ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

CPMA 1.22 i problemy z tym zwiazane

s1ayto

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-20 15:06:20

no wiec niedawno zaopatrzlem sie w wersje cpma 1.22 chodzi mi o to ze nie dzialaja mi tam niektore komendy i chcialbym zebyscie mi pomogli :P nie moge wlaczyc licznika upsuf zadna z wczesniejszych komend mi nie dziala :'( i nic zwiazanego ze speed itp ;/ 2 problem moj jest taki ze nie moge wlaczyc menu broni ktore pojawia sie podczas zmieny broni a bardzo mi to potrzebne :F chodzi o to menuco jest np w podstawowym vq3 nad hudem no to jest jedyne chyba menu broni na czystym vq3 :| i kce miec je w cpma nie wiem prubowalem roznych kombinacji komend i nic a nic ;/ nie wiem czemu :F dajcie znac [80]

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-20 15:28:43

te zmiany wprowadzono już w cpma 1.2. wszystko jest w readme

u mnie:

upsmeter dla rozdziałki 640x480:

seta ch_drawSpeed \"640 43 1 170\"

z tym menu, to szczerze mówiąc nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi
jak coś, wal na gg 2895856.

fil.IP

Od: 2002-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-20 15:31:23

RTFM!!! przeczytaj plik changelog.txt i pliki z folderu docs w cpma (a w szczególnosci plik HUD.txt) tam jest wszystko napisane! oczywiscie po angielsku ;] jesli go nieznasz to proponuje zaczac sie szybko uczyc ;)))

...suck my disc

...!

s1ayto

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-21 09:28:04

nie no ok z tym faq\'iem to zapomnialem ze rzeczywiscie dodaja takie cos ; ) anmg znam spoko poradze sobie z tym wepoanlistem to sobie poradzilem po prostu nie mialem jedenj bierdoly i ja przypadkowo za kazdym razem omijalem w cfg :D

za speed\'a dzieki :) dobra ide czytac faq :P moze sie jeszcze czegos dowiem ;) thx 4 all
ps a da sie tak zrobic zeby nie bylo slychac odglosuf ,,jeczenia\" swojego modelu ? zeby nie piszczal jak go bija ?

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-21 18:51:14

imho to bardzo przydatne. pewnie da sie wyłączyć, ale jak, to ja nie wiem

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-21 23:11:42

tego nie da sie wylaczyc ale nie widze tez sensu w wylaczaniu tego bo to raczej pomaga a nie przeszkadza.. jesli tak bardzo chcesz to mozesz zawsze edytowac pak0 i wywalic niektory pliki *.wav z odglosami modeli (nie polecam) ale wtedy bedziesz mogl przez internet (i nie tylko) grac jedynie na serwerach [red]unpure[/color] ale wszystkie szanujace sie serwery sa ustawione na [green]pure[/color] z oczywistych powodow tak wiec odradzam grzebanie w pakach

s1ayto

Od: 2004-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-22 21:58:15

aj tam : ) paki niech se beda jak sie nie da to sie nie da :P trudno ale byloby jakos tak ciekawiej ; ) tak mi sie wydaje :D

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-23 00:00:54

eee, zawsze chyba lepiej wiedzieć bez patrzenia, że się kiepsko stoi z hp
zresztą po tym się poznaje, że przeciwnik jest licho na zdrówku, wtedy lg albo sg i frag gotowy. a przecież nie możesz innaczej się dowiedzieć ile on ma jeszcze życia

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-23 07:20:18

> eee, zawsze chyba lepiej wiedzieć bez patrzenia, że się kiepsko stoi z hp
>
>
> zresztą po tym się poznaje, że przeciwnik jest licho na zdrówku, wtedy lg albo sg i frag gotowy. a przecież nie możesz innaczej się dowiedzieć ile on ma jeszcze życia

hmm, ja to wywnioskowalem, ze kolega wspominal o \"kwiczeniu\" swojego modelu a nie przeciwnika. proby zniwelowania tego sa glopota, ale proby zniwelowania tego w enemymodel byly by juz wrecz kretynizmem ;P

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-23 11:34:18

> hmm, ja to wywnioskowalem, ze kolega wspominal o \"kwiczeniu\" swojego modelu a nie przeciwnika

tak? no to sproboj zakladajac ze gra na forcemodel wyeliminowac dzwieki swoje a przeciwnika zostawic - GL

> a przecież nie możesz innaczej się dowiedzieć ile on ma jeszcze życia

jest recepta odwracasz glowe albo robisz sporego zeza w monitor kolegi [22] :D

sh1bby

Od: 2003-07-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-13 01:55:58

mam pytanko jaka jest komenda w cpma 1.22 zeby bylo widac bronie jakie mam, bo pozmieniane w @#$% wszystko jest :/ [b]cpma 1.1 rOx[/b]

trzymaj sie kupy bo kupy nikt nie ruszy !!!

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-04-13 05:50:39

> mam pytanko jaka jest komenda w cpma 1.22 zeby bylo widac bronie jakie mam, bo pozmieniane w @#$% wszystko jest :/ [b]cpma 1.1 rOx[/b]

O ile mnie pamięć nie myli to jest to nadal:

seta ch_weaponListDrawAll \"1\"

!.wiCk3D

Od: 2003-08-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-14 10:09:44

> mam pytanko jaka jest komenda w cpma 1.22 zeby bylo widac bronie jakie mam, bo pozmieniane w **** wszystko jest :/ cpma 1.1 rOx

Moze masz nieodpowiednie ustawienia HUDa (hudnext, hudprev) jesli to nie to, wtedy sproboj metody El-Ma ;) If [i] problem[/i] contoinues then go to [i]kuchnia[/i] i make [i]a dinner[/i] :D

[28]

There is nothing more 4 me.

Need the end to set me free.