ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cos1 source file

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-27 08:54:23

Costanza odwazyl sie opublikowac zrodla (czyli w skrocie plik map :p) swojej mapy z serii cos1_betax, jest, hmm... mniej wiecej wersja 7.5, gdyz sam zaznaczyl, ze do 8ki jeszcze troche mu brakuje, ale sam nie ma czasu konczyc tej produkcji (zreszta numer osiem to zapewne ostatni 'numerek' spod jego reki...).
Kto zainteresowany niech sobie otworzy conieco w radiancie ;-) q3arena.gry.wp.pl/ptc/index.php?id=11&akcja=download&kat=2&file=9147cos1 source
Jak to wyglada Waszym okiem? [17]
*** Kto nie w temacie - mapy z serii cos ciesza sie duzym zainteresowaniem wsrod trickjumperow, jest to juz niejako klasyka jezeli chodzi o levele specjalnie przeznaczona do 'latania' ;).

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-27 14:32:20

POza padami chyba nic sie nie zmienilo - moze pare zmian wizualnych, takich jak brak szkla przy teleportach na ring.

Ciagle te same bledy... Czy zmianie ulegly tylko pady? Wygladaja ladniej niz w wersji b - ale wydaje mi sie ze ten uklad, bedzie nieco fpseozerny. Pozatym brak teleportow przy padach, i tych takich kolorowych otoczek - Costanza dal bloki na te otoczki, ale nie zmienil im koloru. Ale pod wzgledem graficznym sa niezle, i imho o duzo lepsze od 7b... Nie beda tak jaskrawe, dzieki szarym scianom, oraz bialym swiatelkom.

Jeszcze co do padow... Co nad blue circle robi to cos - takie niebieskie z I i II, to co wisi nad black padami na cos7b...? Przeciez tego nie widac, a jest to zbedne...

Pady black 1 maja teraz sporo trudniejsza koncowke od black 2, natomiast start sporp latwiejszy...

Stare bledy - na plasmie - Te light trimy... Autor nadal nie wie do czego sluzy surface inspector/rorate oraz shift+kursor.

Nadal zle i nie ladne jest oswietlenie runow. Ciemnosc... A miejscami jasne, pojawiajace sie znikad plamy swiatla. Przyklady - green plasma przy horizontal, strafe run na koncu.

Ciecle miejscami (przy szklach) sa az za jasne - do tego po co jest ten caulk na polaczeniu sciany przy blue? Daje on nieefektowny sztuczny leak, jak sie patrzy na dol, na polaczenie szyby z podlaga i sciana... A caulk na szklach mogl zamienic na nodraw (ale to jest bez wiekszego znaczenia, efekt daje ten sam)

Tunele, freestyle bez zmian (tylko w malych ciemnych pomieszczeniach autor dal jakies skosne bloki na suficie).

Podsumowujac jak na tak dluga przerwe, od wersji 7b spodziewalam sie czegos duzo lepszego, niz tylko nowych padow... Poprawionych bledow, jakis innowacji na free...

A tak dostajemy tylko nowe pady... A reszta ta sama, pod wzgledem grywalnosci nie jest doba - bo juz jest tak nudna... Tak znana - i przez to ze nie ma nic nowego... Grywalnosc jest na aktualnym poziomie wersji 7b - czyli [b]juz[/b] nic ciekawego. :(
Edit: Leaki... Na szczescie tylko jeden i latwy do znalezienia z linia.

EDIT:

Skompilowalam sobie same pady... Yhh... Oswietlenie tragiczne... Plamy, pelno plam na scianach, prak rownomiernosci... To nie ladnie wyglada.

Pod wzgledem oswietlenia padow, caly czas najlepsza wersja 7a...

Nie dokladne trimowanie, np. pomiedzy red a black pads wystaje cos z sufitu, takie male czarne...

Pomiedzy green a red, po stronie zielonych brak tego takiego skosnego trimu z jasna textura obok. To samo przy green, od strony niebieskiej.

W green tego skosnego oddzielnika nie ma wogole.

Na black, przy 2 jak sie spojrzy na dol, przy teleporcie - brak tego skosnego trima...

Na samym koncu przy blue przy jednej scianie jest takie male swiatelko - plama.

Pryz blue I i II oraz red I i II sa takie na koncu trimy, a przy reszcie padow ich brak.

Pomiedzy koncowa sciana na green i black brak na srodku podzialu.

Prawie kazde pady maja inne te trimy - czy Costanza testowal, sprawdzal co i jak bedzie wygladac?
Na zakonczenie pare screenow.

members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0045.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0045maly.jpg[/img] members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0046.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0046maly.jpg[/img]

members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0047.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0047maly.jpg[/img] members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0048.jpg[img]http://members.lycos.co.uk/szakalka/screeny/inne/shot0048maly.jpg[/img]

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-27 21:25:45

Nie ma to jak dobre pojechanie sobie po autorze ;dd...
Costanza mowil, ze nie jest to wersja \'final 8\', na pewnie nie dawalby w pelni skonczonego pliku map, gdyz wtedy nie bylo by sensu wydawanie ostatniej (jak zapowiadal) czesci...
Moze ktos probowal juz robic jakies konwersje freestyle room`u, czy cos w tyl stylu? (moze by tak tam textury egypt walnac? :D [22])

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-27 21:48:40

Imho to prawda co napisalam... Nie po autorze, tylko po tym ze sie nie postaral.

Freestyle room... tego to ja nie umiem, robilam tylko te poprawki texturowe na runach, ale to tak odruchowo, lookajac bete.

Egypt... Troszke juz tego za duzo...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-27 22:38:16

Wow, dobre jest. GJ dla tego pana...

Jakoś się długo otwierało w Radiancie, ale warto było. To kto zrobi takie samo tylko lepsze, bo polskie? :> ;D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-28 09:50:20

Wiem :), ale Tamb to maszyna więc się nie liczy :D.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-28 10:24:30

No jeszcze ma byc beta2, ale Goly sie standardowo pyerdala po rownej linii [6]
> Imho to prawda co napisalam... Nie po autorze, tylko po tym ze sie nie postaral.
>
> Freestyle room... tego to ja nie umiem, robilam tylko te poprawki texturowe na runach, ale to tak odruchowo, lookajac bete.
>
> Egypt... Troszke juz tego za duzo...

Spoko majonez :p... moze ktos zza granicy zrobi cos z tym plikiem ciekawego, choc i tak, mimo wszystko, licze na team Tamba i Golego, ze przebija Cotanze raz na zawsze [17]

BTW: Offtopic: gdzie uciekl damndog? :o
ed: nie za duzo tu kotow i kotopodobnych avatarow? ;-)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-28 10:41:49

Właśnie, t4m8urn0 robił od podstaw czy na szkielecie cos1?
> ed: nie za duzo tu kotow i kotopodobnych avatarow? ;-)

Gdzie? ;P

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-28 14:08:23

> BTW: Offtopic: gdzie uciekl damndog? :o

Damndoga juz nie zobaczysz, rzucil q3 i mapping, uciekl jak jakis zdrajca lub tchórz :P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-29 16:31:39

Nigdzie nie uciekl tylko odszedl na emeryture . [czt. skoczyl ze sceną]

Decyzje jego naleshy uszanowac a nie wymysac mu od zdrajcow i tchórzy.
Czytał Lucjan Szołański

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-03 23:04:40

Tamb - on wszystko od podstaw - pady jedynie zrobil z opc1 - a dalsze - zwiekszal odleglosci i tak powstalo.

Necro - o co chodzi z tym \'czytal...?\'

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-03-04 00:32:22

Zly dotyk boli przez cale zycie, a Telewizja klamie :)
Czytal Maciej Gudowski.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

raGe82

Od: 2004-01-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-02 15:02:41

SzakaL
Jeśli nie wiesz o co chodzi z \"Czytał Lucjan Szołański\", to polecam Ci film \"But Manitou\" - warto bez względu na wiek i poglądy. O ile się nie myle o to chodziło.

Widze to, co widze i w ogole sie nie wstydze

Niech sie wstydzi ten co czyni, nie ten, co widzi
KNŻ

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-02 16:07:42

Czytał Jan Suzin

;-D

nr 100!

Pamiętacie go? Czarne bryle i niepowtarzalny głos... btw, wiecie że z wykształcenia jest (był?)architektem?

NOT MY PRESIDENT !

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-04-03 10:03:09

lol chyba mi ten temat jakos umknal bo go wczesniej nie widzialem a tu sie okazuje ze w lutym byl ;q
a co do golego to fakt , jajca se robi chyba , bo w sumie nie mozna tu mowic o \'wspolnym\' robieniu mapki[27]