ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

CPMA i QUAKE IV - co, gdzie, jak i czy wogóle ...

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-15 19:26:06

Witam wszystkich graczy i pozdrawiam wiekszość z nich.Wiem ,że to za wcześnie.
Ostatnio szukałem czegoś na temat Q4 i znalazłem parę ciekawych rzeczy:
www.challenge-world.com/forum/ikonboard.cgi?s=46c02b3aed8e298965101ed6a27b64b3;act=ST;f=2;t=3193;st=0
Jestem ciekawy co sądzicie o cpma do q4.
I bardzo prosze o przeanalizowane kometarze...
Przypominam sobie dawno temu dyskusję jak miała po zmianie nazw gameplay’u ProMode

(cpm było arqon mode a pmc starym cpma) oraz o tym jakie ma być prawdziwe cpma i było tam wiele ciekawych tekstów ...

Jednak @#$% z tego wyszło bo cpma się zjebalo i arqon olał wszystkich i .... ale to już nie do tematu ...
Przydałaby sie też opinia dwóch najlepszych graczy cpma w polsce ... no wiecie o kogo chodzi ...

Powiedzieli by co sądzą o gameplayu, fizyce itp ...
No to piszcie ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Norad

Od: 2003-07-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-15 23:11:31

Ej stary, ale Q4 jesze nie ma, a Ty już o promode temat zaczynasz :D.

Większość ludzi nie poznałaby dobrej muzyki nawet gdyby podeszła ona do nich i ugryzła ich w dupę.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-16 00:00:38

"Wiem ,że to za wcześnie." - to właśnie napisałem ...

Być może jest za wcześnie na jakiekolwiek teksty ale jak ktoś chce to niech sobie napisze ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

tofu

Od: 2002-07-07

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-09-16 17:56:04

Dawno sie tutaj nie wypowiadalem,ale co mi tam ;-)

Bardzo lubilem swojego czasu grac w cpma -nadal uwazam wersja 1.11 byla najlepsza ...

Jakkolwiek patrzac z perspektywy czasu musze przyznac ze gdyby nie cpma  to vq3 moze lepiej by stalo  w porownaniu z zagraniczna vanilia ...

Zaraz uslysze ze  w pip  zajebistycznych  graczy z szybkich laserow  mocno podnioslo poziom  w polskim vq3 ( szczegolnie  po wielkiej Krogociance).

Okiem  szarego emerytowanego gracza Q3 musze przyznac ze gdybym mial wybierac jeszcze raz w co chcialbym grac to ’’niestety’’ byloby to vq3...

pozyjemy zobaczymy =o

Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill

nita

Od: 2002-02-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-17 16:40:32

Szkoda czasu na nowe cpma nowe klutnie i nowe podzialy, za malo jest nas aby takie rzeczy robic. Lepiej znalesc takie rozwiazanie aby wszystkim sie podobalo.

ud

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-18 08:07:47

oficjalne stanowisko arQona na ten temat - click ! (eng.) ps. trwaja juz prace nad cpma 1.33, ktory ma byc finalną wersja ProModa !

edix

Gravatar

Od: 2003-01-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-21 10:46:01

newa ewa ! [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

SpOOnman

Od: 2002-04-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-21 15:39:04

Prace nad CPMA 1.33 trwaja hmmmm 4. miesiac i na pytania co i kiedy arQon odpowiada "pretty hard on real-life work, dunno when". Wiec szybko to nie nastapi.

Z respektem dla Rhea i arQona mam nadzieje, ze ktos inny napisze "glowny mod turniejowy" do Q4. Rhea nie ma juz czasu na opieke nad takim projektem, arQon podobnie. Do tego Kevin jest postacia ciezka do wspolpracy w kazdej kwestii. Lepiej, zeby byl to prezny team programistow (OpenSource???), niz jeden programista z mala iloscia czasu.

*<</font>PPPSpOOnman>

Polish Power Pack

...you win with flags not frags...
**

SiD

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-22 11:10:06

Jakiekolwiek CPMA w Q4 by nie było, 90% starych graczy będzie przeciw.

Wynika to z debilnego punktu widzenia, przeciętnego doświadczonego

gracza.

Nie

da się w żaden sposób sprawić, aby fizyka była taka sama jak w starym

CPMA. Zatem sam fakt, że będzie inaczej z góry skazuje projekt na

piętno największej grupy grających, którzy jak już wiemy z historii NIGDY nie

chcą się dostosować, a w drugą strone to jest niemożliwe. Wygodnisie,

robiąc stary sprawdzony skok i widząc, że coś im nie wychodzi od razu

mają pretensje do platformy (chociaż to słowo nie pasuje, bo sugeruje

zupełnie co innego). Quake jest projektem, który skupia się na

wyeksponowaniu zręczności, szybkości myślenia (nie mylić z czymś innym)

i zdolności skupienia się gracza, jednak od dłuższego czasu zdaje się

zauważyć, że sporej częsci grających zależy coraz bardziej na wygodzie,

która jakby nie patrzeć, w dużej mierze zależna jest od doświadczenia.
Przy

takim stanie wątpie aby komukolwiek chciało się zabierać za projekt

promode, ze względu na większą ilość narzekań, niż pochwał. Jedyną

szansą jest właśnie grupa osób pracująca nad PM, bo jedna osoba szybko

się zniechęci. Tak czy siak nigdy nie spełni oczekiwań większości

starych graczy.

Knowledge is power, guard it well.