ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

chwalcie sie

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-11 10:22:44

O qrcze!!! To można tak zmieniać kolor przeciwnika? Ale trzeba mieć włączone cheats enable?

Ale na zawodach chyba tak się nie robi, bo to chyba jakiś cheat, tak?

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**

SpOOnman

Od: 2002-04-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 10:23:56

> O qrcze!!! To można tak zmieniać kolor przeciwnika? Ale trzeba mieć włączone cheats enable?
>
> Ale na zawodach chyba tak się nie robi, bo to chyba jakiś cheat, tak?

Dobre slawek ;D

*<</font>PPPSpOOnman>

Polish Power Pack

...you win with flags not frags...
**

kleszczu

Od: 2003-03-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 10:29:22

qqqq to jaki kolor ?

JA :D

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-11 10:51:50

> Dobre slawek ;D

quchnia, juz się nie dają podpuścić...

:(

idę sobie :P

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 12:24:08

> qqqq to jaki kolor ?

granatowy

Mattias

Od: 2002-10-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 12:33:43

> O qrcze!!! To można tak zmieniać kolor przeciwnika? Ale trzeba mieć włączone cheats enable?

hyhy wystarczy cg_enemymodel xxxxx/PM

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 13:21:43

Oj mati mati cos zle wstukales [1] A tak btw. do tematu : interesuje mnie czy jest mozliwosc ustawienia kolorow przeciwnika tak aby sie kolor ciagle zmienial, tak jak jest to w menu cpma ze jest model i kolory sie zmieniaja.[22]

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

dZiKu

Od: 2003-01-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-11 14:30:44

walnij se skrypta, co bedzie ci zmienial klory po kazdym strzale ;]

osobiscie bym nie zdziergal (mylilbym co kfila z itemsami) ;d
co do cg_enemyColors to zalezy do konfiga - w wiekszosci przypadkow najlepszy [green]2222[/color]

[green]...www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest dziki, www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest zly...[/color][yellow] ale pomoze, jezeli moze [/color][img]www.q3arena.gry.wp.pl/board/img/mordki/55.gif[/img]
[b][white]PRO[/color][blue]MO[/color][red]...

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 01:54:28

A ja tak przy okazji zadam pytanie. W naprawde wielu konfigach graczy natknalem sie na takie ustawienia:
cg_enemymodel \"keel/blue\"

cg_enemycolors \"iiii\" (badz inny kolor)
Korezystajac z mojej wiedzy wywnioskowalem :) z e jest pewnym bezsensem w takiem przypadku ustawianie komendy cg_enemycolors gdyz nie korzystamy z modelu PM, jednak bardzo duzo graczy ma zdefiniowane kolory dla enemymodelu. Moze daje to cos o czym nie wiem ? Moze ktos wie...
Dziekuje z gory i pozdrawiam

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 09:07:21

ja widze keel/pm color 2222 r_texsturemode GL_NEAREST jakoś tak fajne kratki na planszy od Dalera zwaliłem :)

Dud9k

Od: 2003-01-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 10:47:23

:asd ja mam taki jak cooller i prawie identyczny cfg a na 2 cfg mam taki jak detal :D

[white]www.wd.kom.plwhite devils

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-13 10:54:53

O qrcze nie miałem neta 2 dni i juz 3 podstrony w temacie ;) to widzie ze przewaza zielony a nikt nie wie które 2 liczby pierwsza para czy druga odpowiadają za góre a które za dół

Life is short, play more CTF!

dZiKu

Od: 2003-01-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 13:26:06

no lol! 3 post zdaje sie jest wyjasnione
> cg_enemyColors RHSL (default = 0000 (White))
>
> Specifies the various color options for your enemies, if using
>
> the \"pm\" skins for the default Q3 models:
>
> R = rail color (for cg_teamrails 2)
>
> H = head/helmet color
>
> S = shirt color
>
> L = legs color

co znaczy, ze ta zmienna odpowiada za kolor przeciwnika, jezeli uzywasz modelu \"pm\" - np cg_enemyModel \"doom/pm\"

wowczas cg_enemyColors RHSL:

R = rail

H = baniak

S = tulow

L = nogi

[green]...www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest dziki, www.lowiecki.pl/gdansk/cietrzew/glosy/dzik.mp3dzik jest zly...[/color][yellow] ale pomoze, jezeli moze [/color][img]www.q3arena.gry.wp.pl/board/img/mordki/55.gif[/img]
[b][white]PRO[/color][blue]MO[/color][red]...

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-14 10:50:43

Sory no fakt jest. Wybaczycie mi czy musze dzwonić do \"Wybacz mi...\":)

Life is short, play more CTF!

Logitech|Lopez

Od: 2003-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-14 14:45:20

Ja mam \"2220\" i gra mi sie elegancko :]

StaryQuaker

Gravatar

Od: 2003-01-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-17 19:14:10

zapodaj takie ustawienia:
cg_enemymodel doom/pm

cg_enemycolor 4444

sv_fov 70

r_intensivity 1.4

r_gamma 0.9

r_overbrightbits 3.5

r_mapoverbrightbits 10

r_picmip 8

r_vertexlight 1

r_mode 6
teraz go zobaczysz wszędzie :DDDDD

fredi

Od: 2002-10-01

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-18 13:56:39

Na fovie 70 porazka sie musi grac. Nic nie widzisz po bokach :)

Life is short, play more CTF!

StaryQuaker

Gravatar

Od: 2003-01-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-18 16:11:47

wiem i o to chodzi widzi tylko to co chce dokladnie zobaczyć enemy model ;)