znacie juz? umiecie? ja dopiero do tego dotarlem i chyba nie do konca rozumiem zastosowania. moglby ktos mi to wyklarowac?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Gdy nabierzesz predkosci - najlepiej po dlugim biegu, albo wybiciu z jumppada, mozesz przy kontakcie z podlozem wcisnac kucanie. Wtedy obrazowo mowiac, jedziesz wslizgiem. Co wazne, dodaje ci to jeszcze predkosci, oraz ma bardzo duza sterownosc. Mozna smialo zrobic obrot o 90 stopni, nie tracac wiele na predkosci, a nawet jeszcze wyskoczyc do gory! Polecam trening :)
Cytat z posta - autor: [SpOOnman](%E2%80%99?id=users&details=425%E2%80%99)
>
> Gdy nabierzesz predkosci - najlepiej po dlugim biegu, albo wybiciu z jumppada, mozesz przy kontakcie z podlozem wcisnac kucanie. Wtedy obrazowo mowiac, jedziesz wslizgiem. Co wazne, dodaje ci to jeszcze predkosci, oraz ma bardzo duza sterownosc. Mozna smialo zrobic obrot o 90 stopni, nie tracac wiele na predkosci, a nawet jeszcze wyskoczyc do gory! Polecam trening :)
>
j.a.p.i.e.r.d.o.l.e cuda na kiju panie
PIFPAF.pl - najlepsze serwery multiplayer w Polsce!
Sie czyta, sie oglada, sie wie ;)
demko - proszę demko :D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Ja doszedlem do takich żeczy jak: 1. Skacząc ze strafem 1 jumpa robiąc jest możliwość naciśnięcia 2 raz jumpa czyli (forvard + jump x2) lecz trzymając 2 jumpa wciśniętego, po spadnięciu na ziemię lub troche prędzej puszczamy np forvard co daje nam wybicie sie pod kątem w nietypowy sposób ( co ciekawsze przy scianach jakby slajdujemy wzdluz sciany nietracąc prędkości)
2. Skacząc ze strafem 1 jumpa trzymamy go, przy drugim skoku nie puszczamy jumpa lecz zamiast jego wciskamy kucnięcie co spowoduje wykonanie 2 jumpa zamiast kucnięcia niby nic ciekawego lecz pacz pkt 3.
3. Jak skakać po skrzynkach bez zachaczednia, podbiegając pod sprzynke luba powiedzmy naskakując na 1 skrzynkę wykonujemy pkt 1 lecz przy 2 jumpie trzymamy jumpa i dodajemy do tego kucanie (czyli combo pkt 1 + pkt 2) przy czym nalezy ustawic się do kazdej skrzynki pod odpowiednim kątem - praktyka czyni mistrza.
No chyba juz wszystko, narazie nie uruchomilem jeszcze q4 na mp (waiting orginal version) wiec nie mam pojecia na jakim poziome sa polscy gracze w movemoment, ale poruszylem chyba ciekawa i wazna zecz jaka jest skakanie po skrzynkach itp. pewnie zaniedlugo takie rzeczy będą podstawową żeczą w grze q4 mp.
Ciekawe panie Alien. Ale co do tego co mowisz też chętnie bym zobaczył demko bo troche namieszałeś i n00by (takie jak ja w takim wypodku) nic nie bedą kumać z tego co napisałeś.
EDIT:
Testowałem i stwierdzam ze harcorowo :D. Naprawde dobra sprawa zanim pożądny Pro mode wyjdzie :)
Na demku nie zobaczysz w jakim momecie jakie prezyciski naciskac itp itd, bedzie tylko widoczne np. wslizgniecie sie na skrzynki bez zachaczenia... No Sense :P
Cytat z posta - autor: [Mr.Al1en](?id=users&details=3352)
> Ja doszedlem do takich żeczy jak: 1. Skacząc ze strafem 1 jumpa robiąc jest możliwość naciśnięcia 2 raz jumpa czyli (forvard + jump x2) lecz trzymając 2 jumpa wciśniętego, po spadnięciu na ziemię lub troche prędzej puszczamy np forvard co daje nam wybicie sie pod kątem w nietypowy sposób ( co ciekawsze przy scianach jakby slajdujemy wzdluz sciany nietracąc prędkości)
> 2. Skacząc ze strafem 1 jumpa trzymamy go, przy drugim skoku nie puszczamy jumpa lecz zamiast jego wciskamy kucnięcie co spowoduje wykonanie 2 jumpa zamiast kucnięcia
>
>
>
Przy robieniu tych punktów w q3 uzyskuje sie podone efekty.
edit: Oprócz tego z tymi ścianami.