O tutaj: www.esreality.com/?a=post&id=1499670
Podpowiem: fizyka pmX w stosunku do fizyki cpm jest UPOŚLEDZONA i KALEKA :icon_flame:
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
O tutaj: www.esreality.com/?a=post&id=1499670
Podpowiem: fizyka pmX w stosunku do fizyki cpm jest UPOŚLEDZONA i KALEKA :icon_flame:
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
qrcze tak patrze na datę tego postu i to już 2 lata. Były po tym poście jakieś materiały związane z tym cpma?:)
i kolejne 4 miesiące...eh ,ale jeśli ktoś chce sobie polatać na CA ,czy pograć 1v1 lub 2v2 ,czy jakiś tdm ooo i ctf to zapraszam na serwer DYM2 [Cpma 1.47]Shooters.pl (możliwość testowania wersji 1.48) warto mieć tę wersję już w folderze cpma:) oraz dodatkową mapę multi cpmix1(ale mapkę można mieć po informacji pod nr GG 8911777- jak również hasło potrzebne na serwer;p) pozdrawiam i zachęcam do gry cpma (cpm):)) pozdrawiam wszystkich graczy:)
...ciągle goniła wiatr...
No to dobre wiadmości: prace nad pmx zostały wstrzymane. Ufff jak dobrze, nie będe musiał patrzeć na ten upośledzony i kaleki movement. Także nie ma co, gramy w CPM bo nic nowego nas nie czeka.
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Cytat z posta - autor: bfr aka qra
> I TAK QL OWN-AGE ;D
Lubię czasem założyć mojemu botowi ołowiane buciki ale bez przesady.
PS.
Po co takie tematy wyciągasz? czyżby ql się zawiesiło?