bardzo łatowo zrobic taki CFG, zbinduj sobie dwie komendy cl_avidemo 30 i cl_avidemo 0 czyli w konsoli:
/bind INS "cl_avidemo 30" //rozpoczęcie zgrywania klatek z prędkoscia 30 fps
/bind DEL "cl_avidemo 0" //zakonczenie zgrywania klatek
i tyle [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) potem juz to sklejasz VirtualDubem, ale...
mozesz zbindowac sobie jeszcze timescale (prędkosc odtwarzania np. pod F*) czyli:
/bind F1 "timescale 1" //predkosc normalna
/bind F3 "timescale 0.25" //zwolnione tempo
/bind F3 "timescale 20" //szybkie przewijanie
hud’a dopasowujesz sobie wedle woli, a moze w ogóle go nie byc (cg_draw2d 0) mozna zoribc tak
/bind INS "cl_avidemo 30;cg_draw2d 0" //rozpoczęcie zgrywania klatek z prędkoscia 30 fps + wyłączenie hud’a
/bind DEL "cl_avidemo 0;cg_draw2d 1" //zakonczenie zgrywania klatek + pokazanie hud’a
mozesz ustawic sobie enemymodel, odp. celowniczek i pełno takich pierdół
i to wszystko :)
gl
EDIT: Ważne, jezeli masz juz te swoje bindy to podczas oglądania dema musisz wcisnąć ESC zeby odwolac domyślne bindy CPMA, potem juz twoje bindy z CFG będą dzialac [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)