O moze tu wcisne to pytanie. A mianowicie jaka komenda odpowiada za stary/nowy wyglada lightinga (taki jak na baseq3 1.11 lub taki jak na 1.32). Chodzi mi o wyglad \'strumienia\'. Wyleciala mi z glowy ta komenda :).
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
O moze tu wcisne to pytanie. A mianowicie jaka komenda odpowiada za stary/nowy wyglada lightinga (taki jak na baseq3 1.11 lub taki jak na 1.32). Chodzi mi o wyglad \'strumienia\'. Wyleciala mi z glowy ta komenda :).
orgowy weteran hrhrh
> O moze tu wcisne to pytanie. A mianowicie jaka komenda odpowiada za stary/nowy wyglada lightinga (taki jak na baseq3 1.11 lub taki jak na 1.32). Chodzi mi o wyglad \'strumienia\'. Wyleciala mi z glowy ta komenda :).
cg_altLightning \"1\" [66] :DDD
Chaos ja wiem ale zeby miec zoomfova 110 musisz wcisnac 2x nie? ;) pierw ci wchodzi na 85 sic! pozatym ja na tej samej zasadzie mam thin-shafta popatrz jak to jest u nie w poscie nr1 ;>
yep thats ME xD
w jakims topicu ktos napisal ze wielu swietnych graczy gra na fovie 90 - ciekawe jak to wyglada z drawGun 1 :] Ja gram na fovie 110 i drawgun 1, bo z 0 jakos wogoole nie moge celowac np. za rakiety.
> w jakims topicu ktos napisal ze wielu swietnych graczy gra na fovie 90 ..
jakiś kretyn to chyba napisał.. _
Bleu grął na fovie 97 :> fakt jest taki ze przy małym fovie łatwiej aimowac z raila czy mg ale raieta lepiej na wiekszym fovie ... w kadzym razie fov 110 uwazam za górną granice potem juz sie orbi wdok ala alien i paranoi mozna dostac . :>
a co do fraga ... mam tak zrobione ze obojętnie jaką bron wcizne to sie robi normalny fov (zoomfov :> ) którego używam czyli 110 a jak se przycisne spacyjke (tam mam raila i kce przycelowac to starczy ze jesio raz ją nacisne i styka :> mam zoomik na 85 i lepiej trafic .. długo juz tak gram i wierz mi ze dla mnie sie sprawdza ... co do zmiany sensa to nie wyobrazam sobie walenia na zoomie bez zmiany fova poprosu zwała .. ale accel zostaje u mnie ten sam na wsie bronie ... pozatym ostanio gram duzo w UT 2003 tam to są konfiguracje w konfie :> poczutajcie sobie kawałek konfa :>
// force model :D
set UnrealGame.DeathMatch bForceDefaultCharacter True
set UnrealGame.TeamDeathMatch bForceDefaultCharacter True
set UnrealGame.CaptureTheFlag bForceDefaultCharacter True
set UnrealGame.BombingRun bForceDefaultCharacter True
set UnrealGame.DoubleDomination bForceDefaultCharacter True
// remove smoke
set xeffects.RocketTrailSmoke drawscale 0.0
set xeffects.FlakTrail drawscale 0.0
set xeffects.FlakShellTrail drawscale 0.0
set xeffects.LinkMuzFlashBeam1st drawscale 0.0
// remove assault rifle grenade smoke
set xeffects.Grenadesmoketrail drawscale 0.0
//set shaft on center
set xweapons.linkgun PlayerViewOffset (X=0.000000,Y=-7.000000,Z=-15.000000)
//Remove Rocket shake
set xweapons.rocketfire ShakeRotTime 0.0
set xweapons.rocketfire ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.rocketfire ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.rocketfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove AltRocket shake
set xweapons.rocketmultifire ShakeRotTime 0.0
set xweapons.rocketmultifire ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.rocketmultifire ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.rocketmultifire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove Flak shake
set xweapons.flakfire ShakeRotTime 0.0
set xweapons.flakfire ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.flakfire ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.flakfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove altFlak shake
set xweapons.flakaltfire ShakeRotTime 0.0
set xweapons.flakaltfire ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.flakaltfire ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.flakaltfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove Minigun shake
set xweapons.minigunfire ShakeRotMag (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.minigunfire ShakeRotRate (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.minigunfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.minigunfire ShakeOffsetMag (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.minigunfire ShakeOffsetRate (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.minigunfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove Biorifle Shake
set xweapons.biofire ShakeRotMag (X=0.000000)
set xweapons.biofire ShakeRotRate (X=0.000000)
set xweapons.biofire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.biofire ShakeOffsetMag (Z=0.000000)
set xweapons.biofire ShakeOffsetRate (Z=0.000000)
set xweapons.biofire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove Biorifle altfire shake
set xweapons.biochargedfire ShakeRotMag (X=0.000000)
set xweapons.biochargedfire ShakeRotRate (X=0.000000)
set xweapons.biochargedfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.biochargedfire ShakeOffsetMag (X=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.biochargedfire ShakeOffsetRate (X=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.biochargedfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove ASMD primary shake
set xweapons.shockbeamfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.shockbeamfire ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.shockbeamfire ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.shockbeamfire ShakeOffsetTime 0.00000
//Remove ASMD alt shake
set xweapons.shockprojfire ShakeRotMag (X=0.000000,Y=0.000000)
set xweapons.shockprojfire ShakeRotRate (X=0.000000,Y=0.000000)
set xweapons.shockprojfire ShakeRotTime 0.000000
//Remove Sniper rifle fire shake
set xweapons.sniperfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.sniperfire ShakeOffsetMag (X=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.sniperfire ShakeOffsetRate (X=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.sniperfire ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove Assult fire shake
set xweapons.assaultfire ShakeRotMag (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.assaultfire ShakeRotRate (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.assaultfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.assaultfire ShakeOffsetMag (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.assaultfire ShakeOffsetRate (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.assaultfire ShakeOffsetTime 0.000000
set xweapons.assaultgrenade ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.assaultgrenade ShakeOffsetMag (X=0.000000)
set xweapons.assaultgrenade ShakeOffsetRate (X=0.000000)
set xweapons.assaultgrenade ShakeOffsetTime 0.000000
//Remove linkgun fire shake
set xweapons.linkfire ShakeRotMag (Z=0.000000)
set xweapons.linkfire ShakeRotRate (Z=0.000000)
set xweapons.linkfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.linkfire ShakeOffsetMag (Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.linkfire ShakeOffsetRate (X=0.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
set xweapons.linkfire ShakeOffsetTime 0.000000
set xweapons.linkaltfire ShakeRotMag (X=0.000000)
set xweapons.linkaltfire ShakeRotRate (X=0.000000)
set xweapons.linkaltfire ShakeRotTime 0.000000
set xweapons.linkaltfire ShakeOffsetMag (Y=0.000000)
set xweapons.linkaltfire ShakeOffsetRate (Y=0.000000)
set xweapons.linkaltfire ShakeOffsetTime 0.000000
//remove \"right-hand\" asmd bug
set engine.controller handedness 2.0
set xweapons.ShockProjFire ProjSpawnOffset (X=50.000000,Y=0.000000,Z=0.000000)
// remove distance fog
set Engine.Zoneinfo distancefogcolor (b=0,g=0,r=0)
// set thin Lightning bolt
set xeffects.LightningBolt mLifeRange 0.7.00000
set xeffects.LightningBolt mSizeRange 2.00000
set xeffects.LightningBolt mSpawnVecB (X=0.000,Y=0.00,Z=0)
to taki dodatkowy konfig oprócz standartowego :> mam do tego zielone modele i fokle :> a takie rzeczy jak skrypty są łątwiejsze dzięki aliasom i róznym komendom np:
Alt=fov 75 | onrelease fov 100
do tego obcina sie grafe na maxa w dół i juz sie ma prawie PRO konfig do UT :> Boty ciekawiej grają :> i fokle ja w q3 juz ino rekreacyjnie gram ... macie pare sshotów z UT by chaos
Zwykle gram sobie z 2 botkami na Inhuman (przedostatni poziom trudnosci :>
[img]www.chaos.ds3.uz.zgora.pl/pub/Shot00001.jpg[/img]
a tu macie screena jak grajac z 2 botkami zrobiłem megakilla (4 pod rzad)
Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]
dasz 5 zl to wkleje :D
[white][b]666[/b][/color][b]|[/b][white][b]mem[/b][/color]
ja bym sie bal przezycic na inna gre, bo sa nowe comendy ;DDD
na dwoje babka wróżyła
mst jak bym mial tu wkleic swojego cfg z q3 to by to zajelo jakies 16 stron...powaga :)
ale to raczej niepotrzebne go jak ktos chce to se zessa
tegoz cfg z orga wiec niewidze potrzeby tu go dawac....
btw thx chaos za ten cfg do UT calkiem fajnie to wyglada...
yep thats ME xD
> mst jak bym mial tu wkleic swojego cfg z q3 to by to zajelo jakies 16 stron...powaga :)
pamitaj ze wielkosc nie odpowiada umiejetnoscia wiec nie wiem o czym mowa ?
ud
16 stron cofinga? spoko chyba nie wiesz ze powinien max miec 16kb...
> 16 stron cofinga? spoko chyba nie wiesz ze powinien max miec 16kb...
on ma paka
ud
Boshe z takimi gadac... ma te swoje 16 stron wlozne w jeden pak a wtedy czyta jak na dobranoc mama misia koralgola
ud
uh sory, no fakt...
tez bym cio radzil przesegregowac te kwiatki na parapecie obok kuli...
> > mst jak bym mial tu wkleic swojego cfg z q3 to by to zajelo jakies 16 stron...powaga :)
>
>
>
>
> pamitaj ze wielkosc nie odpowiada umiejetnoscia wiec nie wiem o czym mowa ?
ja bys laska robila cfg 3 lata to moze bys miala choć 1/3 moich zaboojczych umiejetnosci...
yep thats ME xD
jesli chodzi o moj cfg to:
mialem pewne okresy w ktorych bardzo duzo dodawalem do cfg i tez mialem takie w ktorych pozbywalem sie duzej ilosci komendi, skryptów itp...
w chwili obecnej nie mam zadnego paka :D i moj cfg zajmuje 11kb ;o
co kiedys bylo dla mnie nie dopuszczalne ;]
ktos tam sie czepiał ze długi konfig dałęm .. heh to tylko dodatkowy konfig tych komend nijak niema w zwykłym konfie do UT 2003. Trza se do daoda .. a tyle tego jest z głupoty twórców . .bo nie ma jednej komendy typu bobup, czy wyłączanie dymu .. nie mówiac o trzęsących sie przy strzelaniu broniach. a tak to wszystko mam wyłaczone
Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]
ja z difultowego zbinduje sobie tylko chodzenie, givery i picmip i wszystkich was pojade :DDDDDDDDD
w cyrku od pierdala sie [white]cyrkutę[/color]
[green]gudbajden gdy mnie[/color] spotkasz...
[white]ej uwaga uwaga. jestem obecnie na studiach i nie mam na stancji jeszcze netu wiec mnie tu troche nie bedzie.... moze z 2 tyg.
kochajcie mnie mocno i wogole mnie kochajcie bo jestem taki fajny jak...