ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

CPMA - Kilka problemów

IMP

Gravatar

Od: 2007-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-07 08:32:07

Witam Bardzo serdecznie

Grywam sobie na swoim komputerku w cpma jednak mam pewne problemy. Z ktorymi nie moge sobie poradzic.

  1. Przy wiekszej ilsoci botow i/lub mapie co jakis czas mam straszne spowolnienie gry. Strasznie dziwna sytuacja szczegolnie ze niedawno zmienialem konfiguracje:

Core2Quad
GF 8600GT
2gb Ram

  1. CPMA dostosowuje ilosc fpsow do rozdzielczosci. Czym ustawie wieksza tym max fps mi spada, i nic nie pomaga ustawianie go na inna wartosc.

  2. Demka przy odtwarzaniu tna sie.

Z gory thx

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-07 19:40:49

jesli chodzi o demka to zwieksz sv_fps zakladam ze nagrywasz je na lanie i nie na dedykowanym serwerze tylko zwyklym. albo stawiaj dedyka i sie pod niego podlaczaj albo zwieksz sv_fps wtedy demka beda znacznie wiecej zajmowac.
co do reszty to nie mam pojecia. poszukaj na calym boardzie, takie tematy juz byly z tymi problemami wiec moze znajdziesz rozwiazanie

IMP

Gravatar

Od: 2007-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-07 21:28:52

Ok dzieki:)

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-04-07 21:36:24

1) boty są modyfikowane i trochę bardzo zasobożerne i nic na to nie poradzisz

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-08 10:36:54

Z botami to rzeczywiście przejebana sprawa na CPMA. Na OSP można załadować ich sobie kilkanaście i nic nie przycina...

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-08 14:39:52

mov9k napisał:

>
> Z botami to rzeczywiście przejebana sprawa na CPMA. Na OSP można załadować ich sobie kilkanaście i nic nie przycina...
>
o ile to na OSP można nazwać botami ;P

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-08 15:01:46

Do ćwiczenia zmian w cfg - boty na OSP w zupełności mi wystarczały. Teraz nie mam takiej możliwości, żeby załadować optymalne 8 botów na nightmare na CPMA i postrzelać - próbując ustawienie sensa, accela, celowników, com_blood 0/1 (...). I to właśnie drażni mnie w CPMA.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

IMP

Gravatar

Od: 2007-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-04-08 15:34:32

A jaka jest optymalna wartosc dla sv_fps ?
Dalem 200 i dalej nie widze idealnej plynnosci.

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-04-09 22:01:13

30 - tyle maksymalnie engine/netcode q3 wyciąga.
A brak płynności demek to zawdzięczasz graniu na listen serwer.

Zrób dedyka na cpm1a, bot_enable 1 i podłącz sie do dedyka na swoim kompie.
Demka powinny teraz być płynne.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM