ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

common

darkness

Gravatar

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-02 18:52:13

Do czego służą, gdzie i jak je stosować:

clusterportal, areaportal, timportal, energypad, orgin i hint.

z góry dzięki

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-02 19:04:05

Hinty są potrzebne gdy są problemy z kompilacją i pojawiają się komunikaty z node, a mapa nie kompiluje się poprawnie.
Orgin jest stosowany przy ruchomych obiektach typu func_rorating, plat, itd. Ale nie znam jego dokł. funkcji.
Areaportal, hmmm... wiem że tylko wstawiane jest w drzwiach na dużych mapkach. Dokładnych funkcji nieznam.

A clusterportal ma funkcje podobne do aeroportal tylko że jest do botów.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-02-02 19:07:59

Hmm...no nie wiem, wlonczcie sobie dm7sample, tam bardzo czesto jest hint i cvlusterportal(hint jest prawie wszedzie!), zazwyczaj sa zaraz przy drzwiach...ale nie mam pojecia jakie maja wlasciwosci

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-02 21:08:19

nie paczcie na sample!! tam sa hinty i *portal poustawiane bezsensu! jak znajde tutoriala o tym to zapodam linka. jest w nim wszystko co, jak i po co :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-02 21:29:04

nawet automatycznie z radiantem macie caly tutorial (nie wiem czy tam to jest... ale tutorial jest :))

na dwoje babka wróżyła

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-06 18:38:58

areaportale, to świetna rzecz, ustawiw je sie TYLKO w drzwiach (wew. bloku func_door) , całkowiecie blokują vis , dlatego zwiększają fpsy , zastosowa łem to na mojej q3shw15 , włączcie sobie mapkę z kodami i włączcie wyświetlanie śiatki, to lepiej zrozumiecie ich funkcję

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-06 19:11:56

oo dobre, bo mi wlasnie fpsy leca na szyje, na nowej mapie

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook