POza padami chyba nic sie nie zmienilo - moze pare zmian wizualnych, takich jak brak szkla przy teleportach na ring.
Ciagle te same bledy... Czy zmianie ulegly tylko pady? Wygladaja ladniej niz w wersji b - ale wydaje mi sie ze ten uklad, bedzie nieco fpseozerny. Pozatym brak teleportow przy padach, i tych takich kolorowych otoczek - Costanza dal bloki na te otoczki, ale nie zmienil im koloru. Ale pod wzgledem graficznym sa niezle, i imho o duzo lepsze od 7b... Nie beda tak jaskrawe, dzieki szarym scianom, oraz bialym swiatelkom.
Jeszcze co do padow... Co nad blue circle robi to cos - takie niebieskie z I i II, to co wisi nad black padami na cos7b...? Przeciez tego nie widac, a jest to zbedne...
Pady black 1 maja teraz sporo trudniejsza koncowke od black 2, natomiast start sporp latwiejszy...
Stare bledy - na plasmie - Te light trimy... Autor nadal nie wie do czego sluzy surface inspector/rorate oraz shift+kursor.
Nadal zle i nie ladne jest oswietlenie runow. Ciemnosc... A miejscami jasne, pojawiajace sie znikad plamy swiatla. Przyklady - green plasma przy horizontal, strafe run na koncu.
Ciecle miejscami (przy szklach) sa az za jasne - do tego po co jest ten caulk na polaczeniu sciany przy blue? Daje on nieefektowny sztuczny leak, jak sie patrzy na dol, na polaczenie szyby z podlaga i sciana... A caulk na szklach mogl zamienic na nodraw (ale to jest bez wiekszego znaczenia, efekt daje ten sam)
Tunele, freestyle bez zmian (tylko w malych ciemnych pomieszczeniach autor dal jakies skosne bloki na suficie).
Podsumowujac jak na tak dluga przerwe, od wersji 7b spodziewalam sie czegos duzo lepszego, niz tylko nowych padow... Poprawionych bledow, jakis innowacji na free...
A tak dostajemy tylko nowe pady... A reszta ta sama, pod wzgledem grywalnosci nie jest doba - bo juz jest tak nudna... Tak znana - i przez to ze nie ma nic nowego... Grywalnosc jest na aktualnym poziomie wersji 7b - czyli [b]juz[/b] nic ciekawego. :(
Edit: Leaki... Na szczescie tylko jeden i latwy do znalezienia z linia.
EDIT:
Skompilowalam sobie same pady... Yhh... Oswietlenie tragiczne... Plamy, pelno plam na scianach, prak rownomiernosci... To nie ladnie wyglada.
Pod wzgledem oswietlenia padow, caly czas najlepsza wersja 7a...
Nie dokladne trimowanie, np. pomiedzy red a black pads wystaje cos z sufitu, takie male czarne...
Pomiedzy green a red, po stronie zielonych brak tego takiego skosnego trimu z jasna textura obok. To samo przy green, od strony niebieskiej.
W green tego skosnego oddzielnika nie ma wogole.
Na black, przy 2 jak sie spojrzy na dol, przy teleporcie - brak tego skosnego trima...
Na samym koncu przy blue przy jednej scianie jest takie male swiatelko - plama.
Pryz blue I i II oraz red I i II sa takie na koncu trimy, a przy reszcie padow ich brak.
Pomiedzy koncowa sciana na green i black brak na srodku podzialu.
Prawie kazde pady maja inne te trimy - czy Costanza testowal, sprawdzal co i jak bedzie wygladac?
Na zakonczenie pare screenow.
members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0045.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0045maly.jpg[/img] members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0046.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0046maly.jpg[/img]
members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0047.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0047maly.jpg[/img] members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0048.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0048maly.jpg[/img]