ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

cpma tnie - wtf xD

MIKE_kot

Gravatar

Od: 2008-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 19:07:57

Od Kiedy rozpętała się cała burza o tym że niby "bla bla bla OSP wymięka, jest dla cieniasów, serwery przechodzą na CPMA" powiedziałem sobie że przydałoby się chociaż trochę popykać na CPMA.

Zainstalowałem, wszystko śmigało na duelu, aż tu zza krzaka zaczęło mi się ciąć (FPS poniżej 50 norma) jeśli na mapie było więcej niż 3 boty włącznie. Pierwsze wrażenie: śmiech całkowity. Po 15 min wyszedłem spod krzesła i odpaliłem to samo w OSP i śmiga bez problemu podczas gdy gra pod CPMA nawet przy obniżeniu grafiki do minimum (co w przypadku tak przedpotopowej gry załamuje totalnie) jest niemożliwa.

Pytam noobów i nie-noobów... co jest?! xD

Procek 1,2 GHZ , pamięć 512, grafa.... zwyczajnie nie ma prawa się ciąć! (jak odpalę lightning’a lub plasmę istny pokaz slajdów ^^ ... piękne)

Słucham :D

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-07 19:24:11

Standardowa odp informatyka: Dziwne, u mnie działa :P
Tak poważnie to jeżeli grasz z botami no to graj sobie na OSP - nie wiem dlaczego ci rwie ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

MIKE_kot

Gravatar

Od: 2008-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-07 19:47:09

Może jednak ktoś miał taki problem? :D

i tak jeszcze btw jeśli to nie rozwścieczy/ doprowadzi do łez użytkowników:
Jaka jest główna różnica między OSP, a CPMA z gameplay VQ3? (rozumiem że to się obecnie łupie) Zauważyłem trochę różnic w fizyce, zbroja się nie "topi"... jest coś jeszcze o czym powinienem wiedzieć? :D

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2008-01-07 19:53:53

włącz sobie tryb gry vq3 ... no tak teraz jak to zrobić .... hmm ...
komendę do votowania znajdziesz w pliku: cpma/docs/Commands.txt
a jej parametry oraz jak jej użyć w pliku: cpma/docs/Server.txt

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-09 16:38:23

Mi też rwie cpma jak cholera kiedy pogrywam z botami. Nieważne czy na cpm czy vq3 =/

^ ^

MIKE_kot

Gravatar

Od: 2008-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-09 19:36:44

Od jakiegoś czasu nawet nie próbowałem gry na necie bo ostatnio tylko temu kto rano wstaje, TP daje ;P W godzinach szczytu transfer sięga zawrotnych prędkości 10-0,5 kb/sek xD

Z wyżej wymienionych powodów zapytam się naprzód czy Ci się tnie również przy grze w sieci?

BTW: Nie jestem sam ^^

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-09 21:12:51

Nie, po sieci jest wszystko ok. Ja myślę, że to wina skryptów czy ki @#$%. Zauważ, że w nowych cpma boty nawet pod vq3 strafują, a co za tym idzie są w jakimś tam stopniu zmodyfikowane i imo to powoduje spadek fps - innymi słowy boty zaczęły mieć wymagania xD

^ ^

MIKE_kot

Gravatar

Od: 2008-01-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-09 21:19:02

Skoro się tak rozpisaliśmy o botach ( xD ) to muszę przyznać iż nie doceniałem ich "inteligencji" w OSP... jeżeli w CPMA bot oberwie z jakiegokolwiek paintballa (powiedzmy 2 razy), wówczas odpala wmontowaną reakcję obronną, mianowicie staje w rogu i płacze xD

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2008-01-09 21:32:03

Ue tam bo z botami nie ma co grać. Ja ich używam tylko do wyżycia się (robienie totalnego rozpierdolu). Ale jeśli oczekujesz od botów czegoś więcej to tylko Spiterbot. Szkoda tylko, że prace nad nim stanęły. Ma sporo bugów, a mógłby być naprawdę niesamowity. I tak do dzisiaj ropzierdala mnie jego skok po rg na dm6 [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

^ ^

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2008-01-09 21:35:08

boty w cpma to ten sam kod co spiterbot, więc dlatego przycina przy większej ich liczbie.