ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Config-Grafa na max

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-03 12:42:30

eng napisał:

> >  Ale wowczas jego kunkurentem byl unreal tournament a do niego klejk graficznie sie umywal.
> >
> >
> skoro sie umywal to nie bylo tak zle ;p

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-03 13:23:57

oj zabraklo slowa nie w zdaniu a Ty robisz problem ;p
Poprawione.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-09-03 13:36:35

wklej sobie to do jakiegoś pliku, nazwij go np grafa.cfg i po uruchomieniu q3 w konsoli wpisz exec grafa

seta r_colorbits "32"
seta r_depthbits "24"
seta r_texturebits "32"
seta r_stencilbits "8"
seta cg_shadows "1"
seta r_drawSun "1"
seta r_fastsky "0"
seta r_flares "1"
seta r_subdivisions "2"
seta r_picmip "0"
seta com_blood "1"
seta cg_deadBodyFilter "0"
seta cg_gibs "1"
seta r_noportals "0"
seta r_lodbias "0"
seta r_lodscale "50"
seta cg_brassTime "10000"
vid_restart

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-04 10:51:31

nie ma to jak wieczorny spacer z Mynx pod rękę na dm6 :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-04 12:56:21

Sluchajcie mam pytanie odnosnie grafiki.
Gram na picmipach 8 ale modele graczy wygladają jak na ustawieniach high, jaką komenda moge je troszeczke uszczuplic aby zyksac kilka dodatkowych FPS ?

Kufir*150watt

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-04 13:13:16

r_lodbias 2

mises.org / marksdailyapple.com

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-04 13:42:47

Dzieki zaraz przetestuje. A jak moge zniwelowac efekty graficzne wybuchów rakiet/granatów/plasmy/lightguna itp ?
EDIT: P.S Nie widze róznicy miedzy r_lodbias 1 a 2 [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)  W jakim przedziale mozna dokonywac zmian ta komenda ?

Kufir*150watt

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-06 12:10:30

jak dobrze pamietam to 0-2. wlacz sobie cg_drawgun 1 i spojrz na bron podczas zmiany lodbias, jest roznica ...

;a

Julek

Od: 2006-09-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-21 01:39:42

Jesli można wtrącić hehe.
Najwiecej FPS uzyskasz zmieniajac r_drawworld na "0" hehe a teraz tak na powaznie.

duzo fps robi sie na:

r_vertexlight "1"

r_dynamiclight "0"

r_subdivisions "100"

r_lodbias "2" (jak juz wczesniej wspomniane)

r_fastsky "1"

r_mapOverBrightBits "3" (wydaje mi się że bardziej rozjaśniona mapa wyciaga wiecej fps’ów)

r_ext_compiled_vertex_array "0" (też coś daje więcej fps’ów)

cg_draw3dIcons "0"

cg_simpleItems "1"

cg_railTrailTime "xxx" (jakis mały ,moze nawet być 0)

cg_gibs "0"

com_blood "0"

cg_marks "0" (wyłacza ślady po pociskach)

cg_shadows "0"

r_texturebits "16" (mozna tez zarobic kilka fps’ów)

r_roundImagesDown "0"

a jesli chcesz aby na twoim ekranie było multum poligonów i szczegółow to j/w tylko ze odwrotnie

r_subdivisions "1" (luki sa wtedy duzo bardziej okrągłe)

r_lodbias "-2" (modele , bronie wiecej poligonów również)

cg_shadows "2" (stencil shadows -> tylko bronie, przedmioty)

cg_shadows "3" (cien ale tylko gracza "r_ext_compiled_vertex_array 1" musi byc)

I to chyba wszystko.

Aha i takie pierd*ły jak r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" (trilinerarne)
I r_picmip 0 zabieraja bardzo mało fps’ów wiec nie radze tego zmieniac tylko dac jak najwiecej :D

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-21 11:51:25

to sproboj takich i zrob sobie test

r_textureMode "GL_NEAREST" ; )

;a