Zalezy wszystko od tego co chcesz zrobic..
Jak chcesz poprostu poleciec do gory - zerujesz ups o np. sciane/rog pomieszczenia ... Spadasz i nie wciskasz nic. Wybije cie na te sama wysokosc z jakiej zeszles.
Jesli chcesz poleciec z duza predkoscia - ale poziomo ... W czasie spadania predkosc musi byc >0, i najelpszym rozwiazaniem jest wcisnac jump ulamek sekundy po zetknieciu sie z ziemia... Kierunek w jakim cie wybije, zalezy od tego, w ktora strone miales wektor predkosci podczas spadania.. Jak leciales lekko do przodu, to wybije cie poziomo w przod...
Bardziej skompilowane bounca - najlepszym wyjsciem bedziej ak przejrzysz sobie ten artykul napisany przez Demona.
Kierunek patrzenia nie ma zadnego znaczenia. Wszystko zalezy od tego kierunku poruszania sie, wektora predkosic. Ruchy mysza nic nie daja w przypadku bouncow. PIonowe ruchy nie maja znaczenia ani w strafie, ani przy bouncach.. Predkosc pionowa w q3 teoretycznie nie istnieje (0 ups podczas spadania np.) - nie masz na to wplywu. Ruchy mysza w pionie tez ci nic nie daja.