ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Boty i grafa nieba

jacepaw

Od: 2006-01-09

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2006-02-08 09:34:10

Temat botów do Quaka 4 jest nadal interesujący przynajmniej dla mnie.
Ewolucja Sabot i Oak bo tak nazywają się bociki stanęła w miejscu,ostatnie ich wersje o których ja wiem datują się na początek grudnia 2005 roku.
Ma ktoś info o jakiś nowszych ?
I dla bardziej zaawansowanych pytanie- jak generować plik ass dla tych botów ?
oraz dlaczego "sky" (niebo) jest "statyczne" tzn nieruchome, czy to wina grafiki (karty) która jest w tym momencie za słaba czy też samych ustawień w configu ?

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-02-08 22:41:38

To proste - bo ta gra jest żałosna. Wypuścili g....o z napisem Quake4 i właśnie ten napis ma sprawić, że słaba gra ma być super. Ale nie jest super.
Botów nie ma i nie będzie... Wnioskuję po "rewelacyjnych" poprawkach do tej pory wydanych. Pozostaje liczyć tylko na to, że ktoś niezależny wypuści porządne boty, które (znając życie) jeszcze 2lata po wypuszczeniu będą czasem powodowały błędy i będą niezgodne ze wszystkim co do tej pory wyszło.
Niebo jest statyczne... cóż, widocznie gra nie potrafi go animować... Q3 potrafił.
Ale spokojnie, przyjdzie Unreal Engine 3 i wyleje kubeł zimnej wody na łby panów z Ravena/ID.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-02-08 23:05:16

Nie jestem pewien, ale boty korzystają z standardowo dołączanych plików aas, a jeżeli twórca nie dołączył to wygenerować możesz rozpakowując mape (wiadomo plik *.pk4 to zip z inną końcówką) następnie wchodzisz do q4 i w konsoli wpisujesz /editor. Włączy się edytor leveli i tam w menu jest opcja generowania aas. Nie wiem który dokładnie musisz wygenerować, ale spróbuj po koleji *.aas32, *.aas48, ...

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-11 00:20:00

Wystarczy w q4 wpisac runaas nazwa_mapy(sciezka do niej)

ramm

Od: 2003-02-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-02-13 19:12:48

Cytat z posta - autor: [Vymmiatacz](%E2%80%99?id=users&details=2030%E2%80%99)
>
> To proste - bo ta gra jest żałosna. Wypuścili g....o z napisem Quake4 i właśnie ten napis ma sprawić, że słaba gra ma być super. Ale nie jest super.
>
>
>
> Botów nie ma i nie będzie... Wnioskuję po "rewelacyjnych" poprawkach do tej pory wydanych. Pozostaje liczyć tylko na to, że ktoś niezależny wypuści porządne boty, które (znając życie) jeszcze 2lata po wypuszczeniu będą czasem powodowały błędy i będą niezgodne ze wszystkim co do tej pory wyszło.
>
>
>
> Niebo jest statyczne... cóż, widocznie gra nie potrafi go animować... Q3 potrafił.
>
>
>
> Ale spokojnie, przyjdzie Unreal Engine 3 i wyleje kubeł zimnej wody na łby panów z Ravena/ID.
>

mp jest wyjebiscie podobny do q3, lepsza grafa, ogolem krok wprzód czego normalny prosty polak nie doceni. takie realia... krytyka, nie no lepiej grac w gre z przed 6 lat... no spox moze i grywalna, ale nuda nie wiem moze za stary jestem w co wątpie... ale mi sie juz znudzilo, Ci sami ludzie, te same mapy, te same puste rozgrywki... w mojej subiektywnej opini nawet cs jest bardziej zaskakujący... Q4 niewątpliwie sie rozwija, na dniach ma zostac wydany patch do Q4MAXA ktory ma poprawic conieco. Wszystko zmierza w dobrym kierunku. Rożnica jaka jest miedzy 1.11 w Q3 a 1.32 taka sama po 3 latach bedzie miedzy vanilla q4 a jakims rozwinietym modem, przykladowo q4max-ie. Moze jest to moja opinia ale mysle ze wiele osob sie pod nia podpisze... i nie nazwie tej gry "gównem"....

btw co tam Ci po engine’nie Unreala jak te gry są wdg mnie nie porównywalne... no chyba ze w kwesti "strzelanek" czytajac cd-action...