Mam spory problem. Jestem w trakcie kończenia nowej mapki. Chciałem zrobić wreszcie plik .aas i przetestować trochę, no ale co się okazało? Muka jest :/.
Teraz szybciutko wytłumaczę - mapka kompiluje się poprawnie i potem można ją normalnie uruchomić. Q3Map2 nie wykrywa żadnych leaków. Są tylko "duplicate planes" czy jakoś tak się to nazywało. Gdy zaczynam robić .aas, to cały proces przebiega normalnie, ale potem nie ma nigdzie pliku!
Oto log z bspc.exe:
BSPC version 2.1h, May 6 2001 16:15:03 by Mr Elusive
bsp2aas: q3dade14.bsp to aas\q3dade14.aas
-- Q3_LoadMapFromBSP --
Loading map from q3dade14.bsp...
creating planar surface planes...
searching visible brush sides...
0 brush sides644 brush sides textured out of 7659
Entity 0, Brush 620: duplicate plane
Entity 0, Brush 1866: duplicate plane
-------- Brush CSG ---------
2328 original brushes
1957 output brushes
-------- Brush BSP ---------
1957 brushes
1062 visible faces
0 nonvisible faces
12215 total sides
Win32 multi-threading
1 threads max
depth first bsp building
2201 splits
2716 KB of peak total bsp memory
BSP tree created in 10 seconds
------- Prune Nodes --------
1714 pruned nodes
---- Node Portalization ----
487 nodes portalized
0 tiny portals
89 KB of portal memory
1756 KB of winding memory
------ FloodEntities -------
WARNING: no entities inside
**** leaked ****
Wygląda (przynajmniej dla mnie :P) na to, że jest leak, ale leaka nie ma :P! Nie mam pojęcia co jest nie tak.
Pomocy, chciałem już dzisiaj mapkę wydać, a tu lipa jest...