ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

CPMA 1.48

suuut3K

Gravatar

Od: 2008-03-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-31 22:17:28

Ruscy fani promoda wydali nowe CPMA

Kilka miesięcy można było grac na CPMA 1.48 beta, teraz jak pisze jeden z rusków wydano wersję finalną, która poprawia to i owo.

Link pm.ru : promode.ru/?q=node/1325
Link pm.org: www.promode.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=4726

Tekst z translatora :
> Po długiej fazie testów beta postanowił reliznut CPMA 1.48. Przeprowadzone duże "prace nad błędów, zoptymalizowany system głosowania (głosowanie jest), dodał kucanie-przesuwne, i wiele innych. Dzisiaj, 27/07/2010, nadanym w wyniku badania dymu poprawione kolory i krochslayding w DEV. Informacji o zmianach:
>
>
>
>
> Dodano
>
>
>
>
> 1. Dodano r_unreferee komendy / unreferee
>
>
> 2. dodał ch_gauntlet flag 1 / 0 jest odpowiedzialny za wyświetlanie "kastety" w WeaponList Hada
>
>
> 3. zmiennej cg_crosshairSize można ustawić szerokość i wysokość oczu (format "szer. x wys.). Na przykład, cg_crosshairSize '32x48 "
>
>
> 4. zmiennej cg_simpleItems można ustawić od 0,1 do 2,0, jego wartość będzie czynnikiem wielkości ikon wyświetlanych pozycji. Na przykład, cg_simpleItems 1.5 będzie zwiększyć rozmiar ikon pozycji wynosi 50%. Ponieważ wyświetlanie ikony w Quake-3 silnik nie jest z zastrzeżeniem przepisów rodzaju Z-koordynacja, to nie polecam użyć bardziej nacheniya 1.5. Ale nawet z tych wartości na niektórych mapach zobaczą drobne artefakty.
>
>
> 5. jeśli zmienna cg_noAmmoChange ma wartość "2", nie zamierza przejść do innego broń, gdy do końca kasety
>
>
> 6. przy niewłaściwy format lub znaków w zmiennej cg_altlightning całkowicie wyłączyć światła wału
>
>
> 7. do gry i CQ3 DEV dodał crouchsliding
>
>
>
>
> Zmiana
>
>
>
>
> 1. dodał kodów kolorów ^ 8 (jasnoszary), ^ 9 (fioletowy), ^ y (ciemny szary) i ^ z (szary). Kolory w konsoli zostanie zaktualizowana w ciągu najbliższych CNQ3 wersji.
>
>
> 2. nowych zasad "głosowania jest"
>
>
> 1. zawsze ignorowane speconly-players
>
>
> 2. w widza pojedynki ignorowane, z wyjątkiem "usuń" lub "kopać" Poll
>
>
> 3. w pojedynkach (no warmup) nie jest ignorowane widza na mapie zespołów, gry, mecz, tryb lub restart
>
>
> 4. w pojedynkach, jeżeli liczba wyborców do głosowania i ponad dwa zatrzymuje zegar, a następnie głosowanie będzie liczone
>
>
> 5. w trybach gry zespołu do widza ignorowane zespoły graczy
>
>
> 6. nie ignoruje widza w głosowaniu "arbitra", w którym sędzia może być tylko widzem
>
>
>
>
> 3. Sędzia straci swój status, jeśli wchodzi w grę (przestaje być widzem)
>
>
> 4. usunąć zmienne i windelay głosowanie polecenia, vote_allow_windelay
>
>
> 5. Zespół zawodników mogą wykazywać packetlost
>
>
> 6. Zespół zawodników w trakcie wykonywania z rcon status cały czas pokazuje gotowy / notready
>
>
> 7. mode_idletime wartość może być zmieniana w zakresie od 1 do 60
>
>
> 8. wzrosła maksymalna możliwa sv_fps wartości do 40 dla lepszej interakcji z cnq3
>
>
> 9. niepełnosprawnych polecenia "zabicia" dla CTFS
>
>
> 10. prędkość Rocket w gyemplee CQ3 - 950, promień wybuchu - 110
>
>
> 11. gry Rail DEV identyczne kolei PM2 gry (usunięty damadzh zmniejszenia)
>
>
> 12. CQ3 gry Rail ustaliła damadzh 80 i malejącego przychodu (Odrzut) od 125 do 75%%. fastrail aktywne.
>
>
> 13. Wysokość elementu w CQ3 gry - 50
>
>
> 14. gry cq3 zoptymalizowane i uproszczone doublejumps
>
>
> 15. statystyki graczy jest reset po uruchomieniu meczu CA / CTFS / FTAG
>
>
> 16. CTFS trybie można używać roundwarmup
>
>
> 17. usunięto komunikaty ostrzegawcze w konsoli jeśli pusty s_announcer
>
>
>
>
> Ustalony
>
>
>
>
> 1. Zmiennej ustalonej roundwarmup
>
>
> 2. poprawione błędy w układach logicznych botów znalezienie najbliższego cel i błąd przy bot zawieszenia broni, chociaż miał okazję
>
>
> 3. Stałych cg_altlightning, kiedy w niektórych sytuacjach, kolor Mate i wrogów wybrano niewłaściwy
>
>
> 4. Parametry Hada armorbar, ammobar, nie healthbar w stanie wyświetlić wysokiej wartości (np. 400)
>
>
> 5. warmup w samobójstwo nie wchodzą w statystykach
>
>
> 6. Wszystkie sędzia zespołów, w tym opcje, dostępne są w konsoli serwera
>
>
> 7. PM_CmdScale "-128/127 błąd"
>
>
> 8. starożytnych callvote bezpieczeństwa eksploatacji (id błędów) i myślałam, że stałe te lata temu, ale w jednym przypadku podkradał przez: (
>
>
>
>
> Tych, którzy chcą oglądać levelshot-s w wysokiej rozdzielczości może ustanowić HiRes LevelShots PAK. Dodawanie privestvuetsya Clip!

Może jakiś news albo skromne info. na stronie głównej ? :G

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-07-31 23:35:14

Oczywiście, że będzie tylko jak wstanę :icon_biggrin:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-07-31 23:41:06

A no właśnie chciałem pisać że tutaj to się tylko ALIEN nie opierdala i napewno będzie :))

\m/