ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cl_timeNudge a ping

putek

Od: 2002-07-11

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-04-17 08:48:07

Powiedzcie mi czy dzialanie komendy cl_TimeNudge bardzo zalezy od pingu. Dokladnie chodzi mi o to, ze zawsze gralem na wartosci -20 (na neostradzie, pingi okolo 30ms). Teraz w akademiku mam ping 6-8ms i nie wiem dlaczego cl_TimeNudge na 0 w configu(nie przestawialem tego). Kiedy przestawiam na -20 to gra nie dziala plynnie, zaczyna rwac. Czy to jest spowodowane takim malym pingiem i za duza wartoscia (-20) TimeNudge’a?? Z gory dzieki za odp. Pzdr

oldtimer

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-17 08:50:36

na chłopski rozum puciu - ujemne pingi nie istnieją :D

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

putek

Od: 2002-07-11

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-04-17 09:13:51

no ta, ale warto zawsze zapytac;P a TimeNudge to nie wspanialy srodek na ping ze przy 100ms wpiszesz -100 i bedzie lux;) no ale dzieki za odp. pzdr

oldtimer

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-04-17 13:14:12

przy pingach <30 timenudge jak najbardziej wskazany i sprawuje sie swietnie

^ ^

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-04-18 21:35:17

cl_timenudge odpowiada za predykcje ruchow przeciwnikow - wartosc powinna byc mala [rzedu 5-10], w przeciwnym razie powoduje wrecz wzrost laga, bo jesli gra otrzyma pakiet informujacy, ze nie stalo sie jednak to , co silnik przewidzial, to cofa nas ;-)

odi profanum vulgus et arceo

putek

Od: 2002-07-11

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-04-18 21:42:30

On to zawsze madrze napisze ;D

oldtimer

Jolka

Od: 2002-06-11

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2007-04-19 00:52:02

dobrze wiedzieć:D:D

...ciągle goniła wiatr...

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-01 02:00:45

Ja tam stosuje cl_timenudge, gdy ping jest +35,40 i ustawiam 1 punkt na każde 10 ms opóźnienia. Czyli dla pingu 50 daje cl_timenudge -5. 

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-01 02:04:19

lol...ja to zawsze kalkuluje tak: 1ms-timenudge -1
czyli jak mam stale 13ms..to i tak nudge mam na -20:D
W sumie jak ktos ma <20ms to nudge jest jak zbawienie.Wlasciwie bez opoznien.Gorzej jak ktos ma 50...

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-01 02:06:35

Nie rozumiem? Piszesz, że jak ktoś ma ping mniejszy niż 20 to nudge jest jak zbawienie? Na CPMa taki ping, to prawie jak lan (biorąc pod uwagę nowoczesny kod sieciowy tej modyfikacji) :) Przy takim pingu można dać cl_timenudge -2 i aż świat.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-01 02:08:34

ok moze to zabrzmi...dziwnie ale jak mam 15 ms i nudge dam na 0 to naprawde..czuje opoznienia..znaczy sie minimalne ale odczuwam je.Zas gdy dam -15 czuje jakbym gral na lanie..nie wiem moze troche przewrazliwiony jestem:)

^ ^

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-05-01 02:10:01

No ale cały czas nie napisałeś, czy mówisz o defragu, osp czy cpma :P
edit: no widzisz, i to kolejny dowód wyższości cpma nad osp ;p tez ide spac, n8.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-05-01 02:12:41

osp..a w defragu to nawet na pingach 400 nabijalem niezle czasy na combo runach i nie przeszkadzaly mi opoznienia:D ale na osp musze miec -20 nie ma bata:)
EDIT: dobra pogadali my..ide spac papa:)

^ ^