ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

@ Cyferki i zwłoki - komendy! @

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 14:30:07

Jakie są komendy na:
1. Wyłączenie cyferek (1, -1):

a) biała jedynka kiedy zabijemy przeciwnika obok jego zwłok i leci do góry

b) czerwone "-1" kiedy się sami zabijemy
2. Wyłączenie renderowania zwłok (zanim rozwalimy na flaki), na przykład kiedy kogoś zabije to odrazu znikają jego zwłoki.
Dzięki [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-19 14:51:41

ad1.

a i b - nie ma takiej
ad2.

cg_deadbodyfilter 1

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 14:54:49

Dzięki, teraz trzeba czekać aż ktoś udowodni, że do pytania pierwszego jest odpowiedź [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
Edycja: 3. Jest może komenda która ustala czas wyświetlania zwłok? Np cg_corpsetime 2 = 2 sekundy bo zabiciu będą widoczne zwłoki ofiary [](//htmlarea/images/smiles/1.gif)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-19 15:00:08

nie :)

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2005-05-19 16:42:23

obawiam sie mav, ze sie mylisz co do tych cyferek nad kolesiem sfragowanym ;)
komenda na 99% jest bo o ile dobrze kojarze to sie nia bawilem cos (cg_floating* - jakos tak, ale zedytuje posta jak bede miec q3 i napisze dokladniej)

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 17:10:05

cg_float 1 - u mnie dziala

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-05-19 17:39:09

Nom, rzeczywiście. Ale cg_float odpowiada zupełnie za co innego. A ta komenta, to cg_scorePlums

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-19 21:20:04

Cytat z posta - autor: [Mav9l1ty](?id=users&details=3846)
>
> Nom, rzeczywiście. Ale cg_float odpowiada zupełnie za co innego. A ta komenta, to cg_scorePlums
>

Dzięki, a na trzecie pytanie raczej odpowiedź jest negatywna? Jeśli tak to zamknąć to w #### [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
Podsumowując:
1 - /cg_scoreplums "0"

2 - /cg_deadbodyfilter "0"

3 - nie ma [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)
/cg_float = ruchomy status +scores