dno to wasze komentarze.........
widzieliscie kiedyś taką gazetke supełek z pętelką /?
tam są różne: śmieszne, ciekawe, podchwytliwe, intrygujące, flustrujące zadania... tak jak w DFCOMP
Dlatego DFComp nie jest długim runem...... chodzi o to jakie ludzie wymyślą rozwiązanie danego problemu (w tym przypadku w jaki sposoob przejda mapke) w tydzień czasu... a mapa Gambita DFComp012 jest zaje.bista pod tym względem...
DFCOMP nie nie jest testem na wykucie sposobu przejscia tak jak gosc z pierwszego miejsca (jak to czesto bywa w defragu... wszyscy robia to samo tylko niektorzy lepiej niektorzy gorzej), tylko na znalezieniu tego sposobu ktory bedzie najleprzy... (to czego większości defragowców brakuje, oryginalność)...
dlatego glosuje za utajeniem postepow w DFCOMP... owszem mozna czasy pisać... zawsze to zmoosza do myslenia jak taki czas wycisnąć.... ale nie rozsyłać pomiędzy sobą dema.... bo to jest dokladnie olanie idei DFCOMP....
np.. 1 gosciu sobie znalazl sposoob na przejscie DFCOMPa i bylby to sposob conajmniej 2x szybszy od kazdego innego, ale nie jest perfekcyjny technicznie... i teraz... pisze na forum swooj sposoob na przejscie i tym samym traci szanse na jakiekolwiek miejsce, poniewaz koledzy z leprzym skill
em ... zobaczyli jego demko i pojechali z mapa jak z normalnym runem, bez wlasnych przemyslen, poprostu zrobili leprza kopie oryginalu.
Dlatego na dfcomp nie ma dema przy wyjsciu mapy i dlatego nie można wysłać dema na DFCOMP po czasie, żeby dema były oryginalne, a nie zmałpowane.