ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Czarna mapa

Cz4p4

Od: 2003-11-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-02 15:46:06

Witam!

Wiecie może czy da rade zrobić tak komędami, żeby cała mapa była czarna, nie zmieniajac przy tym widoku modeli postaci.Potrzebuje własnie zgrac niektóre akcje samych postaci usuwajac czarne tło z avika.To ostatnie umiem ale w Q nie wiem jak to zrobić ;/ Myślałęm nawet zeby zrobić wlasna mape kwadratową z czarnych textórek ale juz nawet GtkRadiant'a nie pamiętam :P

THX za pomoc ;D

Cz4p4

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-07-02 16:24:18

Z komendami raczej się nie uda, ale w GTK to proste, zastępujesz tylko wszystkie tekstury z mapki jakąś czarną. W necie był kiedyś pak pn2_q3_greenbox_textures.pk3,który zastępował wszystkie zielonym tłem. Jak nie nzajdziesz, to podaj maila - wyślę Ci go.

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-02 17:14:14

hmm ,w quaku da sie zrobić czarne tekstury komendami (tylko nie wiem czy o to ci dokładnie chodzi)
pamiętam że trzeba dać r_mapoverbrightbits coś około 20 albo powyżej 20 ,bo sam kiedyś tak se eksperymentowałem i miałem różne kolory ,cała mapa czarna albo czerwona albo pomieszana była

xe0n.

Od: 2008-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-02 17:34:10

on kłamie.... nie słuchaj. :D:D
nie no tru z tego co pamiętam ;) mi tez tak się robiło ale chyba z dodatkiem fullbright 1

? ;>

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-02 18:28:39

xeon ty kłamliwa lamo !!! :D bez fullbrighta też działa

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-07-02 19:47:28

Sprawdziłem propozycję washa i stwierdzam:

  • przy /r_mapoverbrightbits 33 mapa jest niemal czarna, pozostają światła i animowane tekstury, ale model też jest bardzo ciemny, do nagrywania będzie kiepsko

  • na innych wartościach albo jest dyskoteka (kolorowe plamy) albo normalnie

  • /r_fulloverbright 1 kasuje cienie i robi fikołki z kolorami broni (LG jest czerwony, GL jest niebieski o_0)

P.S. Sprawdź maila, powinieneś już mieć plik.

wash

Od: 2008-01-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-02 20:49:51

model nie musi być ciemny jeśli da sie r_intensity powyżej 1 , może ze 2 ? ,można też spróbować r_overbrightbits jakieś większe albo mniejsze ;>

Cz4p4

Od: 2003-11-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-03 00:53:59

Wielke dzieki :) Zastosowalem technike greenboxa :) bedzie pasowalo :) Z komendami tez poeksperymentuje.

Cz4p4

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-07-03 10:00:49

W q3mme wystarczy:

r_worldshader mme/black (choć lepiej pasuje mme/green, bo to właśnie jest greenbox)
konjec pszekazu

mises.org / marksdailyapple.com