eng napisał:
> > Ale wowczas jego kunkurentem byl unreal tournament a do niego klejk graficznie sie umywal.
> >
> >
> skoro sie umywal to nie bylo tak zle ;p
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
eng napisał:
> > Ale wowczas jego kunkurentem byl unreal tournament a do niego klejk graficznie sie umywal.
> >
> >
> skoro sie umywal to nie bylo tak zle ;p
Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place
wklej sobie to do jakiegoś pliku, nazwij go np grafa.cfg i po uruchomieniu q3 w konsoli wpisz exec grafa
seta r_colorbits "32"
seta r_depthbits "24"
seta r_texturebits "32"
seta r_stencilbits "8"
seta cg_shadows "1"
seta r_drawSun "1"
seta r_fastsky "0"
seta r_flares "1"
seta r_subdivisions "2"
seta r_picmip "0"
seta com_blood "1"
seta cg_deadBodyFilter "0"
seta cg_gibs "1"
seta r_noportals "0"
seta r_lodbias "0"
seta r_lodscale "50"
seta cg_brassTime "10000"
vid_restart
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
nie ma to jak wieczorny spacer z Mynx pod rękę na dm6 :D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Sluchajcie mam pytanie odnosnie grafiki.
Gram na picmipach 8 ale modele graczy wygladają jak na ustawieniach high, jaką komenda moge je troszeczke uszczuplic aby zyksac kilka dodatkowych FPS ?
Kufir*150watt
Dzieki zaraz przetestuje. A jak moge zniwelowac efekty graficzne wybuchów rakiet/granatów/plasmy/lightguna itp ?
EDIT: P.S Nie widze róznicy miedzy r_lodbias 1 a 2 [](//htmlarea/images/smiles/7.gif) W jakim przedziale mozna dokonywac zmian ta komenda ?
Kufir*150watt
jak dobrze pamietam to 0-2. wlacz sobie cg_drawgun 1 i spojrz na bron podczas zmiany lodbias, jest roznica ...
;a
Jesli można wtrącić hehe.
Najwiecej FPS uzyskasz zmieniajac r_drawworld na "0" hehe a teraz tak na powaznie.
duzo fps robi sie na:
r_vertexlight "1"
r_dynamiclight "0"
r_subdivisions "100"
r_lodbias "2" (jak juz wczesniej wspomniane)
r_fastsky "1"
r_mapOverBrightBits "3" (wydaje mi się że bardziej rozjaśniona mapa wyciaga wiecej fps’ów)
r_ext_compiled_vertex_array "0" (też coś daje więcej fps’ów)
cg_draw3dIcons "0"
cg_simpleItems "1"
cg_railTrailTime "xxx" (jakis mały ,moze nawet być 0)
cg_gibs "0"
com_blood "0"
cg_marks "0" (wyłacza ślady po pociskach)
cg_shadows "0"
r_texturebits "16" (mozna tez zarobic kilka fps’ów)
r_roundImagesDown "0"
a jesli chcesz aby na twoim ekranie było multum poligonów i szczegółow to j/w tylko ze odwrotnie
r_subdivisions "1" (luki sa wtedy duzo bardziej okrągłe)
r_lodbias "-2" (modele , bronie wiecej poligonów również)
cg_shadows "2" (stencil shadows -> tylko bronie, przedmioty)
cg_shadows "3" (cien ale tylko gracza "r_ext_compiled_vertex_array 1" musi byc)
I to chyba wszystko.
Aha i takie pierd*ły jak r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" (trilinerarne)
I r_picmip 0 zabieraja bardzo mało fps’ów wiec nie radze tego zmieniac tylko dac jak najwiecej :D