ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

czas na sto brushowy konkurs

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-03 18:33:39

tak wlasciwie to nie bylo zadnego regulaminu na konkurs 100 brushy, dlatego trzeba go ustalic, mimo ze dm17 jeszcze trwa. nalezaloby sie zabrac za nastepny konkurs. moj pomysl na przerobke dm1 sie nie spodobal, to moze jednak zrobimy cos z tymi 100-kami :>
chodzi mi o to ze nie wiem czy na mapie moze byc 100 brushy w ogole czy tylko tych widocznych. bo jak wstawie 4 teleporty to zmarnuje 4 brushe, chociaz nie maja nic do konstrukcji. rozumiem ze nie ma mowy o krzywych. mysle ze clupow nie nalezy wliczac, bo sa istotne a nie zmieniaja konstrukcji tylko poprawiaja gameplay. no i najwazniejsza rzecz: jak liczyc brushe? co mam brac pod uwage, to co pokazuje radiant: total brushes, czy net brush count? a moze uzyc progamiku map prop?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-03 18:49:57

> moj pomysl na przerobke dm1 sie nie spodobal

  • nikt nie mowil, ze sie nie spodobal:P Temat wycialem, zeby nie mieszac w glowie czytelnikom. Jak dm17 sie zakonczy pogadamy o nastepnym ;]

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-02-04 10:21:30

dm1! dm1! dm1! :)))))))))))))

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-04 10:38:32

Spokojnie najpierw niech zakończy się jeden konkus.

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-04 13:15:55

Sorki że się tak brutalnie wpycham....

Aby przerobić bsp na map należy wpisać:

bpsc -bsp2map c:\ścieżka do twojej mapy.bsp c:\
U mnie to tak wygląda że mam mapke pro-q3dm6.bsp w katalogu c:\pak

Więc wlączam nc, wchodze do c:\program files\q3arena\tools i wpisuje:

bpsc -bsp2map c:\pak\pro-q3dm6.bsp c:\

No i nic!!!!! A ta mapka jest mi bardzo potrzebna, bo potrzebuję pare odległości......

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-04 13:57:53

Ja sprawdziłam, przrobiłam mapkę i jest. A wogule zaczęlo ci przerabiać mapkę. Bo jeśli tak to poszukaj w kat. z kompilatorem (quake3\tools\).

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-04 13:58:17

zajrzyj do katalogu q3/tools/

tam bedzie lezala mapka

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-04 13:58:49

SzakaL: o sekundy bylas szybsza:PPP

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-04 15:18:46

> SzakaL: o sekundy bylas szybsza:PPP

trzeba mieć refleks dziadku:P:P
Ok spróbowałem teraz i mi poszło. Przedtem mi nawet nie zaczynało przerabiać. Zresztą sami widzieliście że miałęm dobry wpis, a i tak nie działało....

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-04 23:51:36

no dobra konkurs na dm17 juz sie skonczyl, wygral cezar i jego pikna mapka ;-) nie no zartuje, wygra req (juz on sie o to postara ;) )

koniec zartow :> to jak bedzie z tym konqrsem? mozna chyba juz ustalic zasady, taknie?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 10:18:54

Cytaty ShadoW\'a:

> Che che ...
>
> Ale zapoda^(3)em temat...
>
> Za moment dam moją przyk^(3)adową mapke^ do dzia^(3)u beta.
>
> A to taki niby regulamin co sobie od wczoraj wymyśli^(3)em. Of koz mo?na go be^dzie jeszcze zmieni? , to tylko tak na razie.
>
>
> 1. Mapa nie mo?e by? zbudowana z wie^cej ni? 100 brushy (non entity)
>
> 2. ?ączna iloś? brushy , wraz z entitsami nie mo?e przekroczy? 200 (nie licząc świat^(3)a.Świat^(3)a mo?e by? dowolna liczba)
>
> 3. Tylko standardowe textury, modele i d1/4wie^ki.
>
> 4. Do paka z mapą musi zosta? do^(3)ączony plak .map (z edytora).
> Hmm.
>
> Bloki nie muszą by? zwyczajne , mogą te? by? wielościany.
>
> Przynajmniej tak myśle^...
>
> Wa?ne aby to by^(3)y blkoi non-entity, to znaczy nie posiadające ?adnych w^(3)aściwości ( np. bloki typu trigger.)

Zasady są chyba ustalone... Mi się wydaje że nic chyba nie trzeba będzie zmieniać.

> juz on sie o to postara

Już więcej żadnych przekrętów, i zmieniania wyników!!!!!!!!!!!!!! (nawet req)

tiger

Gravatar

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 11:19:55

Precz z dm1 kto w to gra małe dzieci z craszem na Nighmartem w palcem w dupie pokonują .

Najlepiej znaną mapkę Q3DM6 i PRO-DM6

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 11:27:29

No, ok. Ale jest coś co chyba taki konkurs uniemożliwia, albo jesli juz to b. go utrudnia.

Brak pliku *.map do mapy q3dm6. Nawet jak przerobisz sobie z bsp to znikną textury, krzywe, i zmieni się wartość swiatla. Więc to chyba odpada.

I co do q3dm1. Zobacz sobie co można zrobić z tej mapy. Jest w dziale mapy zagraniczne jej konwersja (nazwa chyba \'The Arena Gates\').

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 12:23:46

To jak będzie z tym konkursem bo już sam nie wiem !! ;D Jeśli będzie to prosiłbym o jakiegoś newsa na OGR\'u i dokładny do tego regulamin (off korz ;) Myślę że tym razem już nie zapomnę i wykompiluję coś na ustalowy czas !!
[b]Więc czekam na więcej szczegułów pozdrawiam all :-DD[/b]

tiger

Gravatar

Od: 2003-02-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 12:38:12

No dobra nich wam będzie :) :P EHEHE

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 21:57:19

w takim razie pozostaje kwestia liczenia brushy. ja jestem za map prop. tam pokazuje jasno i czytelnie bo radiant cos tam miesza :/

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 21:59:50

Ale nie każdy może to uruchomić :/

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 22:21:39

jakto ?? trza miec windows instalera (dla windy oczywiscie :] )

zawsze mozna dac komus do policzenia :) a radiant cos nadlicza za duzo :|

chyba ze bedziemy liczyc \"net brush count\"

aha, czy standardowe textury wykluczaja uzycie wlasnych shaderow?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

cezar

Od: 2002-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 22:24:50

wiem ze moj pomysl wam sie nie spodoba, ale co powiedzie na konkurs na zrobienie mapy, z takim samym ustawieniem respawnow co cpm1, moze to byc przerobka, albo nowa mapa z takimi samymi spawnami.

www.planetgames.friko.pl[blue][rs][/color] [green]Cezar[/color][red]*[/color]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-05 22:32:37

yy-yy-yyyyy...

Cezar!!!!!:

hehheheeee, ... :DDD
Ty nie rob z siebie glupiego!!

Z tymi samymi respawnami... hehhe. co za pomysl, kto mape zaczyna od miejsc respawnu...
I jeszcze jedno, ale to zadanie ze znalezieniem mapy bylo proste... Niemyśl że jesteśmy aż tacy głupi...

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-05 22:38:59

[zart]
JA MAM ZAEBYSTY POMYSL!! zrobmy konkurs na mapke ktora bedzie miala healthy w tych samych miejscach co q3dm14!! ale bedzie jazda, hej! czicie jaki czad, co? kopary wam opadly co? hyhy, ale jestem pomyslowiec co? hyhy.
[/zart]

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-10 11:00:36

Pomysł ciekawy ;)), ale nie będzie już żadnych konkursów na najlepszą mapę, przynajmiej nie teraz. Wszystko to przez b. małe zainteresowanie takimi konkursami :(. Sam zresztą chyba widzisz jakie były z tym problemy :(.

Close.