ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Bug w osp:-)

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-07-22 00:31:56

Witam wszystkich,
Testując nowe łącze odpaliłem q3 i pograłem  kilka dni.  W sumie  nic się nie zmieniło przez te 3 lata które nie grałem poza tym, że servery świecą pustkami:-) Trza to zmienić panowie. Znalazłem ciekawego buga grając na osp. Bug jest widoczny w trybie 1vs1. Gdy spectator wpisze /viewall i przechodzi myszką miedzy oknami graczy (nie klikając na okienko, tylko najeżdzając na nie) to grający słyszy dzwięki przeciwnika takie jak skok, strzał z broni czy branie armora, shardów. Nie wiem czy to występuję na każdym serwerze i na każdych ustawieniach. My to zauważyliśmy na toya 1vs1. Trochę niejasno wyjaśniłem, więc jak ktoś jest ciekaw to niech wejdzie na server i sam sprawdzi. Musi być min. 3 graczy - dwóch grających i jeden spectator. pzd=]

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-07-22 00:38:18

mi się podobał ten bug że jak grałem na devmap z timescale mniejszym i potem odpalałem bez czitów mapke to timescale było nadal mniejsze i mozna było karać z rg w slou-mo =p ale dziwnie i nienaturalnie wyglądało na demku

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-22 02:20:55

d4rQu - ten bug jest znany już od dawna. To podobno główny powód dla którego nikt nie stworzył MVD pod OSP. Tam występowałby ten sam problem i bez ingerencji w silnik gry, nikt jeszcze nie znalazł na to rozwiązania.

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-07-22 07:01:53

W TDM tez tak jest?