ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cpma i cg_nomip

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-12 12:35:27

eLo, nie bardzo wiem jak sprecyzowac moj problem tak zebyscie zrozumieli o co mi chodzi, wszak ja wiemo co mi chodzi :)

cala moja kariere gralem na osp, do ktorego sie wmiare przyzwyczailem( co nie znaczy ze lubie osp ;) ) i przyszło mi tez potem grac na cpma, jest git, ALE

w cpma mam problem z ustawieniem cg_nomipa,

dla wyjasnienia, moja grafa to default + nastepujace komendy

r_intensity 10

r_mapoverbits 0

r_overbrightbits (czy jakos tak) 0

r_picmip 0

cg_nomip 2047
najlepiej sami sobie sprawdzcie zwlaszcza wyglad wybuchu rl i shafta,
teraz robimy to samo pod cpma, i ?? tak jakby nie bylo, tzn picmip jest 0 wiec rakiety nie sa kwadratowe ale shaft jets taki jakby w osp bym nie wpisal cg_nomipa,

a w cpm cokolwiek wpisze w cg_nomipa to i tak sie nie zmienia nic
dla porownania choc niewiem czy cos to da 2 screeny z RL

CPMA:

[img]www.almar.com.pl/~marekd/cpm.jpg[/img]

OSP :

[img]www.almar.com.pl/~marekd/osp.jpg[/img]

i dodam ze nie chodzi mi na cpma o to ze mam czerwony ekran od dostawania obrazen bo na osp robilem to akurat na mode CA gdzie selfdamage jest pomijane =]

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 13:06:19

Co do selfdamage - cg_damagekick i cg_damagedraw ustaw na 0.
Co do nomipa - nic nie podyktuję z pamięci, ale może warto zajżeć do docs'ów?

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 13:47:43

ładnie to wygląda na pierwszym screnie :O

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-12-13 13:54:48

Tia... jak Duke Nukem :))))

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-16 04:51:29

wszstko jest w dokumentacji. za lg bodajże cg_nomip 2 odpowiada, ale nie chce mi się testować teraz, bo idę zaraz spać. pobaw się, na pewno znajdziesz

g0ld

Od: 2003-08-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-16 10:30:24

cg_nomip [bitmask] (default = 0) pozwal zmienic picmip na 1 dla niektórych efektów nawet jesli uzywamy niskiego r_picmip

1 - promien LG

2 - kulki z PG

4 - wybych RL

8 - wybych GL

16 - efekt kul

32 - promien RG

64 - pocisku BFG

128 - slady krwi

256 - wszelkie obłoczki dymu

jesli uzywasz decalsów (sladów po broniach) to one też zmienią picmip

g0ld

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-12-16 12:22:11

bardzo ciekawe ktore z tych wartosci dodal bisz zeby otrzymac 2047 :)

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan