robie mapke pokoju i potrzebuje textury z shaderem jakis blyszczacy metal, wydaje mi sie ze juz cos takiego na mapach widzialem no ale wsrod quakowych textur niewiem pod jaka nazwa szukac, jakies pomysly?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
robie mapke pokoju i potrzebuje textury z shaderem jakis blyszczacy metal, wydaje mi sie ze juz cos takiego na mapach widzialem no ale wsrod quakowych textur niewiem pod jaka nazwa szukac, jakies pomysly?
Zajrzyj do Steelworks (q3steel.pk3 by Parhelia) - tam wszystko to mieniące się i błyszczące metale.
gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...
ns04! :)
Pawuja nabijacza na pal!
No offence, ale temat na poziomie delikatnie wyższym niż - "Jak zrobić mapę do Q3?".
Idziesz na zupełną łatwiznę i chcesz gotowca, a wystarczy wykazać się chęcią... odrobiną chęci i zwyczajnie wziać odpowiedź ze swojego komputera!
W samym Q3 jest od wuja błyszczących textur, więc po prostu ściągnij sobie z którejś z nich shadera (pliki - ../baseq3/scripts/.shader* jeśli nie wiesz gdzie, co i jak...)!
/ciocia klozetowa