Cześć Orgowniki :) Kto się zapisał? A kto dostanie niech się pochwali :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Cześć Orgowniki :) Kto się zapisał? A kto dostanie niech się pochwali :)
Ja się zapisałem od razu jak uruchomili zapisy, pewnie większość z nas się zapisała. Beta ma ruszyć w ciagu kilku tygodni, zobaczymy kto dostanie dostęp :P
Takie dziwne te zapisy, ani żadnego wymownego powiadomienia na e-mail (poza informacją o modyfikacji konta chyba jedynie - ale to dotyczy zgody na otrzymywanie informacji marketingowych bodaj) plus przy kolejnej próbie dodania tego samego adresu e-mail ponowny komunikaty "Dziękujemy! Subskrybujesz teraz tę stronę."...
Też na to zwróciłem uwagę. Pożyjemy zobaczymy. Na dobre rzeczy (oby) warto cierpliwie poczekać. Nawet jak nie załapię się na close beta to niech lepiej pro playerzy wysyłają sugestie. Byle tylko efekt finalny był godny. Może będzie jak z Quake Live. Najpierw dostanie garstka a potem będą dostawać klucze dla znajomych.
Nec Temere Nec Temide
No i pograne. Generalnie pozytywnie. A poza tym NDA :)
odi profanum vulgus et arceo
Ja jestem dość zawiedziony... i to mało powiedziane. Nie mogłem się zalogować trzykrotnie wieczorami, kiedy akurat miałem czas pograć. Do tego problemy z Launcherem. Ostatecznie zagrałem pół godziny pierwszego dnia i tyle. Hype mi przeszedł...
Ja nie mogłem się dostać na serwer tylko pierwszego dnia, no i gra miała sporadyczne crashe coś z pamięcią (w Doom 4 tego nigdy nie miałem) czyli coś co muszą poprawić. Najbardziej mnie irytuje ten przepiękny pejzaż na dm6 który dropił mi fpsy za każdym razem kiedy byłem odwrócony w jego stronę :/ no ale laptopowy quadcore 2.9 ghz, będzie trzeba kupić jakiś lepszy i7 na ebay'u.
Ja wciąż nie strudzony, przyszedłem zapodać kilka fragów nowych.
@freak: to beta, a pierwsze testy miały dać developerom obraz co do wymagań serwerów, chyba nie spodziewałeś się, że pograsz :D
W niedzielę wieczorem wbijało się bez kolejki, poprawili te bugi z łączeniem.
@Pistolero: Generalnie w fazie beta można się spodziewać braku balansu, problemów wydajnościowych i masy wszelkich innych bugów, więc narzekanie na takie rzeczy raczej mija się z celem. To beta (wczesna!) a nie early access =)
odi profanum vulgus et arceo
Gralem cale 3 dni. Powiem szczerze, ze bardzo milo sie gralo. Zwlaszcza po alkoholu :)
screw the universe ;A
Zagrałem trochę FFA i TDM'a. Podobało mi się, gra ma potencjał i jest dostosowana do współczesnych oczekiwań. Wiadomo, że każdy wyjadacz włacza r_picmip 10 i zielonego keela, ale gra po prostu jest ładna wizualnie i dbałość o detale cieszy
Nie miałem problemów z dostaniem się na serwer. Gra jest w trakcie testów, więc bym się specjalnie nie bulwersował. Mam mocny komputer, a regularnie były jakieś dziwne przycinki niezwiązane z większa zadymą albo ilością detali na mapie. Dzięki za info o kolejnej fazie testów, wieczorem będę na pewno walczył!
Gdzie jest zwątpienie, tam jest wolność.
@yac: Już te ściny poprawili. I nawet rakiety latają normalnie
May the frags be with you.
Mi gra sie uruchamia, mapa sie ładuje i już słysze dźwięki z gry i nagle mnie wyrzuca z błędem UI_BACKEND_ERROR_114. Ani jednej gierki jeszcze nie zagrałem FeelsBadMan
Zarejestrowany dnia: 27.05.2003
Jako użytkownik nr: 6029
Poziom: Moderator
Wiadomo kiedy mniej więcej planują wypościć wersje stabilną. Czy trzymają się faktów jak będzie to będzie? :)
Quake Champions doesn't have a release date at the moment, but Willits teased the game won't officially launch until after it's gone through a long beta period. Willits clarified, "It's going to come out after a really, really long closed beta. I'm telling people now, it's going to be a long beta.
Zrobiłem update z windows 7 na 10 i te dropy fpsów na dm6 już ustąpiły ;)
Ja wciąż nie strudzony, przyszedłem zapodać kilka fragów nowych.
Miałem większe oczekiwania, za wiele nie wymyślili. Oczywiście miło postrzelać, na 10 meczów 5 dm6 :).
Pograłem z 4h w betę i mam takie mieszanie uczucia gra się dobrze, ale nie odpowiada mi granie RL jakoś tak dziwnie się strzela...może jest to spowodowanie inna fizyką gry może beta nie wiem, jakoś nie kusi używanie RL w q3 ta broń jest oczywista. Nawet teraz wchodząc do q3 strzał z RL jest pewny i celowanie jak jest u was ? Gram W DOOM nowego i tam RL jest normalne tak samo, jeszcze RG tez jakoś nie wchodzi jak powinien :) Sama gra mapy są dobre trochę jest cukierkowa i powiewa Unrealem ale da się to przełknąć, oby dodali więcej opcji graficznych i zmianę HUD itp.
W QL przestałem grać jakieś 3 lata temu, więc jestem lekko "rusty" jeśli chodzi o skill. I nie mam odpowiedniego monitora do FPS-ów (60hz 24 cale jakiś samsung, także daleko temu do 120hz i 125 FPSów, a różnica jest wiadomo, kolosalna).
Niemniej moje 5 groszy krytyki (może 2-3h grania):
- Nie ma brightskinów i nie wiadomo czy będą. Dla mnie kicha, to co uwielbiam w Q w odróznieniu od CS-a, BF-a czy COD-a to przejrzystość; a tu słaba widoczność;
- Modele maja różną wielkość i (wydaje mi się) różne hitboxy;
- Strzelanie do modeli i ich trafianie wydaje się momentami totalnie losowe. Masz celownik na typie z LG/MG i nic nie trafiasz (ping 35);
- Hud jest totalną porażką (a w zasadzie go nie ma), znajduje się po lewej stronie na dole ekranu. Nie odwracając wzroku nigdy nie wiesz ile masz hp / armora. W zasadzie to nigdy nie wiem ile mam hp / armora po "potyczce". Po prostu musisz odwrócić wzrok, bo nawet kątem oka tego nie widać.
- Gra mi freezuje (dosłownie) na 3 sekundy co minutę czy coś. Czasem jest ok. Ale jak freezuje, to się grać nie da (po prostu stoję w miejscu a mnie zabijają)
- RL to jedna wielka dizajnerska porażka - ma wbudowanego laga, wydaje się powolna jak ślimak, jest toporna, wybuchy zajmują pół ekranu, wygląda gorzej niz w Q4 (da się tak?);
- Zero customizacji nawet tej podstawowej - brak wielkosci / typu / koloru celownika, brak widocznego FPS-a, brak pingu, o hudzie wspomniałem, itd.
- Strzelanie do kogos nie jest przyjemne - zwłaszcza z MG/LG - raz, że wyskakuje Ci milion cyfr na ekranie z dmg (8 8 8 8 88 8 8 8 88), z czego można oczopląsu dostać, celownik się świeci jak choinka (w Q4 niektórzy to mieli włączone), to w dodatku masz taką dodatkową grafikę "trafiania" kogoś jak w BFie czy CODzie. Plus dźwięk trafiania. Nasrane totalnie.
- Dźwięki pozostają wiele do życzenia. Robione / kopiowane na odstrzał.
- Wygląd broni (kwestia gust) - znowu toporne, toporne, toporne. RG wygląda jak maszyna wyciągnięta ze stawu służąca do zabijania żab.
- Pomarańczowy Quad :D
- Movement jest w miarę okej, można się rozpędzić. Dla graczy Q2 będzie fajny, bo są double-jumpy;
- Strzelając z LG w połączeniu z tym co pisałem o "efektach" i braku brightskinów jest deprymujące. LG chyba nie odpycha już.
- Zanim mecz się wgra, to możesz iść kawę zrobić. Chyba są 4 ekrany ładowania, każdy zbędny jak dla mnie;
- O skillach championów nie będę mówił, bo za mało grałem i tylko dostęp do 2 postaci. Ale np Nyx'em dostajesz w dupe, pyk skill i Cie nie ma (niewidzialność), a potem kogoś zachodzisz od tyłu;
- Jak zoomujesz i kogoś trafiasz to typ dostaje większy dmg niż bez zooma (z RG 80, z zoomem 100, MG 8, z zoomem 12) - porażka.
- Jakieś dziwne oznaczenia w miejscach itemów / broni - broń zrespawnowana na danym spocie wygląda niemal identycznie jak ta niezrespawnowana (a wskazująca miejsce spawnu). To samo tyczy się armora - a po jego wzięciu, w miejscu armora pojawa się jakby timer (takie belki czy coś);
- Fizyka i dynamika gry jest okej, czuć, że to Quake, a przynajmniej FPS, a nie jakiś CS czy COD.
Generalnie nie gra się źle. Ale gra jest moim zdaniem mile od faktycznej miodności. Jest conajmniej tak toporna jak Q4 w dniu wyjścia, choć trochę bardziej płynna i dynamiczna. Niemiej razi fakt, że te buraki tworzące grę się nie uczą na poprzednikach. Brakujeeee masę rzeczy, rzeczy które powinny być wrzucone w betę od razu.
Nie wiem ile miałem FPSów, ale wydawało mi się, że gra działa co najmniej płynnie - wszystko na high. PC: i5, GF 670, 8GB ram, Winda 7.
Jak ktoś ma pytania to walić.
>Modele maja różną wielkość i (wydaje mi się) różne hitboxy;
Zupełnie różne, taka Galena jest kompletnie zbugowana, nie idzie tego trafić, na Clutchu masz szafta jak Strenx.
> RL to jedna wielka dizajnerska porażka - ma wbudowanego laga, wydaje się powolna jak ślimak, jest toporna, wybuchy zajmują pół ekranu, wygląda gorzej niz w Q4 (da się tak?);
Za to za 200 tych różowych kryształków możesz kupić skina z Jedynki - cudo, RG też ma fajny zamiennik.
>Pomarańczowy Quad :D
Lol, on jest różowy.
Mapy - oprócz obrusztowanej dm6ki - są bardzo spoko, szczególnie te Ruiny Saranath.
Co do reszty mam zbliżone spostrzeżenia, nie jest źle.
dostałem klucz do bety ale mój komp jest trochę stary, core2quad q9550, grafa 1gb radeon hd 6800, 4gb ramu 800 mhz. pójdzie mi to ?
wymagania minimalne to :
i3 530
radeon r7-240 (1gb)/intel HD 4600/ GeForce 630(1gb)
4GB RAM
Nic nie tracisz próbując
@szeryf: ale jest sens, będzie jakaś płynność czy 800x600 i minimalna ilość fps?