ^1no^7/^1u take\"

bind 4 \"say_team ^3taken\"

bind h \"say_team ^3!NEED HELP!\"

bind g \"say_team ATTACK RA!\"

bind 5 \"say_team coming #H/#A\"

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-06 14:02:49

Imho znaczki \"======\" czynią bindy bardziej widoczne. Osobiście po tych znaczkach wiem, że mam patrzeć w to, co jest miedzy nimi. W powyższych bindach może być troche zamiaszania, bo rózni gracze mają różną długośc xywki i będzie \"dłuższy czas dostępu\" dla oczu :-)
bindy kapa na pewno są dobre, ale uważam, że powinnismy je pokolorowac po naszemu.
NIech reszta się wypowie :-)

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-06 16:12:39

Nie rozumiem co ma oznaczać \"czynią bindy bardziej widoczne\"..Bardziej oczojebne!?Jescze bardziej dziwi mnie to, że mówisz, że kiedy sa \"===\" to wiesz, że masz patrzeć co jest między nimi....jak jest bez \"===\" to powinienes wiedziec, ze masz patrzec na napis po ksywie...To prostsze i jest mniejsza droga dla oczu :P

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-06 23:17:28

A czy z cfg kapa da sie wyciagnac troche jego skilla? bo jesli tak to nawet bindy nie beda nam potrzebne:) a tak serio to myslalem ze sprawa z bindami jest juz wyjasniona.

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-07 11:27:50

Wolf - wg mnie jest. Większości odpowiadają te bindy (nikt nie protestuje?) i raczej nie będziemy ich zmieniać. Mozna co najwyżej dodać jakiegoś binda i pokolorować go po naszemu. To wszystko.

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Wolf

Od: 2003-07-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-07 13:46:25

Mysle ze teraz powinnismy sie zajac szukaniem dobrych graczy do naszego klanu bo ECT zbliza sie wielkimi krokami a my wczoraj ledwo uzbieralismy 4 graczy z czego 2 mialo pingi w granicach 400 :) imo 2 DOBRYCH zawodnikow to minimum zeby powalczyc o cos w ECT chyba ze chcemy tylko zagrac i dostac oklep :)

yac

Od: 2003-03-08

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-09 22:48:31

BaCa teraz jest jakiś niedostępny, trzeba do niego zagadać i zapytać, co z wdk i K O, bo dzięki nim może nawet uda nam sie wyjśc z grupy (joke) ;-P

Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-09-20 17:17:53

Oto moje bindy:

// team messages

bind / \"say_team ^4---===> ^7GET ^3OUR ^7FLAG! ^4<===---\"
bind h \"say_team ^4---===> ^7NEED HELP NEAR ^3#l ^4<===---\"

bind v \"say_team ^4---===> ^7FREE ^4=== ^3#I ^7ON ^7#l ^4<===---\"

bind b \"say_team ^4---===> ^3#t ^7IS GOING DOWN - KILL HIM! ^4<===---\"

bind n \"say_team ^4---===> ^7ENEMY NEAR ^3#l ^4<===---\"

bind k \"say_team ^4---===> ^7I NEED ^4=== ^7WEAPON ^4<===---\"

bind l \"say_team ^4---===> ^7QUAD SOON - GET READY ^4<===---\"

bind y \"say_team ^4---===> ^7COMING ^4<===---\"

bind u \"say_team ^4---===> ^7I\'M NEAR ^3#l ^4=== ^7STATUS #H^7/#A ^4<===---\"

bind x \"say_team ^4---===> ^7TAKEN ^3#p ^4<===---\"

bind , \"say_team ^4---===> ^7ATTACK ^3RA^7 IN 5 SECONDS ^4<===---\"

bind \' \"say_team ^4---===> ^3RA ^7LOST! ^4<===---\"

// team messages COACH

bind v \"say_team ^4---===> ^7FREE ^4=== ^3#I ^7ON ^7#l ^4<===---\"

bind n \"say_team ^4---===> ^7ENEMY NEAR ^3#l ^4<===---\"

bind l \"say_team ^4---===> ^7QUAD SOON - GET READY ^4<===---\"

bind , \"say_team ^4---===> ^7ATTACK ^3RA^7 IN 5 SECONDS ^4<===---\"

bind \' \"say_team ^4---===> ^3RA ^7LOST! ^4<===---\"

bind z \"say_team ^4---===> ^7FREE ^3RA^7! ^4<===---\"

bind x \"say_team ^4---===> ^7FREE ^3YA^7! ^4<===---\"

bind m \"say_team ^4---===> ^7ENEMY AT ^3RA^7! ^4<===---\"

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-21 10:36:57

I znów sprawa bindów... :) Zastanawialem się nieco i stworzylem zbiór bindów [b]ważnych[/b] dla:
GRACZ:

>> QUAD SOON!

>> quad death

>> free*(#i)

>> taken*(#p)

>> negative/u take

>> positive/coming

>> safe*#l

>> lost*#l

>> #l enemy here

>> RA IN 25

>> YA IN 25
COACH:

++ FREE RA ++

++ FREE YA ++

++ SET UP AT QUAD ++

++ RA SAFE ++

++ YA SAFE ++

++ ATTACK RA ++

++ SAFE YOUR POSITION ++

++ QUAD RUN! ++
Bindy można \"ozdobić\" według własnych upodobań...chodzi tylko o to, żeby miały takie samo znaczenie oraz żeby bindy gracza różniły się od siebie \"ozdobnikami\"..A co do cacha proponuje w paku osp poszukać sobie timerów na RA i QUADA...naprawde swietna sprawa..

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...